Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] problem z pompą paliwową
Autor Wiadomość
machet 
Mitsumaniak


Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 82
Skąd: Goleniów
Wysłany: 27-03-2009, 20:42   [Cari 1.8 GDI] problem z pompą paliwową

Jakiś czas temu zatankowałem auto na ubocznym CPN-nie. Auto zaczęło się dusić, aż w końcu padło. Dałem go do mechanika, gdzie wyczyszczono cały układ paliwowy. Ok! Auto pali i mogę jeżdzić po mieście. Problem zaczyna się gdy jadę po "autostradzie". Momentalnie zapala się pomarańczowa kontrolka silnika, auto dławi się i po chwili gaśnie i tak jest na okrągło.Wydaje mi się że to pompa paliwowa no ale nie mam pewności.
_________________

 
 
 
wazu 
Mitsumaniak

Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 309
Skąd: z Polski
Wysłany: 28-03-2009, 01:36   

Nie chciałbym być złym prorokiem, ale siada Ci pompa wysokiego ciśnienia. Ja miałem to samo w swojej cari GDI, po mieście wszystko było OK, ale przy robieniu dłuższej trasy silnik na wyższych biegach zaczynał się dusić i tracił moc, zapalała sie lampka silnika. Byłem z tym u diagnosty i po podłączeniu do kompa i wyjechaniu na próbną jazdę okazało się, że pompa wysokiego ciśnienia nie trzyma ciśnienia po wejściu na wyższe obroty przy obciążeniu na wyższych biegach (ciśnienie na wtryskach spadało z 50atm. do 10atm.). Wczoraj wymieniłem pompę z "anglika" i jak na razie autko odżyło z nowym "sercem". Co do paliwa to jak sam doświadczyłeś, GDI nie lubi szajsu, trzeba lać na stacjach firmowych i to nie na wszystkich, poszukaj na forum był taki temat.
_________________
CIEKAWOSTKA
 
 
machet 
Mitsumaniak


Auto: mitsubishi carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 82
Skąd: Goleniów
Wysłany: 28-03-2009, 16:43   

wazu, Dzięki wielkie.

[ Dodano: 30-07-2009, 18:33 ]
No i po temacie. Auto po miesięcznej przerwie znowu lata :lol:
_________________

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.