Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
mam ochotę na :
Autor Wiadomość
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 11-03-2009, 23:13   mam ochotę na :

Witam - chciałbym się zastanoawić nad takim autkiem - do tej pory jeździłem diamante , a mam ochotę coś poszaleć dodatkowo (jako drugie autko ) czy taki egzemplaż jest warty uwagi ? :

http://moto.allegro.pl/it...3000gt_vr4.html
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 11-03-2009, 23:55   

czesc. akurat tego konkretnego modelu nie znam osobiscie.. ale gdy ogladalem sie za moim obecnym autem to to VR4 juz stalo do sprzedaniaa... conajmniej pol roku..
nie wiem..jest kryzys , moze ludzie nie chca kupowac takich aut..
nie wiem o co chodzi mu z ta moca.. wiesz zeby osiagnac 360 koni to jednak trzeba troche kasy zainwestowac w odpowiednie rzeczy , albo po kosztach zwiekszyc sobie cisnienie doladowania.. no ale sam wiesz co to oznacza.
nie wiem o co chodzi z tym "regulowanym wydechem" ktos mi cos kiedys o tym wspominal.. mam identyczne auto i za cholere nie wiem o co chodzi.
wersja US niestety , troche najechana ma juz km, za to fele ma oryginalne.. i jakas dziwna galkie od biegow. u mnie to jest bardzo krotki drążek.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-03-2009, 00:33   

no czytałem ,że wydech siędostraja do mocy - gdzieś to widziałem , w swoim diamante robię statyczny dwudrożny wydech poprostu. Szczerze , to miałbym na takie ochotę , bo lubię nieraz sięostrzej przejechać , ale... gdzie w polsce.. nie ma jak.. do niemiec rzadko jeżdżę. i się zastanawiam.. Podoba mi sie to ,, tylko co dalej.. W sumie z 320 do 360 kików to niedużo podniesione.. cieżko powiedziec.
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 12-03-2009, 08:18   

Witam, regulowany wydech polega na tym ze masz w kabinie na konsoli po prawej stronie kierownicy przełącznik tour i sport. Umożliwia on ograniczenie przepływu spalin przez tłumiki końcowe w trybie tour, jak jedziesz załóżmy w długa trasę i chcesz mieć ciszej w aucie, a jak ustawisz w tryb sport to masz pełen przepływ i wtedy jest głośniej ale ma to wpływać na odrobinę lepsze osiągi. Ja osobiście nie czułem tej różnicy w osiągach więc wywaliłem seryjne tłumiki i katalizatory. Dopiero na całkowicie odetkanym wydechu czuć poprawę w osiągach.

[ Dodano: 12-03-2009, 09:29 ]
VirMan napisał/a:
Witam - chciałbym się zastanoawić nad takim autkiem - do tej pory jeździłem diamante , a mam ochotę coś poszaleć dodatkowo (jako drugie autko ) czy taki egzemplaż jest warty uwagi ? :

http://moto.allegro.pl/it...3000gt_vr4.html





Witam, to czy jest jest warty uwagi można stwierdzić dopiero jak na miejscu ocenisz jego stan techniczny, na pierwszy rzut oka widać ze autko jest dość zadbane i ma kompletny system aktywnych spojlerów co rzadko się zdarza, ale w tym aucie może być wiele usterek kosztownych w naprawie np. skrzynia może już być zmęczona , turbiny jeśli był zalewany zły olej lub ktoś gasił silnik odrazu po zatrzymaniu się, i jeszcze parę innych typowych dla tego auta. Jeśli w tym aucie jest rzeczywiscie 360 koni to trzeba mu sie przyjrzeć jeszcze dokładniej przed zakupem, ponieważ jeśli było to zrobione w najtanszy sposób czyli manualnym boost controlerem to jest duża mozliwosć ze doładowanie wzrastało momentami powyżej 1 bar co jest dość szkodliwe dla silnika, druga sprawa to auto jest wystawione tanio więc wątpię by było robione w profesjonalnej firmie, podniesienie mocy w tym aucie odrazu pociąga za sobą wymianę sprzęgła na wzmocnione co jeszcze bardziej podnosi koszta, własciciel napisał ze sprzegło nowe seryjne, u mnie przy doładowaniu 0,9 bara czyli maksymalnym na seryjnej pompie paliwa i seryjnych wtryskach, nowe seryjne sprzęgło EXEDY wytrzymało 3 dni. więc za 30 000 raczej nie kupisz auta po profesjonalnych przeróbkach. Jest też możliwe i zapewne tak jest ze auto jest całkiem seryjne i nic nie było robione a gośc poprostu nie wie ile koni ma 3000gt vr4, widziałem wiele ogłoszeń gdzie były wystawiane wersje SL z 260 albo 280 km a w rzeczywistości były całkiem seryjne. Podsumowując vr4 to świetne auto mam takie już ponad 6 lat i jesli trafisz na nie zameczony egzemplarz bedziesz sie nim długo cieszył. pozdro
Ostatnio zmieniony przez n3000 12-03-2009, 12:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 12-03-2009, 10:42   

witam
ja mam odlaczaony calkowicie ESC , mam inne amory. moze dlatego nic czuje nic..
W moim np rowniez dzialaja spojlery , i w zasadzie wszystko gra.
Nie chcialbym nikomu umniejszac wiedzy...ale to jest chyba troche bezczelne zeby pisac 360kM jesli w dowodzie stoi jak byk znacznie mniej.
Jak mowie , widzialem to auto juz dlugo dlugo temu, rowniez na jakims forum - tam bylo znacznie wiecej fotek wtedy i cena rowniez 30700zl.
Prawde mowiac myslalem o kupnie tego auta bo bylo pod reka i w polsce. zamiast tego sam sobie zrobilem wycieczke do wloch po auto i ostatczenie kosztowalo mnie ok 40-45k zl.
i chyba dobrze zrobilem.
hehe nie pozostaje ci nic innego jak sie umowic na jazde probna.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 12-03-2009, 11:37   

Chodzi o AES czyli active exhaust system a nie ECS. ECS to elektroniczna regulacja twardości amortyzatorów i nie ma z wydechem nic wspólnego, przełacznik od AES jest obok stacyjki zespolony w jednej obudowie z przełacznikiem tylnej wycieraczki. W wielu 3000gt brakuje przedniego elektrycznego spojlera i bardzo cięzko go dokupić. Często w dowodach rejestracyjnych nie wpisują mocy szczególnie w autach mało znanych u mnie też nie ma wpisane. :)
 
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 12-03-2009, 12:46   

będę sie musiał więc zastnowić... no nic .. poczekam jeszcze pewnie , bo jeśli to nie okazja , to jeszcze sie trafi , a puki co pomęczę budżet , co by więcej zapasu zgromadzić :) i pewnie też dlaek wycieczka - miło i się pewnie opłaci.. w razie co można by siez jakimśznawcą umówić odpłatnie na wycieczkę po autko ? :)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 12-03-2009, 23:02   

n3000....
mam napewno przedni spojer dzialajacy..ale takiego przelacznika od regulacji wydechu nie posiadam.
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 13-03-2009, 07:46   

slawekpurc napisał/a:
n3000....
mam napewno przedni spojer dzialajacy..ale takiego przelacznika od regulacji wydechu nie posiadam.



