 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
RAZ DUSI INNYM RAZEM JAK RAKIETA IDZIE:/// |
Autor |
Wiadomość |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 01-04-2009, 23:39 RAZ DUSI INNYM RAZEM JAK RAKIETA IDZIE:///
|
|
|
witam mam taki problem zreszto od czasu jak jezdze na benzynie raz idzie super przyspiesza zaje.... 1,2(bieg) i 100km/h a inny razem wrecz hamuje jak dodam gazu , niewiem czy zalewa go czy dusi zwyczajnie brak mocy czasem boje sie wyprzedzac i niema reguły czy zimny ciepły jak chce tak jedzie pozatym obroty sa w granicach 800rpm i skacza miedzy 900-400 i przerywa slychac w tlumiku takue stuki kiedy przerywa nawet jak trzymam na 1500 obrotow to zalamuje go delikatnie, takie przerwy jakby przebicie na siewcy czy cos, z tym ze niezawsze nawet ciezko mi to opisac w kazdym raziew silnik rowno niepracuje cos przerywa. dodam tez ze na czujniku zamknircia przepustnicy niema napiecia a powinno byc w granichach 5V przewod sprawdzony ECU niedaje napiecia
zmienione;
filtry powietrza paliwa
swiece
przewody wn
cała listwa wtryskowa z regulatorem na 100% sprawna
czujnik ssania sprawdzany kilkokrotnie
sonda dziala tak jak w manualu serwisowym
przed wymiana bylo dokladnie to samo co teraz
przeplywomierz tez ok sprawdzany
krokowy nowy
przepustnica zmieniona
naprawde brak mi pomysłow ewentalnie czujnik wałka zostaje cewka zapłonowa
czujnik spalania stukowego niewiem czy ma cos do tego ale sprawdzalem wedlog manuala i jest ok
zadne lewe powietrze niewchodzi w gre te przetrwy sa z wiazane z zaplone bardziej niewiem juz sam mysle tez ze z tym ECU cos nietak wymiana kondensatorow nic niedala nic co do tej pory robilem niepomoglo
POMOCY |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-04-2009, 01:00
|
|
|
Jak jesteś pewien, że powinno być te 5V to spróbuj od kogoś podmienić ECU.
Ewentualnie podmień cewkę zapłonową. Może też pompa paliwa nie wyrabiać... |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-04-2009, 07:37
|
|
|
Stawiam na czujnik położenia wału i wałka.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 02-04-2009, 08:16
|
|
|
Mam bardzo podobny problem... Z tym, że u mnie brakuje mocy non stop, obroty są ciągle 1500 rph, no i pali jak smok. Wkręca się na obroty ale nie ma to zupełnie przełożenia na moc, przyspieszenie itd. Reszta objawów jak u Ciebie, podobne graty wymienione i nic... |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2009, 17:35
|
|
|
... pompa paliwa odpada cisnienie jest okej zreszta jak mialm zatarta poprzednia pompe to inaczej to sie objawialo wogole
co do czujnika wałka to mozna jakos go sprawdzic czy tylko przez podmiane?
a ten czujnik polozenia wału to ten sam co spalania stukowego wkrecony w blok bo pozatym wiecej niemam czujnikow
i co do cewki to niesprawdzalem opornosci jakie podaje manual jesli byly by prawidlowe to cewka bedzie ok? czy tez tylko przez podmiane moge sprawdzic? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24365 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-04-2009, 20:49
|
|
|
akurat do tego Gala swietnie sie nadaje TMO.exe czy tez MMCd na PalmOS i wyjdzie ile knockow lapie czujnik (jesli w ogole)
natomiast ja mialem podobny przypadek kiedys i bylo to wyrobione kolo zebate rozrzadu na wale korbowym - pod spodem jest taki polkiezyc, ktory wytarl sobie sciezke szerokosci niemal 2 zebow i podczas przyspieszania/zwalniania kolo zebate sie przesuwalo
efekt taki, ze zaplon skakal od -10 do +40 i raz byla rakieta a raz mul totalny
po naspawaniu i zrobieniu zebatki byl
niestety do sprawdzenia musisz zdjac pasek rozrzadu, wiec pracy troche jest, a w DOHC juz w ogole wiecej niz gdziekolwiek i miejsca malo...
tamten silnik to byl 4G67, wiec niemal ten sam blok co u Ciebie (roznica tylko w wymiarze cylindra) |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6984 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 02-04-2009, 20:53
|
|
|
oba czujniki wału i wałka są w puszce na końcu wałka ssącego - podmień na chwilę od kogoś - może być z Eclipsa i sprawdź - nie zapomnij tylko ustawić zapłonu po wymianie |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
kamils [Usunięty]
|
Wysłany: 02-04-2009, 20:58
|
|
|
niestety kolo zebate odpada poniewaz niedawno zmieniałem rozrzad i tam bylo wszytko okej kolo zostalo dokrecone odpowiednim momentem przed wymiana bylo tez tak samo zreszto zawsze tak było..
TMO mam taki program uzywalem go niepamietam czy mpozna tym sprawdzic czujnik wałka a chwilowo niemoge sprawdzic tego
a jutro jade do "ctx-a" z forum eclipse moze ktos kojazy, z tym ECU zeby go sprawdził moze cos pomorze
[ Dodano: 02-04-2009, 21:00 ]
no własnie niemam od kogo porzyczyc i podmienic nieznam nikogo kto by mi pomogł |
|
|
|
 |
|
|