Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Galant 1.8 Gdi import Japoński
Autor Wiadomość
Spooner_26 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Polski
Wysłany: 03-04-2009, 19:36   Galant 1.8 Gdi import Japoński

Witam

Posiadam Galant 1.8 gdi z 97 roku impotowanego z Japoni i mam problem z obrotami, albo są za niskie a czasami faluja. Czasami dochodza do 3k i nie chce isc dalej. Czyscilem przepustnice, wymieniłem przepływomierz, i juz skończyly mi sie pomysły. Jak kupiłem samochod poprzedni właściciel powiedział że silnik potrzebuje regulacji. Pojechalem do warsztatu i pojawil sie bład (TPS) czyli czujnik położenia przepustnicy. Wymianilem go ale nikt nie wiedzial w jakim polozeniu powinien byc :/ Sam ustawilem go na 0,5V ale nadal jest cos nie tak. Wymienilem przepływomierz, oraz czyścilem przepustnice, wymienilem świece nadal to samo. Samochod ma przejechane 73k mil. Myślalem jeszcze o wymianie filtra paliwa, oraz przewodow wysokiego napiecia.

Czy ktos moglby mi powiedziec w jakim polozeniu powinien być czujnik polozenia przepustnicy ? Zastanawiam sie nad wymiana calej przepustnicy.

Silnik jest podobny do silnika w Carismie ale ma wieksza moc 140km.

Prosze o pomoc
Pozdrawiam
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 03-04-2009, 19:43   

Pewnie jest popsuta przepustnica - masz może jej fotkę?
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Spooner_26 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Polski
Wysłany: 03-04-2009, 19:50   

[img=http://img24.imagesh...rontzjt.th.jpg]

Po czym poznac ze przepustnica jest niesprawna ?
Mam jeszcze inne zdjecia jezeli potrzeba

Pozdrawiam
 
 
Spooner_26 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Polski
Wysłany: 04-04-2009, 12:27   

Po czy moge poznać że przepustnica jest niesprawna ?
Ostatnio zmieniony przez swinks_UK 06-04-2009, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-04-2009, 22:06   

Więc uszkodzony najprawdopodobniej jest silniczek krokowy....
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-04-2009, 22:39   

Spooner_26 napisał/a:


Bartek rozkęciłem cała przepustnice oraz ś. krokowy i nie widziałem w nim żadniej usterki.
W przyszłym tygodniu będe miał wolne poszukam przepustnicy z ś. krokowym mam nadzieje ze rozwiaże to mój problem.

Dziękuje wszystkim za podpowiedzi.
Pozdrawiam



[ Dodano: 06-04-2009, 21:41 ]
Temat OT wydzielony do "Galant Ogólne" [-X
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-04-2009, 07:07   

A sprawdziłeś oporności uzwojeń - często dopiero po rozgrzaniu zaczynają się problemy
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Spooner_26 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 1.8 GDI
Kraj/Country: Ireland
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 6
Skąd: Polski
Wysłany: 07-04-2009, 21:17   

Bartek napisał/a:
A sprawdziłeś oporności uzwojeń - często dopiero po rozgrzaniu zaczynają się problemy


Jak jest zimny to jest wmiare ok. Ale jak osiągnie tęperature to obroty stadają do około 450rpm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.