siłownik przeputnicy |
Autor |
Wiadomość |
qaz
Nowy Forumowicz rob
Auto: carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 15 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 29-03-2009, 15:04 siłownik przeputnicy
|
|
|
witam mam problem z autem 1.8 gdi (przepustnica na linke), problem jest podobno z siłownikiem przepustnicy z tego co pokazał komputer. Co trzeba wymienic żeby było ok bo auto teraz sporo pali ponieważ na biegu jałowym mam ok 1200 ob. dzieki i pozdrawiam
(przepustnica czysta ,świece nowe) |
|
|
|
 |
Moomin
Mitsumaniak

Auto: Ford Focus 1.6 115KM, 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1205 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 29-03-2009, 15:18
|
|
|
Chyba całą przepustnicę musiałbyś wymienić bo nie wiem czy ktoś będzie Ci chciał sprzedać sam siłownik. To częsty problem w tych silnikach. Moje auto ma już 3 przepustnicę. Jak nie chcesz kupować to poszukaj użytkownika "Bartek", on chyba jako jeden z niewielu w Polsce potrafi regenerować te przepustnice. Lampka Check Engine się świeci? |
|
|
|
 |
qaz
Nowy Forumowicz rob
Auto: carisma 1.8GDI 2000r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Lut 2009 Posty: 15 Skąd: olsztyn
|
Wysłany: 29-03-2009, 15:24
|
|
|
Lampka Check Engine się świeci?
nie i sie nie zapalała auto chodzi ma moc tylko tyle że dużo pali i obroty wysokie
wiedz tylko pozostało szukać drugiej przepustnicy |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 29-03-2009, 15:46
|
|
|
qaz napisał/a: | wiedz tylko pozostało szukać drugiej przepustnicy |
Nie desperuj, pogadaj z Bartkiem. Jak się dogadasz to ci ją naprawi/zregeneruje. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
Wysłany: 29-03-2009, 19:08
|
|
|
Sorki, ale czegoś tu nie kumam, przepustnica na linkę, więc o jaki siłownik tu chodzi? Siłownikiem odchylającym klapkę przepustnicy jest nasza noga. Bardziej zainteresowałbym się silnikiem krokowym sterującym trzpieniem byppasu otwierającym dostęp "lewego" powietrza do kolektora. Jeżeli chodzi o wysokie obroty, to spróbuj podregulować śrubkami zgrubnymi na przepustnicy, potem sprawdź sondę lambda. |
_________________ CIEKAWOSTKA
 |
|
|
|
 |
orzech [Usunięty]
|
|
|
|
 |
wazu
Mitsumaniak
Auto: carisma GDI 1.8 LS 98`
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 18 Cze 2007 Posty: 309 Skąd: z Polski
|
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 09-04-2009, 13:39
|
|
|
wazu napisał/a: | Bardziej zainteresowałbym się silnikiem krokowym sterującym trzpieniem byppasu otwierającym dostęp "lewego" powietrza do kolektora. |
O tym właśnie była mowa. |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
|