| Turbospręzarka 2.TD-1997r | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | fishman_c   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
 Dołączył: 08 Sie 2008
 Posty: 40
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 04-03-2009, 23:05   Turbospręzarka 2.TD-1997r |   
 |  
               | 
 |  
               | Padła,rozsypała się itp.itd.Wali olejem.Może, ktoś ma w rozsądnej cenie i w dobrym stanie,Będę wdzięczny o info. na priv lub o namiary gdzie można zdobyć. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Owczar   Forumowicz
 
 Auto: CLS 450
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 282 razy
 Dołączył: 14 Lip 2008
 Posty: 14394
 Skąd: Pruszków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-03-2009, 12:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | A może lepiej regeneracja? Nie wiesz co kupisz w końcu... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bprzemo13   Mitsumaniak
 
 Auto: gal 2.5 V6, lancer 1.6
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 04 Wrz 2008
 Posty: 40
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-03-2009, 19:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | witam Jeżeli ma ktoś namiary na regenerację to byłbym wdzięczny jak by podrzucił na forum bo mi też pada:(
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | yam1530   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant  2.0TDi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 25 Mar 2008
 Posty: 386
 Skąd: Brzeg/Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-03-2009, 20:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jeden z forumowiczów sam sobie zrobił regenerację turbinki Z tego co pamiętam to miało to miejsce w Space wagonie |  
				| _________________ Galant EA6A 4D68
 Moja była Carisma '96 1.6
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fishman_c   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
 Dołączył: 08 Sie 2008
 Posty: 40
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-03-2009, 22:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dzięki za podp.Jednak zdecyduję się na regenerowaną z roczną gwarancją bez limitu kilometrów.Mechanik mi znalazł i ma kosztować 600zł.Chyba rozsądną cena. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rick   Mitsumaniak
 
  
 Auto: EA2W 2.0Pb+lpi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 4 razy
 Dołączył: 04 Sty 2009
 Posty: 227
 Skąd: Chełm
 
 | 
            
               |  Wysłany: 05-03-2009, 22:37 |   
 |  
               | 
 |  
               | tak. to normalna cena za regeneracje w naszym regionie |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | yam1530   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant  2.0TDi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 25 Mar 2008
 Posty: 386
 Skąd: Brzeg/Wrocław
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fishman_c   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
 Dołączył: 08 Sie 2008
 Posty: 40
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-03-2009, 16:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | Zdecydowałem sie na używkę niby z gwarancją.Może wszystko bedzie ok.Podstawowa regeneracja kosztuje od 600zł w górę.U mnie niestety wałek też-a to już koszty rosną i to przeszło drugie tyle.Niestety cenią sie u nas.Na "Ebay-u" znalazłem nową za 175 funtów+30f koszty wysyłki.U mnie na miejscu zaśpiewali za podstawową regenerację 976zł. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | yam1530   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant  2.0TDi
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 3 razy
 Dołączył: 25 Mar 2008
 Posty: 386
 Skąd: Brzeg/Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-03-2009, 19:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Nowa z ebay wychodzi taniej niz regeneracja .Czemu zdecydowałeś sie na regenerację? |  
				| _________________ Galant EA6A 4D68
 Moja była Carisma '96 1.6
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | fishman_c   Forumowicz
 
 Auto: Galant 2.0 TD,1997(Wagon)
 Dołączył: 08 Sie 2008
 Posty: 40
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12-03-2009, 20:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Niestety auto w tej chwili jest mi niezbędne.Źle mnie zrozumiałeś-zrezygnowałem z regeneracji-wziąłem z demontażu.Zobaczymy jak bedzie chodzić.W razie czego za dwie moze dostanę jedną a porządna.To i tak taniej mnie wyjdzie niz pełna regeneracja starej. 
 [ Dodano: 19-03-2009, 16:41 ]
 Jaki typ turbo moze byc jeszcze.U mnie DT-04 nie pasuje.Mam chłodzona cieczą i nie wiem o jaką chodzi.Olejem mi nie chlapie ale nie chodzi.Boje sie regenerować bo niby 600zł a okaże się że drugie tyle.Wyślę a przy odbiorze okaże sie kosmos.U mnie na miejscu to za podstawowa śpiewają dużo więcej-opłaca sie wysyłać.moze ktoś może kogoś polecić w lubelskim.Na "Ebay-u" to tez nie wiem czy pasowała by do mojego auta.
 
 [ Dodano: 19-03-2009, 16:57 ]
 Jaki typ turbo moze byc jeszcze.U mnie DT-04 nie pasuje.Mam chłodzona cieczą i nie wiem o jaką chodzi.Olejem mi nie chlapie ale nie chodzi.Boje sie regenerować bo niby 600zł a okaże się że drugie tyle.Wyślę a przy odbiorze okaże sie kosmos.U mnie na miejscu to za podstawowa śpiewają dużo więcej-opłaca sie wysyłać.moze ktoś może kogoś polecić w lubelskim.Na "Ebay-u" to tez nie wiem czy pasowała by do mojego auta.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |