 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 28-05-2009, 16:02 |
[2.5 TD] Wyciek Oleju |
Autor |
Wiadomość |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-03-2009, 15:26 [2.5 TD] Wyciek Oleju
|
|
|
Daje parę fotek "gdzie cieknie" - i co prawda wiem że taka fotka nie zastąpi dłubania i sprawdzania, ale może ktoś pomoże gdzie szukać...
Shogun 1
shogun 2
dodatkowo, żeby nie tworzyć postów kolejnych:
1 Auto troszkę żabkuje przy jeździe do tyłu,
2 prędkość 90 km/h przy 3K obrotów, po rozpędzeniu do tych 20 km/h zaczyna dopiero żwawo reagować na dodanie gazu,
3 powyżej 95 km/h coś wpada w wibracje (stawiam na wzmocnienie dachu - o ile w tym aucie są listwy wzmacniające),
4 jeden wtryskiwacz wilgotny... ale odpala od kopa,
5 Przy "depięciu"trochę czarnego dymu za autem
6 podczas odpalania pojawia się obłoczek jasnych spalin w okolicy turbo
najmniejsze sugestje będą na pewno cenne |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 16:03, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
kornick
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 2.5 td rok19
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Mar 2009 Posty: 18 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 13-03-2009, 21:47
|
|
|
Witam! Ostatnio sam przerabiałem taki wyciek, podejżewając wadę po wymianie uszczelki pod głowicą,zaryzykowałem uszczelnienie uszczelki klawiatury. pomogło. strzał w dziesiątkę. A już myślałem że czeka mnie ponowna wymiana pod głowicą.to o zdjęciach 9 i 10. pozdrawiam
[ Dodano: 13-03-2009, 21:52 ]
Natomiast co do czarnego dymu po dodaniu gazu, to również miałem to samo, przyspieszenie kąta wtrysku o 2 stopnie załatwiło sprawę. Ale nie wiem w jakim stanie są Twoje wtryskiwacze więc proponuję zacząć od ich sprawdzenia. |
_________________ kornick |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-03-2009, 22:53
|
|
|
Ja też jeszcze nie mam pojęcia co jest w jakim stanie - miałem kupić autko i przez jakiś tydzień z nim porobić, ale... W dzień kupna auta stara wysłużona Vectra umarła ostatecznie, więc zostałem zamiast z planowanymi 2-ma autkami tylko z jednym a do pracy trzeba jeździć. a w vectrze padła jedyna rzecz, której nie jestem w stanie sam naprawić czyli skrzynia automat (która umierała już od jakiś 2K km, a ostatnie 400 km zrobiła zalana olejem na maxa - bo inaczej autko nie było w stanie ruszyć.)
Jutro pewnie rozbiorę wszystkie węże od turbo, dobiorę się do wtrysków, zdejmę pokrywę klawiatury, co się da poosadzam na silikonie uszczelkowym (akurat mam zaufanie do tego ustrojstwa ), w ciągu tygodnia dotrze do mnie zestaw do regeneracji sprężarki, to w przyszły weekend sobie z nią podłubie i może przy okazji zmienię uszczelki pod oboma kolektorami, no i do 2-ch tygodni (finanse niestety) w planach wymiana wszystkich płynów i olejków z olejem w silniku (obecnie o kolorze smoły) na pierwszym miejscu.
i tu parę pytań:
1. po wyjęciu wtrysków pewnie trzeba wymieniać uszczelki?
2. jaki olej do silnika, myślę nad castrolem TXT 505 01 (Edge Turbo Diesel 5w/40 505.01 approved for Audi/VW engines), tylko nie wiem co autko powie na full syntetyk.
3. jakie specjalne narzędzia (o ile jakieś) są potrzebne do ewentualnego zdjęcia głowicy? (oczywiście nie mówię o kluczu manometrycznym - bo to rozumie się samo z siebie)
4. czy są potrzebne specjalistyczne narzędzia do dłubania się z sprężarką? |
|
|
|
 |
|
|