Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pomoc :(
Autor Wiadomość
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
  Wysłany: 25-03-2009, 21:01   Pomoc :(

Witam taki sam temat jest w dziale Warsztat lecz tam nie odpisują. Może koledzy z zachodniopomorskiej "dzielnicy" coś będą wiedzieli :) .


Jadąc do pracy o godzinie 6 samochód przez sporą ilość metrów po prostu nie ciągnie (na gazie) rozgrzeje się troszkę. Mam do przejechania 7 km. Po pracy kończę o 15 odpalam samochód chodzi z jakieś 5 minut ruszam.... znów nie ciągnie... po dojechaniu do skrzyżowania....hamuje i samochód mi gaśnie spadają obroty... próbuję odpalić i mi akumulator pada. Ile czasu mam go nagrzewać aby normalnie chodził na wolnych obrotach? Czy można coś zrobić aby zaczął normalnie jeździć?
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 25-03-2009, 21:29   

Cześć.
Nie odpisują bo podałeś trochę za mało informacji...

Po 1 na PB na zimno jest ok ? czy też gaśnie i jest słaby?? jeśli tak to unormuj sprawę na Pb potem na gazie.


2 Jak dawno był montowany gaz?
Jak gaz masz dłużej niż 6 miesięcy to może trzeba go znów wyregulować - wizyta u gazowników, koszt 40-60 zł
Albo oczyścić parownik z syfów - na dole parownika jest zwykle zaślepiony otwór, odkręcasz zaślepkę na ciepłym parowniku i powinno sie wylać trochę paskudnej mazi.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 25-03-2009, 21:34   

na benzynie wszystko jest ok czy zimny czy ciepły. Gaz był regulowany i wszystko było czyszczone przez poprzedniego właściciela. Wybacz ale jestem nowym użytkownikiem samochodu na gaz i nawet nie wiem gdzie jest parownik... ;/
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 25-03-2009, 21:42   

Wiesz, co mówi poprzedni właściciel to między bajki można najczęściej włożyć, chyba że masz kwit z regulacji.

wiesz chociaż czy to gaz z sekwencyjnym wtryskiem czy z mikserem/blosem ??
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 25-03-2009, 22:33   

Raczej będzie to 2 ;/ nie wiem.... Nie nie posiadam kwitu z regulacji.
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-03-2009, 22:50   

No polecam czyszczenie przepustnicy ze strony Krzyzak'a. I pytanie czy zapala Ci się check engine? jeśli tak to wystukaj jaki błąd.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 25-03-2009, 22:53   

Upewnij się że filtr powietrza, świece, przewody WN i kopułka rozdzielacza są ok, gaz wymaga tych elementów w idealnym stanie. Najpewniejsza będzie wymiana, a skoro to nowy nabytek to i tak wypadałoby je wymienić, bo nie wiadomo jakie są stare(każdy powie że wymienił niedawno byle sprzedać auto).

Jak to nie pomoże, uderz do gazowników na regulację.

O wymianie oleju i rozrządu chyba nie muszę przypominać(też nie wiesz kiedy były wymieniane, a nie chciałbyś żeby rozrząd się posypał)

Powodzenia.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 26-03-2009, 06:23   

Maciek napisał/a:
No polecam czyszczenie przepustnicy ze strony Krzyzak'a. I pytanie czy zapala Ci się check engine? jeśli tak to wystukaj jaki błąd.



Tak zapala się check engine. Poprzedni właściciel mówił, ze się raz zapali i raz zgaśnie. Zapala mi się gdy nie może wejść na obroty na gazie.
 
 
turek61 
Mitsumaniak
Zgred :)


Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 1694
Skąd: Szczecin/Police
Wysłany: 26-03-2009, 15:11   

Z tego co piszesz to skoro na PB jest OK to:
Zajc3w napisał/a:
Upewnij się że filtr powietrza, świece, przewody WN i kopułka rozdzielacza są ok, gaz wymaga tych elementów w idealnym stanie. Najpewniejsza będzie wymiana

