 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 16-09-2007, 13:29 |
[CJ1A 1.3] Przekaźnik czasowy od wycieraczek!!! |
Autor |
Wiadomość |
stankiew [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2006, 13:41 [CJ1A 1.3] Przekaźnik czasowy od wycieraczek!!!
|
|
|
Mam pytanie i pomoc w lokalizacji tego małego pudełeczka!! Jestem na 99% pewien ze to jest problemem!! Wycieraczki nie wracaja na miejsce i nie działa pierwszy bieg!! Nie moge znalesc w warszawie dobrego elektryka któr się zna na miśkach a do autoryzowanego nie chce jechać!! Z tym problemem borykam sie od początku kupna i zaczyna mnie to denerwować!! Więc jak ktoś ma jakiegoś elektryka w warszawie albo wie jak to zrobić proszę o informacje!! Dodam żę tylna wycieraczka działa poprawnie. |
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 13:45, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
cimon102 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-06-2006, 14:32
|
|
|
A wlasnie, podepne sie pod temat i spytam czy mozna zmienic czasy przekaznika czasowego wycieraczek?Robil ktos moze cos takiego? |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-09-2007, 13:30
|
|
|
stankiew napisał/a: | Mam pytanie i pomoc w lokalizacji tego małego pudełeczka!! |
W C50 jest zabudowany (o ile jest wogóle) w zespolonej dźwigni od kierunkowskazów i wycieraczek. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
leo70 [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2007, 08:30
|
|
|
Ja mogę powiedzieć że też borykam się z identycznym problemem, od kiedy kupiłem colta, już trochę się do tego przyzwyczaiłem ale nie jest to komfortowa sytuacja. |
|
|
|
 |
freestyler [Usunięty]
|
Wysłany: 24-09-2007, 08:51
|
|
|
stankiew napisał/a: | Mam pytanie i pomoc w lokalizacji tego małego pudełeczka!! Jestem na 99% pewien ze to jest problemem!! Wycieraczki nie wracaja na miejsce i nie działa pierwszy bieg!! |
Witam - niekoniecznie jest to problem "pudełeczka" - miałem identyczny przypadek kiedyś w Mazdzie, gdzie pudełeczko było również w kolumnie kierownicy. Rozebrałem wszystko w drobny mak, sprawdziłem najpierw płytkę, czy nie ma zimnych lutów itp. - okazało się, że ktoś tam wcześniej grzebał i była zrobiona zworka, bez której wycieraczki w ogóle nie działały. Wszystko posprawdzałem co się dało i nic, jednak nie dawało mi to spokoju. W końcu zajrzałem do silniczka wycieraczek o ile dobrze pamiętam był tam również niewielki moduł ze znaczkiem Mitsubishi - zresztą w mazdzie większość elektroniki jest od "miśków".
Moduł ten przekazuje sygnały do "pudełeczka" właśnie o położeniu wycieraczek, tam jeden kabel miał "zimny lut" - podlutowałem, dodatkowo obkleiłem klejem ze sztyfta na gorącą i problem rozwiązany. Oczywiście założoną przez kogoś wcześniej zworę musiałem usunąć.
Tak więc zajrzyj do silniczka - może się mylę ale duże prawdopodobieństwo, że tam leży przyczyna.
pozdrawiam
freestyler
[ Dodano: 24-09-2007, 09:00 ]
Cytat: | A wlaśnie, podepne sie pod temat i spytam czy mozna zmienic czasy przekaznika czasowego wycieraczek?Robił ktoś może cos takiego? |
U mnie jest płynna regulacja w gałce od wycieraczek, widać taki model - jeśli tego nie masz, to musisz zaingerować w elektronikę. Z reguły regulacja czasu polega na ładowaniu kondensatora, do którego płynie prąd przez opornik. Tak więc musiałbyś odnaleźć opornik odpowiadający za ładowanie kondensatora( można by pokusić się o założenie w szeregu potencjometra co dałoby płynną regulację). Możesz także zmienić pojemność kondensatora, ale to gorszy sposób.
Tak czy siak moje wywody są czysto teoretyczne, bo nie wiem jaki tam jest moduł - u siebie jeszcze nie rozbierałem |
|
|
|
 |
muchografia [Usunięty]
|
Wysłany: 08-10-2007, 20:15
|
|
|
Ja proponuje sprawdzic podlaczenie pompek do spryskiwaczy (silniczkow przy zbiorniczku). Doradzam to z wlasnego doswiadczenia, u mnie kiedy silniczki sa odlaczone wycieraczki wariuja... kiedy wszystko jest dobrze podpiete wraca do normy... ma to chyba zwiazek z tym ze caly obwod nie jest zamkniety i moga byc dziwne sytuacje. Proponuje to sprawdzic.
pozdrawiam
Marcin |
|
|
|
 |
ziutoon [Usunięty]
|
Wysłany: 14-11-2007, 10:25
|
|
|
Witam,
Czy ktoś z was w końcu rozwiązał problem z tym przekaźnikiem bo ja mam to samo w CAO tylko ze na własne życzenie po tym jak rozebrałem deskę.
Czy nikt naprawde nie wie gdzie to może byc?
pzdr
[ Dodano: 23-11-2007, 19:53 ]
Witam,
okazało się że podczas kiedy ja rozebrałem deskę rozdzielczą szczur przegryzł mi przewody przy silniczku wycieraczek, 10 min walki z lutownica i juz jest OK.
Niestety musiałem zostawić samochód na noc na działce i wtedy musiało dojśc do tego zdarzenia
Nie szczesliwy zbieg okolicznosci |
|
|
|
 |
|
|