 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 23-04-2007, 19:51 |
[C52A 1.5] Prośba o zdjęcia silnika krokowego silnika 4G15 |
Autor |
Wiadomość |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2006, 07:35
|
|
|
Cześć Krzyżak.
Wczoraj sprawdziłem IPS i jest sprawny.
W sobotę sprawdzę te 0,5V i powiedz mi jak ustawie i nadal będzie to samo to co zrobić dalej z tym silniczkiem krokowym.
A dodam jeszcze że mierzyłem jeszcze oporność silniczka krokowego na pinami 1 i 2 w tej wtyczce i było 10ohm czy to dobrze?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2006, 07:39
|
|
|
10 om jest OK (u mnie jest zdaje się 12 lub 16 - już nie pamiętam).
wahania obrotów to 100 różnych przyczyn - ciężko wszystko byłoby znów opisywać - musisz zacząć od czyszczenia przepustnicy, sprawdzenia wszystkich kabli podciśnieniowych, regulacji obrotów itp. Bo oczywiście o zapłonie, kablach, świecach, filtrach itd. to nawet nie wspominam, bo mam nadzieję, że najpierw zadbałeś o silnik, żeby od niego wymagać |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2006, 08:06
|
|
|
ba - zeby sprawdzic czy to glupota krokowego powoduje majtanie obrotami zrob tak
1. wlacz zaplon
2. poczekaj ze 20 sek az uslyszysz jedno takie "zassanie"
3. odlacz wtyczke krokowego
4. odpalaj i heja = jesli wtedy lata to wiesz ze to co innego |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2006, 10:01
|
|
|
Cześć Adams12.
U mnie nie ma "majtania obrotami" tylko np.są włączone światła drogowe i jadąc podjeżdzam do skrzyżowania , zatrzymuje się i trzymam wciśnięty hamulec (albo włączone jest jakieś inne obciążenie np.ogrzewanie tylnej szyby) to spadają mi obroty i trochę trzęsie autem.Tak jakby krokowy nie podwyższył obrotów po zmianie obciążenia.
Do Krzyżaka .
Mógłbyś dokładnie opisać o które przewody podciśnieniowe chodzi?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2006, 10:27
|
|
|
od purge solenoid, od filtra węglowego, od wietrzenia pokrywy zaworów wraz z pcv, od regulatora ciśnienia paliwa od serwa hamulca, jak jest egr to także jego komplet (3 przewody) - jest ich trochę - po prostu musisz sprawdzić wszystkie gumowe wężyki |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2006, 10:32
|
|
|
Ale sprawdzać czy nie są dziurawe czy zapchane?
a co to jest pudge solenid?
gdzie jest filtr węglowy i regulator ciśnienia paliwa?
Zawór PCV wymieniłem. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-06-2006, 10:37
|
|
|
purge solenoid - od przepustnicy odchodzi przewód czarny z czerwonym paskiem - idzie do purge solenoid, a drugi przewód od purge idzie do filtra węglowego - taka czarna, spora pucha na dole, przymocowana do ściany grodziowej
regulator ciśnienia jest na końcu listwy wtryskowej - odchodzi przewód z niebieskim paskiem
musisz sprawdzić, czy nie są dziurawe - przy okazji okaże się, czy są drożne |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 02-06-2006, 12:17
|
|
|
dzięki Krzyżak jak sprawdzę to dam znać.
[ Dodano: 20-06-2006, 08:16 ]
Cześć Krzyżak.
Wczoraj sprawdziłem wszystkie przewody o których pisałeś i okazało się że ten z zielonym paskiem i z czerwonym są dziurawe.
Chciałem je wymenić ale nie wiem czy to ą jakieś specjalne przewody gumowe (np.odporne na wysokie temperatury) czy zwykłe przewody.W sklepie zaproponowano mi bym kupił przewód gumowy odporny na paliwo)Czy taki może być?
Chcę jeszcze wymienić ten z niebieskim paskiem.Czy to już będą wszystki?
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-06-2006, 10:16
|
|
|
Otóż przewodem z czerwonym paskiem jest - w pewnym sensie - dawkowane paliwo, więc na pewno musi być na nie odporny. Pozostałe są tylko powietrzne, ale nigdy nie wiadomo czy nie znajdzie się tam np. olej. Jeśli masz przewód z zielonym, to pewnie masz też u spodu przepustnicy z zółtym paskiem. Czyli zielony/żółty/niebieski muszą być odporne na temperaturę, czerwony dodatkowo na paliwo. Sprawdź też czy od elektrozaworu, do którego dochodzi czerwony przewód odchodzi też przewód do filtra węglowego (gdzieś na dole - przymocowany do ścianki grodziowej). |
|
|
|
 |
endriu24 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2006, 10:42
|
|
|
Dzięki Krzyżak.
Sprawdzę to wszystko i dam znać.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia. |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 20-06-2006, 17:03
|
|
|
Krzyżak - jesteś BOGIEM
endriu24, jeśli piszesz na forum, to pytanie adresujesz do wszystkich jego użytkowników, nie tylko do Krzyżaka |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24296 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-06-2006, 17:17
|
|
|
bartek_nkm napisał/a: | Krzyżak - jesteś BOGIEM |
NIGDY bym się na to nie porwał... |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 25-06-2006, 10:31
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | bartek_nkm napisał/a: | Krzyżak - jesteś BOGIEM |
NIGDY bym się na to nie porwał... |
No przecież żartuje tylko |
|
|
|
 |
|
|