Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
E88A rozłożenie napędu
Autor Wiadomość
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2009, 10:41   E88A rozłożenie napędu

Sorry panowie ale nie mogę nic znaleźć w temacie. Ma ktoś może dostęp do danych jaki stosunek przód/tył ma rozłożenie napędów w E88A ? Tak z ciekawości pytam. Miałem okazję polatać trochę Evo 9 ostatnio i tam są te 3 cudowne tryby : asfalt, szutr, śnieg. Przy asfalcie napęd ma stosunek przód/tył odpowiednio 20/80 i auto praktycznie nie da się wytrącić z równowagi a próbowałem na parę sposobów - jak jest w naszych Galach ?
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 24-03-2009, 10:50   

MadMax napisał/a:
jak jest w naszych Galach ?
i to jest bardzo dobre pytanie :D Niestety jak dotąd nikomu z nas nie udało sie znaleźć takiej informacji
 
 
 
MadMax
[Usunięty]

Wysłany: 24-03-2009, 12:39   

frost83 napisał/a:
i to jest bardzo dobre pytanie :D Niestety jak dotąd nikomu z nas nie udało sie znaleźć takiej informacji


Widziałem Wasze posty temacie ale chciałem nowym tematem odkryć posta dla szerszej publiki ;-) Może ktoś nas oświeci ...
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24303
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-03-2009, 13:29   

ztcw 50:50 stale
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 24-03-2009, 13:51   

Krzyzak napisał/a:
50:50 stale
napewno ?? gdzie to kolego znalazłeś ??
 
 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11147
Skąd: Radomsko
Wysłany: 24-03-2009, 17:09   

A czy jest różnicowy między przednią,a tylną osią?

Pytam,bo jak był śnieg,to mnie kiedyś napadło,i pokręciłem parę
bączków.
Wyraźnie czułem,jak się obracają tylne koła,a nie było czuć
obracania się przednich kół.
To takie moje odczucie.Nikt nie patrzył,więc nie wiem jak to było
naprawdę z przednią osią :roll:
_________________

 
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-03-2009, 20:17   

eno nie , przednie też wtedy mielą przy driftowaniu !!
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24303
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-03-2009, 20:59   

frost83 napisał/a:
Krzyzak napisał/a:
50:50 stale
napewno ?? gdzie to kolego znalazłeś ??

gdzieś w materiałach marketingowych lub manualu technicznym
na pewno poprzednik - E39 - miał 50:50 i pewnie tu też zastosowali ten patent
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-03-2009, 09:16   

no to teraz jeszcze rozłożenie masy :) Kuper chyba jest dość ciężki
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 25-03-2009, 09:23   

Galant VR-4 '99: przód 960 kg tył 630 kg

A jeżeli chodzi o rozkład napędu - jest to mechanizm różnicowy bez blokady....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 25-03-2009, 09:33   

z tego co mi się ostatnio udało mwyczytać to ma identycznie jak 3000GT, czyli zmienny w pewnym zakresie, 45/55 mniej więcej wokół tego oscyluje
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
gres 
Forumowicz

Auto: galant E88A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 493
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-03-2009, 09:38   

Bartek napisał/a:
Galant VR-4 '99: przód 960 kg tył 630 kg

A jeżeli chodzi o rozkład napędu - jest to mechanizm różnicowy bez blokady....


no ale to nie E88A ...
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-03-2009, 11:49   

Z tym E39 jesteście pewni? 50/50 ? Mam wrażenie, że jest inaczej przynajmniej odczucie z jazdy. Po odpięciu tyłu auto praktycznie nie jedzie.
_________________

 
 
jacek11 
Mitsumaniak
Yatsu~eku

Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy
Dołączył: 07 Lis 2007
Posty: 11147
Skąd: Radomsko
Wysłany: 25-03-2009, 16:58   

Bartek napisał/a:
A jeżeli chodzi o rozkład napędu - jest to mechanizm różnicowy bez blokady....


To by potwierdzało moje spostrzeżenia :roll:
_________________

 
 
 
mitsu_pl 
Forumowicz


Auto: Subaru Forester
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 1301
Skąd: Grajewo
Wysłany: 25-03-2009, 17:11   

Bartek napisał/a:
A jeżeli chodzi o rozkład napędu - jest to mechanizm różnicowy bez blokady....


w takim razie po podniesieniu jednego koła i wrzuceniu biegu powinno się tylko to jedno koło kręcić... Myślę, że jest tam mechanizm międzyosiowy, ale o zwiększonym tarciu, bo nie wierze, żeby miał tak kiepsko rozwiązany napęd (w E38A mam albo częściowo zblokowany napęd, albo nie mam między osiówki, bo jak chciałem sprawdzić jak działa i zawiesiłem go na tzw. "wykrzyżu" to oba koła po przekątnej się kręciły, następnie wystarczyło, aby jedno z nich złapało przyczepności i auto wyjechało bez problemu...) E88 jeszcze tak nie sprawdzełem...
_________________
Subaru Forester SF FL - 2000r.
Subaru Forester SF - 1999r.
Subaru Outback BI - 2005r.
Mitsubishi Galant E88A 2.5 TT
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.