Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: lukasz12
31-01-2010, 13:36
Problem niemoge odpalić auta ,czy przeskoczył rozrzad ;/
Autor Wiadomość
gryzon 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-03-2009, 11:20   Problem niemoge odpalić auta ,czy przeskoczył rozrzad ;/

Wczoraj wstawiłem moje 3000gt do garażu wszystko było normalnie , rano chcem odpaliś auto nie zaskoczyło za pierwszym , zakręciłem raz jeszcze lecz silnik nie kręcił juz tak jak wczesniej tak jakby nie było spręrzania ,czy mógł mi przeskoczyć rozrzad ??? jesli tak to czy moga być jakieś usterki w silniku tzn pogiete zawory itp??? Panowie czy mógłby mi ktoś dać jakiś link itp jak sprawdzic znaki rozrzadu tzn nie wiem gdzie one są :( :(
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 23-03-2009, 11:55   

Rozrząd sam z siebie nie przeskakuje.

stawiam raczej na to że od wczoraj padało i stare przewody WN i/lub kopułka zamokły i iskry nie ma lub jest za słaba.

Znaki są wytłoczone na na kołach pasowych i muszą się zgrać z wypustkami na bloku/głowicy bez ściagania osłony rozrządu nic nie zobaczysz... Jak masz 12V to w przyklejonym temacie masz serwisówki - jest tam ładnie opisane co i jak, Do 24V nie szukałem ale szukałbym na podforum 3000GT :D
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2009, 13:46   

jeśli kręcisz rozrusznikiem a silnik chodzi jak młynek do kawy to zerwał ci się pasek rozrządu wiec powiem wtedy krotko czeka ci kapitalny remont głowic , zapewne masz 24v wiec już polowa zaworów będzie pogięta prócz tego moglu oberwać rownierz gniazda zaworowe lub prowadnice, nastawianie teraz na znaki nic ci nie da , tak jak pisal Zajc3w zdejmij osłony rozrządu na gorze głowic o zobacz czy jest pasek a jeśli jest czy jest luźny
 
 
gryzon 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-03-2009, 16:20   

najśmieszniej pasek jest cały i włąsnie po przeskakiwał ;/ silnik jest przyblokowany ;/ jutro zobaczy sie co wyjdzie z tego ale będzie dobrzeee :)
 
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 23-03-2009, 17:59   

gryzon napisał/a:
najśmieszniej pasek jest cały i włąsnie po przeskakiwał ;/ silnik jest przyblokowany ;/ jutro zobaczy sie co wyjdzie z tego ale będzie dobrzeee :)


Czyli padł napinacz i pasek jest luźny. Jak sie silnik zblokował to kaplica - jak pisał kosior1975 szukaj nowego silnika a przynajmniej głowic. Szczerze współczuję ...

Kiedy zmieniałeś pasek, gdzie i na jaki?? może jakaś gwarancja go obejmuje??
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
kosior1975
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2009, 19:47   

gryzon, skoro pasek jest cały to zablokował napinacz najwidoczniej zatarł sie na łożyskach a skoro silnik jest zablokowany najgorsze się stało głowice masz do wymiany remontować się nie opłaca koszt jednej to około 800pln mowie tu o porządnym remoncie głowicy i to tylko praktycznie same części bez robocizny mechanika,
jeśli to ty wymieniałeś rozrząd u kogoś to zrobił cie w jajo ale jeśli dopiero kupiłeś auto i miałeś to zrobić to naprawdę współczuje wszystko zależy jak długo jeździsz tym autem????
 
 
gryzon 
Nowy Forumowicz


Auto: 3000 GT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2009
Posty: 26
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-03-2009, 20:39   

panowie auto kupiłem dokładnie tydzień temu i w niedziele postanowiłem pozamawiac czesci do rozrzadu a w poniedziałek o 6 rano . . . :(
 
 
 
syski
[Usunięty]

Wysłany: 23-03-2009, 20:51   

Gryzon napinacz w 24v ma bardzo krótki wysięg jest on hydrauliczny i jak pasek się naciąga to napinacz w pewnym momencie przestaje spełniać swoją funkcję. Tak nawiasem mówiąc możesz go wykręcić i wkręć w imadło powoli go skręcając na tym tłoczku czy wysięgniku i obudowie masz otwór jak odpowiednio powoli skręcisz napinacz zrównają się otwory wtedy przełóż przez nie jakąś zatyczkę np. mały gwoździk i napinacz powinien być ok. Jeśli chodzi o resztę to tak jak piszą poprzednicy, ale bądź optymistą. Jak coś poważnego to kup cały silnik bo koszty samych części mogą cię wprawić w osłupienie bo to 2 głowice. Silnik powinien pasować od sigmy 6G72. No cóż powodzenia :?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.