Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
hamulec reczny
Autor Wiadomość
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 16-02-2009, 10:38   hamulec reczny

witam, moje pytanie jak to jest z hamulcem recznym, czy w sigmie sa jakies okleiny (czy jakos tak?)? bo linka jest cala a nie mam recznego...
_________________

 
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2009, 12:12   

W środku masz szczęki a na szczękach okleiny tak ja w maluchu czy fso itp.
Najpierw może wystarczy linkę naciągnąć, jest w tunelu - śruby za fotelami masz z jednej o drugiej strony i z przodu przed fotelami analogicznie - wyciąg popielniczkę tam masz ostatnie 2 śruby i cofnij do tyłu podłokietnik a potem trochę do góry możesz wypiąć w środku jest kostka do podświetlenia popielniczki i wtedy wychodzi tunel z podłokietnikiem tam zobaczysz naciąg do ręcznego jedną śrubą chyba kluczyk 10mm naciąga się obie linki i zaciągnij ręczny i sprawdź czy jest jak nie to trzeba zdjąć tylne koła i zaciski i tarcze i mioże być problem ale to już inna bajka. Powodzenia
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2009, 19:36   

witano właśnie kilka dni temu przerabiałem ten temat tak jak kolega Syski mówi z tylu są tarczo bębny jeśli linka chodzi i jest ok następny krok to niestety zdjęcie tylnych zacisków, mocowań zacisków, zdjęcie tarcz i jeśli masz szczeki do wymiany to musisz jeszcze zdjąć piasty i wtedy dobierzesz się do szczek hamulcowych. Niestety nigdzie nie ma szczek po prostu nie ma ich nawet skatalogowanych mogę ci załatwić nalewani okładzin za 80pln (tyle bierze zakład) + koszt wysyłki, tylko jak będziesz wszystko demontować to wszystkie części z ręcznego pochowaj do pudelka tak by tylko linka została oczywiście przez jakiś czas bez ręcznego możesz jeździć nie ma to wpływu na hamulec zasadniczy
jeśli będziesz miał jakieś jeszcze wątpliwości to pisz
 
 
cajmer
[Usunięty]

Wysłany: 16-02-2009, 20:28   

Sprobuj jeszcze jedna regulacja ktora znajduje sie miedzy szczekami. To nie jest skaplikowane, do tej operacji potrzebny ci bedzie plaski srubokret.
 
 
Rajek 
Forumowicz
fajek


Auto: Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 182
Skąd: Wrocław
Wysłany: 17-02-2009, 07:49   

oki dzieki poprubuje w weekend...
_________________

 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 17-02-2009, 20:36   

Panowie, co do tylnych zacisków to nie wiem czy dobrze szukam ale przepatrzyłem intercars i teoretycznie powinni mieć takie zaciski z okładzinami.
Numery czesci mitsu to

MB668906 x2 >>>
MB668907 x1 >>>
MB668908 x1 >>>

i w intercars po wklepaniu daja wyniki w postaci
kompletu za 98 zł (62 w hurcie) - o oznaczeniu GS8479 i to chyba jest to
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
cajmer
[Usunięty]

Wysłany: 17-02-2009, 21:49   

To naprawde nie drogo. Skoro takie problemy z dostaniem.
 
 
bubek
[Usunięty]

Wysłany: 20-02-2009, 21:35   

Zamienniki pojawiły się na allegro szczęki i też za 89 zł. Numery takie jak podał Łukasz

[ Dodano: 20-02-2009, 21:52 ]
ale ja mam źródełko, gdzie za 40$ kupię komplet oryginałów + koszty przesyłki krajowej... szczegóły jak zwykle na pw
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 18-03-2009, 18:33   

a do kombiego te same podejdą?? czy inne są??
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 18-03-2009, 19:16   

do kombi sa inne bo jest średnica tarcz inna z tego co mi wiadomo
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.