Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
21-08-2007, 09:02
Czy można i za ile doładować turbo Galanta 2.0 V6 24 z 96`
Autor Wiadomość
Gregnetpl
[Usunięty]

Wysłany: 29-06-2005, 11:01   Czy można i za ile doładować turbo Galanta 2.0 V6 24 z 96`

Jak ktoś wie a nie że słyszał to niech napisze na ten temat coś poważnego :?:
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-06-2005, 15:22   

Po kolei i jak najbardziej poważnie:
1. Odprężęnie silnika to jedna z dwóch dróg - nowe tłoki do Pi razy oko 0,8 bara lub grubsza uszczelka do 0,4 bara(bez gwarancji że się nie wysra)
2. korbowody nowe - powyżej 1 bara
3. Kolektory wydechowe - około 2000
4. Wydech - około 1700 - z kwasówki ale bez szaleństw jak chodzi o srednicę chyba że chcesz ogłuchnąć
5. Turbiny - pełna dowolność byle były od benzynowego turbiaka no i żeby nie zaczęły pompować przy 6000 obrotów :wink: jakieś małe - jakie - to już Twój wybór
6. Dolot i IC - koszt zależy od inwencji i górna granica za rury z kwasówki IMO byłoby 3000
7. Coś żeby to wysterować - SMTP 6?
8. Kupa pierdól typu przeływomierz (bo stary może nie wydolić) dorobienie smarowania i chłodzenia turbawek cięcie gięcie i spawanie wpasowanie IC pod zderzak...
9. Of coz później paliwo

Nie pytam dlaczego bo wiem. Pytam czy bierzesz pod uwagę że ze względu na śladową ilość tych silnikow w Polsce i to że nikt chyba jeszcze ich nie uturbiał bierzesz pod uwagę mozliwość jego wysrania?
I jeszcze coś a właściwie 2 cosie:
NAJPIERW HAMULCE POTEM ZAWIESZENIE PÓŹNIEJ DOPIERO TURBO nigdy w odwrotnej kolejności.


Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 29-06-2005, 15:53   

Hubeeert napisał/a:

NAJPIERW HAMULCE POTEM ZAWIESZENIE PÓŹNIEJ DOPIERO TURBO nigdy w odwrotnej kolejności.


BZDURA Panie Admin - mozna w odwrotnej kolejnosci:

NAJPIERW zawieszenie POTEM hamulce POTEM turbo

mozna jeszcze:

NAJPIERW zawieszenie I hamulce POTEM turbo

albo w ostatecznosci:

NAJPIERW hamulce I zawieszenie POTEM turbo :lol:


Ale biorac pod uwage skromny rynek tych silnikow + znikoma wiedze naszych tunerow na poczatek proponowalbym swapa na 6g72 24v - bardziej popularny silnik, wiecej gratow do uturbiania (fabrycznie wychodzil jako TwinTurbo) a bazowa moc >200 km.

Moim skromnym zdaniem najsensowniejszy bylby swap na 4g63T - wykonalny praktycznie plug&play za cene poldruciarskiej instalacji turbo
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-06-2005, 15:59   

Dobrze Panie Bartek :lol: mój błąd że nie napisałem najpierw hamulce i zawieszenie a potem turbo :lol:
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
kochajj 
Mitsumaniak


Auto: NISSAN
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 2024
Skąd: z daleka
Wysłany: 29-06-2005, 16:45   

a czy silnik od eclipsa GST podejdzie do EA2A???? nie jestem pewien czy w nowzych modelach clipsów odwracali silnik(99>)... bo naturalnie silnik z rocznikach 90-99 nie podejdzie... a moze silnik z lancera evo:D
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-06-2005, 11:21   

Najpredzej od Evo przypasujesz - fajna zabawka by wyszla :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Gregnetpl
[Usunięty]

Wysłany: 01-07-2005, 11:41   Turbawka do Galanta

Dzięki chłopaki za radę, trochę już wiem, ambicje muszę pochamować i rozsądnie pomyśleć, może na początek wystarczy przyzwyczaić się do auta bez turbawki a z czasem zmienić na inny model :) a może by go podostrzyć bez turbawki (skromniej tzn. chip,komp,strumienica itd.)
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-07-2005, 16:14   

Chip jest kompletnie bez sensu w wolnossącym samochodzie bez modyfikacji.

Żeby go podostrzyć to musiałbyś zacząć od głowicy polerowanie kanałów dolot i wylot. Potem pobawić się w pasowanie kolektorów i ich polerkę, jak będzie Ci mało to zawsze możesz zacząć zabawę z dolotem (stożek itd zmieniać długość dolotu itp) później czas przyjdzie na ostrzejsze wałki do których przydałyby się regulowane kółka do wałków mocniejsze sprężynki zaworowe odelżenie koła zamachowego doprężenie silnika...


I tym sposobem z wygodnego dupowozu o dużej kulturze pracy silnika robi się cóś co ciężko odpalić ryczy jak wściekłe pali kosmiczne ilości wachy i wolne obroty ma na poziomie 2000rpm....
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
TommiCrazy 
Forumowicz
VR-4 LIFE

Auto: UKOCHANE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Cze 2005
Posty: 902
Skąd: Alderley Edge UK
Wysłany: 25-09-2005, 15:12   

wsumei to kady silnik mozna upgradowac o turbo.... tylko trzeb wziać to pod uwage ze stare auto jest mniej warte niż taka modyfikacja wiec koszt taki procentowo najbardziej opłaca się w nowym autku :D
_________________
Galant E38A GLSI 4x4
Starion Turbo widebody 2.0T
GTO MK3- 3.0V6 Twin Turbo
Outlander 2.0 PHEV 5HS
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.