 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: lukasz12 31-01-2010, 13:36 |
luźna linka gazu |
Autor |
Wiadomość |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 08-04-2009, 09:19 luźna linka gazu
|
|
|
Witam.Jaki jest luz na lince gazu u was,bo u mnie na gorącym silniku jest ponad centymetr,napiąć czy lepiej nie ruszać? Czy przez taki luz może nie przyspieszać należycie? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 08-04-2009, 09:36
|
|
|
naciśnij pedał gazu do oporu na wyłączonym silniku i sprawdz czy przepustnica się otwiera do końca - jeśli tak, to nie ruszaj |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 08-04-2009, 11:27
|
|
|
Maretzky85, Dzięki,dzięki,tak się zrobi. ! |
|
|
|
 |
syski [Usunięty]
|
Wysłany: 08-04-2009, 22:21
|
|
|
Przez luz na lince po prostu musisz wciskać pedał gazu głębiej w podłogę.( Jeśli wole obroty masz prawidłowe tzn. 800rpm tzn. że nic przypadkiem nie dostało się do gardzieli przepustnicy jak mnie ongiś izolacja, którą gaziarz chciał uszczelnić rurę kolektora)więc jeśli Ci to nie przeszkadza nie ma problemu.Jeśli tak to naciąg więc tak aby była na tyle luźno żeby nie ruszyła przepustnicy tzn. najlepiej zostaw około 2-3mm luzu. |
|
|
|
 |
adpiekar
Forumowicz
Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Wrz 2007 Posty: 130 Skąd: Mordy
|
Wysłany: 09-04-2009, 09:28
|
|
|
syski, Właśnie obrotów prawidłowych nie mam,i czuję że daję gazu i zaraz się pojawia opór tego przycisku od zrzucania biegów w skrzyni.Tak że brakuje trochę fifu czasami.Dziękuję i pozdrawiam. |
|
|
|
 |
|
|