Jaki pojazd lubi LPG |
Autor |
Wiadomość |
wegiel [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2009, 11:13
|
|
|
cns80 napisał/a: | Robert, tak jak rozmawialiśmy to MIVEC'i i GDI odpadają. Wszelkie VVTI także. Możesz spróbować np. z Cadilac'kiem Już widziałem takie na gazie więc trzeba by popytać. |
Z tym VVTi to chyba jakis przesad z TV Trwam. |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 17-03-2009, 12:16
|
|
|
Benzyna ma lwasciwosci smarujace? Wezcie sobie na palec troche benzynki i pocierajcie palcem z benzynka o drugi suchy palec. Bedzie tam jakis poslizg? Ja bym powiedzial ze benzyna jest wrecz sucha. |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 17-03-2009, 23:20
|
|
|
VVTi znoszą gaz znakomicie, nawet w swego czasu w Toyotach proponowali gaz fabrycznie ale kosztował 3 x tyle, co w poza serwisem. Oczywiście poza silnikiem D4. |
_________________ ...biała strona mocy....
 |
|
|
|
 |
pyjte
Mitsumaniak Klaun Szyderca

Auto: demo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 556 Skąd: Bojtom.
|
Wysłany: 18-03-2009, 00:04
|
|
|
VVTi- dobrze znoszace gaz...
wsze słysze , raczej z tego co wiem chłopaki na corollaclubie nie chwala gazu w vvtikach.
Sam mam 1.4 ale na benzynie i jestem przekonany ze ten silnik polata dluzej na benzynie, a te silniki mają słabość do oleju (jego zjadania) |
|
|
|
 |
wegiel [Usunięty]
|
Wysłany: 18-03-2009, 11:00
|
|
|
pyjte napisał/a: | VVTi- dobrze znoszace gaz...
wsze słysze , raczej z tego co wiem chłopaki na corollaclubie nie chwala gazu w vvtikach.
Sam mam 1.4 ale na benzynie i jestem przekonany ze ten silnik polata dluzej na benzynie, a te silniki mają słabość do oleju (jego zjadania) |
To ciekawe. Kupilem auto z gazem i jak na razie nie ma zadnych problemow z jazda na gazie a tym bardziej ze spalaniem oleju! - mowie jak na razie ale nie wierze w takie gadanie - jak sie cos do d... zrobi to potem sie na to marudzi. Nie wiem czy liczba cylindrow wplywa na prace z instalacja gazowa ale nie wydaje mi sie. |
|
|
|
 |
pfx
Forumowicz

Auto: Evo X GSR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 228 Skąd: Kraków/Podkarpacie
|
Wysłany: 18-03-2009, 15:55
|
|
|
VVTi zwłaszcza 1,4 miały problem zapiekania się pierścieni smarujących. Podobny problem wystepował w Almerach QG18DE Nissana - produkcja - Anglia z początku lat 2000. Na forum Toyoy postulowano niekorzystne działnie oleju Castrol SLX i TWS lany przez serwisy.
Mój QG18DE przeszedł remont po 50 kkm. Porównałem pierścienie z Toyoty i Nissana - ta sama lipa - wyginały sie w palcach i odkształcały jak plastelina. |
_________________ ...biała strona mocy....
 |
|
|
|
 |
|