Galant 1.8 Gdi import Japoński |
Autor |
Wiadomość |
Spooner_26
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 6 Skąd: Polski
|
Wysłany: 03-04-2009, 19:36 Galant 1.8 Gdi import Japoński
|
|
|
Witam
Posiadam Galant 1.8 gdi z 97 roku impotowanego z Japoni i mam problem z obrotami, albo są za niskie a czasami faluja. Czasami dochodza do 3k i nie chce isc dalej. Czyscilem przepustnice, wymieniłem przepływomierz, i juz skończyly mi sie pomysły. Jak kupiłem samochod poprzedni właściciel powiedział że silnik potrzebuje regulacji. Pojechalem do warsztatu i pojawil sie bład (TPS) czyli czujnik położenia przepustnicy. Wymianilem go ale nikt nie wiedzial w jakim polozeniu powinien byc :/ Sam ustawilem go na 0,5V ale nadal jest cos nie tak. Wymienilem przepływomierz, oraz czyścilem przepustnice, wymienilem świece nadal to samo. Samochod ma przejechane 73k mil. Myślalem jeszcze o wymianie filtra paliwa, oraz przewodow wysokiego napiecia.
Czy ktos moglby mi powiedziec w jakim polozeniu powinien być czujnik polozenia przepustnicy ? Zastanawiam sie nad wymiana calej przepustnicy.
Silnik jest podobny do silnika w Carismie ale ma wieksza moc 140km.
Prosze o pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 03-04-2009, 19:43
|
|
|
Pewnie jest popsuta przepustnica - masz może jej fotkę? |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Spooner_26
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 6 Skąd: Polski
|
|
|
|
 |
Spooner_26
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 6 Skąd: Polski
|
Wysłany: 04-04-2009, 12:27
|
|
|
Po czy moge poznać że przepustnica jest niesprawna ? |
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 06-04-2009, 22:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 05-04-2009, 22:06
|
|
|
Więc uszkodzony najprawdopodobniej jest silniczek krokowy.... |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 06-04-2009, 22:39
|
|
|
Spooner_26 napisał/a: |
Bartek rozkęciłem cała przepustnice oraz ś. krokowy i nie widziałem w nim żadniej usterki.
W przyszłym tygodniu będe miał wolne poszukam przepustnicy z ś. krokowym mam nadzieje ze rozwiaże to mój problem.
Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.
Pozdrawiam
|
[ Dodano: 06-04-2009, 21:41 ]
Temat OT wydzielony do "Galant Ogólne" |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 07-04-2009, 07:07
|
|
|
A sprawdziłeś oporności uzwojeń - często dopiero po rozgrzaniu zaczynają się problemy |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
Spooner_26
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009 Posty: 6 Skąd: Polski
|
Wysłany: 07-04-2009, 21:17
|
|
|
Bartek napisał/a: | A sprawdziłeś oporności uzwojeń - często dopiero po rozgrzaniu zaczynają się problemy |
Jak jest zimny to jest wmiare ok. Ale jak osiągnie tęperature to obroty stadają do około 450rpm. |
|
|
|
 |
|