 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Gene 28-05-2009, 14:14 |
[3.5V6] Wachania obrotów |
Autor |
Wiadomość |
loft666
Nowy Forumowicz
Auto: montero(xls)3500v6 mod.2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: islandia
|
Wysłany: 16-03-2009, 20:13 [3.5V6] Wachania obrotów
|
|
|
Serdecznie witam i pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków.
Jestem nowym forumowiczem oraz "szczęśliwym" posiadaczem Mitsubishi Montero xls 3.5 v6 (2000 r.)
Mam problem z nieregularną pracą silnika.
Misiek odpala bez problemów natomiast gdy wyłączy się automatyczne ssanie obroty skaczą między 300-700-900 i tak w kółko zdarza mu się zgasnąć.
Kiedy zdarzyło mu się pierwszy raz zapaliła się kontrolka "Service Engine Soon".
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co do przyczyny będę wdzięczny za wszelką pomoc.
Z góry dziękuję i jeszcze raz POZDRAWIAM |
Ostatnio zmieniony przez Gene 28-05-2009, 14:14, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-03-2009, 20:47
|
|
|
Jeśli w tym silniku, bo nie jestem pewny występuje silniczek krokowy i przepustnica to zacznij od przeczyszczenia i wyregulowania. Możliwe, że zmiany wymagają kable WN i świece |
|
|
|
 |
loft666
Nowy Forumowicz
Auto: montero(xls)3500v6 mod.2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: islandia
|
Wysłany: 16-03-2009, 23:03
|
|
|
Wielkie dzięki będę kombinował |
|
|
|
 |
butyński [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2009, 14:41
|
|
|
Kiedyś e Oplu Vectrze miałem identycznie .Okazało się ,że silniczek krokowy był do wymiany .Czyszczenie nie pomogło ! Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
Mighn
Mitsumaniak
Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Mar 2009 Posty: 270 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 17-03-2009, 16:21
|
|
|
Zalej silniczek WD40 (na sztywno) potrzymaj tak z 15 minut, wylej, jeszcze raz przedmuchaj WD-kiem, osusz (najlepiej sprężonym powietrzem, w ostateczności użyj płuc), zalej olejem silnikowym (nie za dużo) i zamontuj - ale od razu ostrzegam, nawet jak pomoże to już teraz co parę tyś km operacja do powtórki.
PS.: oczywiście zalej środek, a nie top silniczka w WD |
|
|
|
 |
loft666
Nowy Forumowicz
Auto: montero(xls)3500v6 mod.2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lut 2009 Posty: 3 Skąd: islandia
|
Wysłany: 18-03-2009, 00:12
|
|
|
Ogromnie wszystkim dziękuje za podpowiedzi mam nadzieję że pomogo
Serdecznie Pozdrawiam |
|
|
|
 |
|
|