 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Szarpanie |
Autor |
Wiadomość |
klapkim
Forumowicz
Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 01-03-2009, 20:46 Szarpanie
|
|
|
Witam
Mam taki problem ,od jakiegoś czasu zaczęło szarpać autem tak przy ok 2500 obrotów, jak pokręciłem śrubom w przepustnicy to moment szarpania przesuwa się bez względu na bieg zwłaszcza podczas hamowania silnikiem, nie można utrzymać stałej prędkości,a po jakimś czasie zaczęła zapalać się kontrolka od silnika tylko po zatrzymaniu się jak ruszam to gaśnie. Byłem u mechanika, który podłączył auto pod kompa i powiedział że wywala błąd czujnika położenia przepustnicy, zakupiłem używkę ale wymontowany z auta które jeździło (więc raczej dobry) i po założeniu trochę mniej szarpało ale teraz znowu szarpie i zapala się kontrolka od silnika. Mechanik proponował wymienić świece i kable zapłonowe, na pewno nie zaszkodzi ale czy to na pewno jest to? Jak można samemu zresetować kompa, że by przestał pokazywać błąd? Ma ktoś pomysł co to może być? |
|
|
|
 |
n3000
Mitsumaniak

Auto: 3000GT TT VR4, ECLIPSE SPYDER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 30 Mar 2008 Posty: 496 Skąd: Goleniów
|
Wysłany: 10-03-2009, 20:59
|
|
|
Witam, miałem ten sam problem kiedyś tyle ze w VR4 u mnie to była wina kabli zapłonowych, a co do czujnika położenia przepustnicy to przy wymianie trzeba go jeszcze ustawić z miernikiem: ściągasz wtyczkę z kablami, podłączasz miernik do 3 i 4 pinu na czujniku i mierzysz opór, wcześniej musisz jeszcze włożyć listek szczelinomierza 0,65 pod ta śrubkę która reguluje uchylenie przepustnicy na biegu jałowym i przekręcasz czujnikiem do momentu aż miernik pokaże przerwę, wtedy dokładnie w tej pozycji dociągasz śrubki. Jeśli czujnik jest zamontowany bez ustawiania komputer dostaje błędny sygnał co do uchylenia przepustnicy w danej chwili. Prawdopodobnie u ciebie w SL procedura ustawiania jest taka sama. Komputer resetuje się przez zdjęcie minusowej klemy z akumulatora na ok 15 sekund. |
|
|
|
 |
Ice
Nowy Forumowicz
Auto: GTO (3000gt)
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: brzozow
|
Wysłany: 10-03-2009, 22:53
|
|
|
Jak kolega wyzej napisal sama wymiana to nie wystarczy trzeba go dobrze ustawic. Robi sie to tak samo jak w vr4 nie ma zadnej roznicy. Jezli chodzi o kable to powinny byc w dobrej kondycji i nie powinny stykac sie z soba. |
|
|
|
 |
klapkim
Forumowicz
Auto: 3000GT SL 92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2008 Posty: 39 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 06-04-2009, 11:43
|
|
|
Dzięki za pomoc jak wymienie świece i ustaweie TPS to napisze czy co jest grane |
|
|
|
 |
|
|