Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
16-09-2007, 13:29
[CJ1A 1.3] Przekaźnik czasowy od wycieraczek!!!
Autor Wiadomość
stankiew
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2006, 13:41   [CJ1A 1.3] Przekaźnik czasowy od wycieraczek!!!

Mam pytanie i pomoc w lokalizacji tego małego pudełeczka!! Jestem na 99% pewien ze to jest problemem!! Wycieraczki nie wracaja na miejsce i nie działa pierwszy bieg!! Nie moge znalesc w warszawie dobrego elektryka któr się zna na miśkach a do autoryzowanego nie chce jechać!! Z tym problemem borykam sie od początku kupna i zaczyna mnie to denerwować!! Więc jak ktoś ma jakiegoś elektryka w warszawie albo wie jak to zrobić proszę o informacje!! Dodam żę tylna wycieraczka działa poprawnie. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 13:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
cimon102
[Usunięty]

Wysłany: 01-06-2006, 14:32   

A wlasnie, podepne sie pod temat i spytam czy mozna zmienic czasy przekaznika czasowego wycieraczek?Robil ktos moze cos takiego?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16-09-2007, 13:30   

stankiew napisał/a:
Mam pytanie i pomoc w lokalizacji tego małego pudełeczka!!

W C50 jest zabudowany (o ile jest wogóle) w zespolonej dźwigni od kierunkowskazów i wycieraczek.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
leo70
[Usunięty]

  Wysłany: 24-09-2007, 08:30   

Ja mogę powiedzieć że też borykam się z identycznym problemem, od kiedy kupiłem colta, już trochę się do tego przyzwyczaiłem ale nie jest to komfortowa sytuacja.
 
 
freestyler
[Usunięty]

Wysłany: 24-09-2007, 08:51   

stankiew napisał/a:
Mam pytanie i pomoc w lokalizacji tego małego pudełeczka!! Jestem na 99% pewien ze to jest problemem!! Wycieraczki nie wracaja na miejsce i nie działa pierwszy bieg!!

Witam - niekoniecznie jest to problem "pudełeczka" - miałem identyczny przypadek kiedyś w Mazdzie, gdzie pudełeczko było również w kolumnie kierownicy. Rozebrałem wszystko w drobny mak, sprawdziłem najpierw płytkę, czy nie ma zimnych lutów itp. - okazało się, że ktoś tam wcześniej grzebał i była zrobiona zworka, bez której wycieraczki w ogóle nie działały. Wszystko posprawdzałem co się dało i nic, jednak nie dawało mi to spokoju. W końcu zajrzałem do silniczka wycieraczek o ile dobrze pamiętam był tam również niewielki moduł ze znaczkiem Mitsubishi - zresztą w mazdzie większość elektroniki jest od "miśków".
Moduł ten przekazuje sygnały do "pudełeczka" właśnie o położeniu wycieraczek, tam jeden kabel miał "zimny lut" - podlutowałem, dodatkowo obkleiłem klejem ze sztyfta na gorącą i problem rozwiązany. Oczywiście założoną przez kogoś wcześniej zworę musiałem usunąć.
Tak więc zajrzyj do silniczka - może się mylę ale duże prawdopodobieństwo, że tam leży przyczyna.

pozdrawiam
freestyler

[ Dodano: 24-09-2007, 09:00 ]
Cytat:
A wlaśnie, podepne sie pod temat i spytam czy mozna zmienic czasy przekaznika czasowego wycieraczek?Robił ktoś może cos takiego?

U mnie jest płynna regulacja w gałce od wycieraczek, widać taki model - jeśli tego nie masz, to musisz zaingerować w elektronikę. Z reguły regulacja czasu polega na ładowaniu kondensatora, do którego płynie prąd przez opornik. Tak więc musiałbyś odnaleźć opornik odpowiadający za ładowanie kondensatora( można by pokusić się o założenie w szeregu potencjometra co dałoby płynną regulację). Możesz także zmienić pojemność kondensatora, ale to gorszy sposób.
Tak czy siak moje wywody są czysto teoretyczne, bo nie wiem jaki tam jest moduł - u siebie jeszcze nie rozbierałem :wink:
 
 
muchografia
[Usunięty]

Wysłany: 08-10-2007, 20:15   

Ja proponuje sprawdzic podlaczenie pompek do spryskiwaczy (silniczkow przy zbiorniczku). Doradzam to z wlasnego doswiadczenia, u mnie kiedy silniczki sa odlaczone wycieraczki wariuja... kiedy wszystko jest dobrze podpiete wraca do normy... ma to chyba zwiazek z tym ze caly obwod nie jest zamkniety i moga byc dziwne sytuacje. Proponuje to sprawdzic.


pozdrawiam
Marcin
 
 
ziutoon
[Usunięty]

Wysłany: 14-11-2007, 10:25   

Witam,

Czy ktoś z was w końcu rozwiązał problem z tym przekaźnikiem bo ja mam to samo w CAO tylko ze na własne życzenie po tym jak rozebrałem deskę.

Czy nikt naprawde nie wie gdzie to może byc? :(

pzdr

[ Dodano: 23-11-2007, 19:53 ]
Witam,

okazało się że podczas kiedy ja rozebrałem deskę rozdzielczą szczur przegryzł mi przewody przy silniczku wycieraczek, 10 min walki z lutownica i juz jest OK.

Niestety musiałem zostawić samochód na noc na działce i wtedy musiało dojśc do tego zdarzenia :(

Nie szczesliwy zbieg okolicznosci :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.