Chyba mnie nie zrozumiałeś, ja nigdzie nie napisałem ze masz nie działający przedni spojler, tylko że ogólnie w 3000gt które są na naszym rynku często brakuje przedniego spojlera, prawdopodobnie we wszystkich bitych w przód go brakuje bo to delikatna część i przy zderzeniu idzie w rozsypkę. A co do aktywnego wydechu to dziwna sprawa bo z tego co wiem wszystkie vr4 1g taki miały. pozdro
 
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 13-03-2009, 09:32   

hmm dziwna sprawa.. jestes w stanie mi wyslac fotke jak ten przelacznik wyglada?
a moze byly jakies roznice jesli chodzi o wersje..
to jzu tylko ciekawosc , bo z oryginalnego wydechu to za 2 tyg juz zostanie tylko wspomnienie. narazie wywalony mam back cat. hehe
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
n3000 
Mitsumaniak


Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 496
Skąd: Goleniów
Wysłany: 13-03-2009, 10:53   

Spoko, tu masz link do photobucket tam oprócz fotek mojego auta wrzuciłem fotki tego przełącznika i kontrolki jaka zapala sie na desce rozdzielczej po włączeniu trybu tour.


Z tego co mi wiadomo aktywny wydech był w standardowym wyposażeniu wszystkich vr4 od roku 91 do 93 w 94 by ciąć koszta produkcji zaprzestano jego montowania.
Ostatnio zmieniony przez n3000 02-08-2009, 19:54, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 13-03-2009, 21:00   

Zgadzam sie ,co do aktywnego wydechu,poniewaz tez go posiadam.Dopowiem tylko,ze wydech ten mozna przelaczyc recznie ale posiada tez funkcje automatyczna,czyli jak dasz mocniej po gazie i masz ustawione na tour to przy okolo 4tys obrotow sam sie przelaczy na sport.
Co do tej oferty to tez go widzialem juz wczesniej.Na foto wyglada calkiem zadbany.Niestety z ogloszenia nie mozna dowiedziec sie wiecej,trzeba by bylo poprostu go obejrzec.Co do mocy to uwazam ze jest to po prostu chwyt reklamowy!!!
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
slawekpurc 
Forumowicz


Auto: 3000gt vr4 1g
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 238
Skąd: wroclaw
Wysłany: 13-03-2009, 23:02   

wiem ze slabo tu widac , ale ja tam mam tylko jeden przelacznik wlasnie od wycieraczki


o co w tym chodzi??
_________________
galant 1988 glsi 2.0......najfajnieszy
galant 1998 2,5 V6 24v
mondeo st220 2003.
aktualnie 3000gt vr4 :)

modyfikacje 3kgt. : downpipe,kolektory,cat back greddy, datalogger MMcd, wskazniki boost, egt, temp oleju,cisnienie oleju,FMIC, felgi 19oz superleggery,sonda innovateLC-1,HKS EVC IV wtryski 550cc, swiece NGK,pompa walbro+hotwire,sprzeglo SPEC stage 4, , transfer case bracket.gwint ksport, greddy emanage ultimate.wtrysk metanolu , chlodnica alu,regulowane kola rozrzadu, HKS DLI

zainstalowane na 0.7 bara
2xGT2871r , 2x wastegate Tial , BOV tial Q,
AEM reg.paliwa
 
 
 
udi 
Forumowicz


Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 233
Skąd: Lututow/Luxemburg
Wysłany: 14-03-2009, 20:42   

ja slyszalem ,ze w wersji europejskiej nie wszystkie VR4 byly wyposarzone w aktywny wydech.Moze po prostu twoj nie zostal w to zaopatrzony.Sprawdz sobie przy tlumiku koncowym od strony kierowcy czy przy wejsciu do niego nie ma czasem ciekiej linki,ktora steruje przepustnica znajdujacej sie w rurze wchodzacej do tlumika .Odrazu przy wejsciu do tlumika.A powiem tez ze jest to fajna sprawa zwlaszcza jak mam tysiac km do pokonania i pykam na tour i jest cisza.
_________________
GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 14-03-2009, 21:59   

VirMan, a co, diamante juz nie chcesz?? ... na innym poście jest białe gt z białegostoku, a właściwie z okolicy...gościa znam, który to auto sprzedaje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.