Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
nowe ecu nowe problemy
Autor Wiadomość
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 02-04-2009, 20:47   nowe ecu nowe problemy

Witam serdecznie mam pare pytań dotyczących pracy silnika na benzynie .
Po długich i nerwowych poszukiwaniach udało mi się dostac ecu prawie za free.
Zamontowałem więc je do micha i odrazu auto ożyło. Co jednak zauważyłem
opci mi na czarno, sadzy to było całe mnóstwo i tak jakby nie palił dobrze na wszystkie gary bo trzęsie silnikiem. Trzęsienie jest podobne do tego jakie występuje po zbyt niskich obrotach.
Obroty na silniku ma tak miedzi 900-1000. Oleju nie bierze bo przez rok jeździłem na gazie
i nigdy nie wykazał zbyt dużego spalania zawsze w granicach rozsądku czyli jakieś 150ml
na 8tys km.
co może byc przyczyną tych w/w objawień.

może mam za starą benzyne
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-04-2009, 19:51   

Powód wymiany ECU?
Sprawdzone świece, kable, przepustnica?
Ciekaw jestem czy różnica w rocznikach Galanta e3x przekłada się na zmiany w ECU...
_________________

 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 03-04-2009, 20:26   

Wszystkie wymienione przez ciebie elementy sa sprawne
przepustnica czysta.
Ecu dostało śmiertelny cios od elektrolitu nit nie chciał mi z nim pomóc
wiec zacząłem szukac nawet w Australii ;P i mam efekt był od razu.
Co ciekawe z rana już nie odpaliłem ale myśle ze ma to związek z czujnikiem temperatury
bo jak auto postoi przez noc to spadają mu obroty do momentu aż się nagrzeje i w tedy jest ok.
 
 
Serek 
Mitsumaniak


Auto: Grand Voyager Limited AWD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 1597
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-04-2009, 13:21   

Sprawdź w takim razie ten czujnik i napisz czy ECU identyczne (model, rocznik, silnik, skrzynia manual/automat - ogólnie skąd je masz).
_________________

 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 04-04-2009, 18:43   

zmiana czujnika nic nie dała
komp jest identyczny oba maja te numery
MD165144 e2t36274 nawet boczne sa takie same 5144
he komputera szukałem na allegro e-bay-u i ceny za jakie mi go oferowano zwalały z nóg
bo dla mnie 6-7stów to majątek , aż raz patrze gościu sprzedaje skrzynie manualną
od gala z 92roku 1.8 8zaworowego. no to bach do niego a on mówi ze za stówe sprzeda więc tylko pytanie czy na pewno sprawny i bez chwili zastanowienia kupiłem .Po otrzymaniu
przesyłki wróciłem do domu i pod blokiem założyłem ecu do micha. Zapalił od razu na benzynie troche szarpał no i kopcił. Teraz już tylko kopci szarpanie powoli sie uspokaja .
Niestety po nocy zapala tylko na gazie i w dodatku niema ssania.
 
 
Janusz 58 
Mitsumaniak
SIGMA & 3000GT


Auto: mitsubishi sigma 96, 3000GT 92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Cze 2008
Posty: 79
Skąd: Polska
Wysłany: 05-04-2009, 19:37   

Kolego ,a czy po założeniu kompa zdjąłeś klemę minusową,jeśli nie to zrób to,załóż ponownie klemę i odpal,zostaw niech pochodzi na wolnych obrotach,a potem nie wyłączając silnika przejedź się nim kilka km.powinno pomóc.......powodzenia
_________________

 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2009, 09:16   

heh spróbuje zawsze zdejmowałem kleme plusową.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-04-2009, 09:54   

A kontrolka CE zachowuje się normalnie?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2009, 14:30   

Niestety nie cały czas sie pali i nie gasnie
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6984
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 06-04-2009, 16:19   

Cytat:
Niestety nie cały czas sie pali i nie gasnie


Przepraszam - odstaw kufel na chwilę i napisz ossochozi.....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
pem77
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2009, 19:53   

Dziś już nie dam rady :wink: ale jutro z czytam błędy z kompa . A ogólnie chodzi oto że na zimnym silniku nie zapala na benzynie.A jak już rozgrzeje silnik na LPG to nawet po jakimś czasie ssanie sie włącza wkreca go ładnie 1.5tyś po chwili ładnie płynnie schodzi do około 1tyś obr/min :?: :?: :?:

CE pali sie także w trakcie jazdy non-stop
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.