ASV Lider we Wrocławiu |
Autor |
Wiadomość |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 28-03-2009, 21:46
|
|
|
Cytat: | dochodze do wniosku ze uzywales ich raczej w ciezkim terenie: uszkodzony bak?? trzeba niezle sie nameczyc zeby bak rozwalic, albo pech. uslizg sprzegla po 20tys?? czyzby ostre boksowanie w piachu albo blocie??(sprzeglo nie podlega gwarncji tak na marginesie), woda w filtrze powietrza?? to nie lodz podwodna zeby tak go moczyc. niedlugo padnie silnik bo pewnie wody zassal, bo nikt mi nie w mowi ze to od deszczu.(a wiem bo smigam tez |
żle czytasz treść i żle wyciągasz wniaski - auto nigdy nie zobaczyło ciężkiego terenu- NIGDY- nie miałem bak uszkodzony tylko FAP - jest to taki dodatek do paliwa paliwa który jest dodawany przy tankowaniu i jest to zwykły "kondon" w plastikowej obudowie niefortunnie zamontowany przy lewym tylnim wahaczu (niżej niż wahacz!!!) - uszkodziłem przy nawracaniu na leśnym parkingu (słyszałem uderzenie gałęzi/kołka) ale nie sądziłem że uszkodził coś. co do sprzęgła - jak wyżej - nigdy terenu, boksowania czy wyjeżdzania z jakiś "okopów". woda - poprostu lipna konstrukcja auta - ssanie powietrza jest pod przednią atrapą - akutat przed przeglądem outek miał 2 szybkie(160-190) trasy w silnym deszczu - wystarczyło....
Cytat: | wykonujesz to co masz na liscie i przy dobrych checiach albo przy okazji zerkniesz z grubsza. tak tez maja mechanicy na przegladach. maja liste i jada po koleji pozycje. nie mieli obowiazku sprawdzania filtra i tego nie zrobili, |
nawet nie mam odwagi myśleć że po 20 tyś filtr powietrza nie podlega inspekcji!!!! nie wspomnę o wymianie... ale to już wytyczne producenta
Cytat: | a o cenach przegladow powinien poinformowac cie pozadny sprzedawca przy kupnie auta.
jesli to byl 2 przeglad to cena standart, jesli 1 to troche ich ponislo |
nie poinformowali , ale też nie pytałem - doszedłem do wniosku że jak w stolicy kosztuje 380-430 robocizna to wrocław się nie wychili - ale mnie zaskoczyli .... był to pierwszy , tz. mały przegląd....
Cytat: | sprzeglo nie podlega gwarncji tak na marginesie |
nie jest problem w sprzęgle ale w samoregulatorze hydraulicznym który się rozpada - producen silnika (PSA) doskonale zna problem..... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28-03-2009, 23:39
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | nie jest problem w sprzęgle ale w samoregulatorze hydraulicznym który się rozpada - producen silnika (PSA) doskonale zna problem..... |
O jakim samoregulatorze mówisz? |
_________________
 |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 29-03-2009, 17:55
|
|
|
jeśli jest hydraulika to musi być element regulujący tz. "luz" - temat jest szeroko opisywany na stronach cytrynek z tymi silnikami (c5,c6) |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-03-2009, 19:44
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | jeśli jest hydraulika to musi być element regulujący tz. "luz" |
Luz w układzie sterowania sprzęgłem kasowany jest w centralnym wysprzęgliku zespolonym z łożyskiem wyciskowym. Centralny siłownik sprzęgła jest taki sam w Outlanderze 2.2DID, 2.0DID, 2.4 MIVEC, Lancer 1.8 i 2.0DID a także w Grandisie DID.