Po tym koniecznie jechać do dobrego warsztatu LPG.Który dobry ? W Szczecinie na ul. Spiskiej ale w Łobzie .... ?
Co do czyszczenia przepustnicy to skoro na PB nie falują obroty to niekonieczne.
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 26-03-2009, 15:38   

Tak ale w Łobzie... :( . Powiedzcie mi gdy aku jest rozładowane lub rozładowuję się przez to radio może być tak, że właśnie dlatego traci obroty jak jest nierozgrzany (i aku słabe) i gaśnie?
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 26-03-2009, 16:06   

Z Łobza do szczecina blisko - 80km jak dobrze pamiętam ;P

Jakby aku się rozładował do zera, czyli do resetu kompa to mógłby mieć problemy z obrotami, ale i na PB i na LPG więc to raczej nie to, zwłaszcza, że po odpaleniu to alternator dostarcza prądu i ładuje aku.

Sprawdź to, o czym pisaliśmy wcześniej.

[ Dodano: 26-03-2009, 16:17 ]
Co do gazerów w łobzie-zapytałem kumpla z łobza. Unikaj ich jak ognia, nic dobrego powiedzieć o nich nie można. Dokładnie to był jakiś zakład w 2003, jak nie splajtowali to nie jedź tam.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 26-03-2009, 16:18   

Łobez - Szczecin 100 km ^^

dobrze najpierw chciałbym wyczyścić przepustnicę tylko gdzie ona jest ? ;/ sorry ale nie miałem jeszcze samochodu na gaz.\



Słyszałem, że dobry "Gazownik" jest koło Kołobrzegu gdzieś przy rozwidleniu. Nazwiska nie pamiętam jutro dowiem się dokładnie to napisze. Może ktoś z Kołobrzegu będzie słyszał o nim.
 
 
Zajc3w 
Mitsumaniak


Auto: Toyota Celica
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 801
Skąd: Londyn
Wysłany: 26-03-2009, 16:47   

Owszem, jest jakiś dobry gazer w Kołobrzegu, jutro dokładniej podpytam.

Przepustnica to to cuś gdzie linka gazu jest podłączona i kilka cienkich gumowych wężyków.
szukaj po rurze od filtra powietrza, przepustnica jest na łączeniu plastikowej/gumowej czarnej rury z silnikiem.
Nie mam fotki silnika żeby zaznaczyć, ale powinieneś znaleźć.

Ale jak pisał turek61 skoro na PB jest ok to niekoniecznie przepustnica wymaga czyszczenia.

Jak jeszcze nie czytałeś to warto: srona Krzyżaka w dziale "Dane naprawczo-regulacyjne" jest opis czyszczenia przepustnicy.

I nie ma za co przepraszać , każdy kiedyś był zielony.
_________________
Toyota Celica 2003 T-sport RHD.
Suzuki Ignis Sport 2004 RHD - przeszłość
Honda civic 1999 1.5 Vtec RHD - sprzedana
Sigma kombi '95 - sprzedana
Galant E33A '92 - zniszczony przez wandali
Mazda 323F 1.8 16V SOHC '89 - sprzedana
 
 
 
Postremus 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2009
Posty: 192
Skąd: Łobez
Wysłany: 26-03-2009, 19:28   

Wszystko elegancko opisane :) Chyba muszę odwiedzić tego Gazownika albo Krzyżaka :)
_________________
Seat Toledo 1.6 vs Mitsubishi Galant 2.0

 
 
Maciek 
Mitsumaniak
MICHU-BUCZY :)


Auto: Gal 00' EA5A Avance
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Paź 2005
Posty: 3205
Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-03-2009, 20:50   

turek61 napisał/a:
Co do czyszczenia przepustnicy to skoro na PB nie falują obroty to niekonieczne

No u mnie też na bence chodził równo a na LPG skakały obroty, a czyszczenie pomagało :-) . Tak czy owak nie zaszkodzi.
_________________
Gal '00 EA5A 6A13 Avance ---ZBIR---MÓJ
Colt '98 CJ1A --------CoJOt--------SOLD
Gal '91 E32A EXE ---GALANCIOR--- SOLD
MICHI DWA STARE FOTY
=========00085/KMM=========
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.