Ten siłownik nie ma nic wspónego z PSA. Powyżej wymienione samochody nie mają problemy z siłownikiem sprzęgła, więc Twoja teoria że niby ten element jest wadliwy właśnie upadła. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 30-03-2009, 07:38
|
|
|
tu niebardzo sie moge zgodzic... 1. sprzęgło jest kpl. z silnikiem , czyli francuskie, dopiero "po" sprzęgle zaczynaja sie podobne elementy (skrzynia itd...) 2. jak silnik o róznych mocach i Nm moze mieć takie samo sprzęgło??? dla mnie mało logiczne.... wychidzi na to że wszystko w mitsu lata na tej samej okładzinie.... a jak jestes tak bardzo w temacjie to mam pytanie - bo nie znam konstrukcji- czy 2.0 ma tez hydraulike na sprzęgle? |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-03-2009, 12:20
|
|
|
jmgmotocykle napisał/a: | czy 2.0 ma tez hydraulike na sprzęgle? |
Ma.:
Centralny siłownik sprzęgła jest taki sam w Outlanderze 2.2DID, 2.0DID, 2.4 MIVEC, Lancer 1.8 i 2.0DID a także w Grandisie DID. |
_________________
 |
|
|
|
 |
coltito
Nowy Forumowicz HKS4G63T
Auto: Colt CA5A, Starion A183A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2009 Posty: 15 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 31-03-2009, 10:06
|
|
|
Tomek dobrze prawi. Układ jest identyczny w tych samochodach, nie mówimy tu o samym sprzęgle. |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 31-03-2009, 16:01
|
|
|
czyli 2.2 ma za słaby docisk??? jesli tak to czemu niekiedy sie slizga a niekiedy zrobi sie z 3-4 tyś. km. i nic sie nie dzieje - cuda??? jak by był problem z dociskiem to spaliłbym sprzęgło, gdyby była wadliwa tarcza to tez by sie spaliła - może ktoś mi odpowie co jest przyczyną??? przeciez cudów nie ma - to czysta mechanika - dla mnie jest cos uszkodzone... raz działa poprawnia a innym razem sie "powiesi" i powoduje uslizg.... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
bartek2800 [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2009, 18:24
|
|
|
Docisk też się "niszczy" do po co wymieniałoby się go przy wymianie samej tarczy?
I daje o sobie znać przy większym przebiegu niż 3-4kkm, bo jeszcze może "uciągnąć" |
|
|
|
 |
maczek [Usunięty]
|
Wysłany: 31-03-2009, 20:26
|
|
|
jmgmotocykle albo masz pecha na maxa, albo trafol ci sie tak zwany piatkowy model bo zeby sie sypnelo tyle na raz to pech musi byc, jesli 2 taki sam woz trzyma sie dobrze. no chyba ze nie wszystko nam napisales
powodzenia w walce z tym autem |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 31-03-2009, 20:37
|
|
|
jak tyle sypneło ??? przeciez mam drugi model z którym mam ten sam problem - pozostałe rzeczy które opisałem to spierdzielone przez serwis... reszta bez zarzutu. w pierwszym który nie jest na gwarancji wymieniłe sprzęgło na wzmacniane czy sportowe i jest ok. - tego nie wymieniam bo po to mam cholerną gwarancje.... zresztą po to napisałem żeby opisac mój konkretny przypadek obsługi w aso - a nie drążyć temat czy mam "piatkowy" model czy szukac przyczyny... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
taugusto [Usunięty]
|
Wysłany: 15-08-2010, 15:33
|
|
|
Witam,
ile w ASV kosztuje standardowy przegląd pod kątem sprawdzenia 12-letniego Lancera i wskazania najbliższych czynności do zrobienia/rzeczy do wymiany ? |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 18-08-2010, 10:48
|
|
|
taugusto napisał/a: | Witam,
ile w ASV kosztuje standardowy przegląd pod kątem sprawdzenia 12-letniego Lancera i wskazania najbliższych czynności do zrobienia/rzeczy do wymiany ? |
nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci(przepalone zarowki,bezpiecznik,olej)
pan na warsztacie bardzo mily, pokazywal i wyjasnial co sprawdza, co jest ok a co mozna za niedlugo wymienic.
jedna sprawa, w wakacje maja bardzo odlegle terminy, lepiej zadzwonic i sie dopytac czy beda mieli czas |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
taugusto [Usunięty]
|
Wysłany: 18-08-2010, 22:50
|
|
|
Maddox napisał/a: | nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci[...] |
uprzejmie dziękuje za informacje |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 19-08-2010, 15:15
|
|
|
taugusto napisał/a: | Maddox napisał/a: | nie wiem jak Lancera, ale mnie za Outka Turbo skasowali ~400pln za kompletny przeglad, komp,zawiecha,lakier + pare czesci[...] |
uprzejmie dziękuje za informacje |
acha, jak do nich dzwonilem to sam przeglad(bez czesci) przed zakupem mial kosztowac ~315pln |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
|