Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: roch_27
19-05-2009, 23:04
Ceramizer MODYFIKATOR PLUS
Autor Wiadomość
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 09-04-2009, 08:19   

Ja także nie jestem w stanie w to uwierzyć :roll: Poczekajmy do kolejnych pomiarów - inna sprawa na ile one są dokładne...
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
ektomek
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2009, 12:39   

Jako, że wdepnąłem w ten wątek przypadkiem podzielę się z Wami Swoimi spostrzeżeniami. Zalałem ceramizer jakieś 10 tyś km temu. Jeżeli chodzi o silnik. Chodzi cichutko od samego nabycia (107 tyś) do dzisiaj (122tyś). Nie widzę różnicy po zalaniu ceramizera. W mieście pali jak smok - 10 albo i lepiej - silnik 2.0. W trasie przy 120 km/h ciągłej jazdy osiągam wynik 7,2l/100km.
Równocześnie z silnikiem potraktowałem ceramizerem układ kierowniczy. Tu widzę różnicę (niekoniecznie korzystną) a mianowicie kierownica pracuje dużo lżej. W mieście jest to zaletą, przy prędkości 140 już nie. Jeżeli jest to wina ceramizera to Ja dziękuję.
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 10-04-2009, 18:25   

macia napisał/a:
Ja także nie jestem w stanie w to uwierzyć :roll: Poczekajmy do kolejnych pomiarów - inna sprawa na ile one są dokładne...


Z teorii oraz doświadczenia zawodowego wiem, że ważniejsze często jest aby powtarzalność metody była wysoka a nie sama dokładność. Pomiar spalania od lat wykonuję w ten sam, niezmienny sposób, więc jeśli wcześniej uzyskiwałem wynik 10,5-11l/100km i teraz przy takim samym sposobie mierzenia 8,8... wypalam teraz kolejny bak-zamelduję jak będę miał następny wynik:) Może to chwilowa anomalia...ale nigdy jeszcze nie zrobiłem 650km na jednym baku jeżdząc po mieście i okolicach:)
 
 
 
Kofi 
moderator mitsumaniak
Michał


Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1242
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10-04-2009, 18:40   

Cytat:

Z jednej z aukcji allegro: http://www.allegro.pl/ite...y_oryginal.html
Na początku trochę z historii. W czasie II wojny światowej, często zdarzało się, że w ciężkich warunkach bojowych silniki czołgów i innych pojazdów wojskowych działały krócej niż przewidywano. Radziecka władza zwróciła się więc do najwybitniejszych chemików i fizyków, aby temu zaradzić. Opracowano w wielkiej tajemnicy specyfik, który niewiarygodnie przedłużył żywotność silników, poprawiając jednocześnie osiągi. Czołgi stały się szybsze i bardziej niezawodne. Produkt ten zmodyfikowano w latach siedemdziesiątych korzystając z najnowszych badań. Dziś używany jest we wszystkich pojazdach mechanicznych, które służą rosyjskiej armii. Osiągnięto podstawowy cel, czyli przedłużenie żywotności silników i różnych mechanizmów (np. skrzynie biegów). Teraz ta wojskowa receptura idzie także do cywila


W tych sprawa ruscy maja rozmach.

A jak z poziomem oleju? Są zmiany, typu: wcześniej brał tera z nie bierze?
_________________
"Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 10-04-2009, 18:51   

ektomek, w tym temacie omawiamy Modifikator Plus.
Ja dalej mysle, ale przekonuje mnie ta "technologia wojskowa". Pytanie tylko jakie sa "minusy" zastosowania. No i cena... Wg mnie mocno za wysoka.
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 10-04-2009, 19:29   

moj misiek oleju nie bral, albo bral tak malo, ze ja tego nie zaobserwowalem

co do "wojskowych technologii" to tego typu hasla przywoluja usmiech na mojej twarzy:)

negatywnych efektow nie zauwazylem...zreszta, co moze byc negatywnym efektem "przedluzenia zywotnosci silnika"? chyba tylko to, ze dluzej bedziesz tym autem jezdzil zamiast na nowsze wymienic :badgrin:
 
 
 
ektomek
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2009, 22:09   

mkm napisał/a:
ektomek, w tym temacie omawiamy Modifikator Plus.
Ja dalej mysle, ale przekonuje mnie ta "technologia wojskowa". Pytanie tylko jakie sa "minusy" zastosowania. No i cena... Wg mnie mocno za wysoka.


Moim zdaniem bez różnicy. Ja wlałem do silnika technologię kosmiczną za 60zł Ty wlejesz wojskową po ile nie wiem. Efekt prawdopodobnie będzie taki sam. Najlepiej wyjdzie na tym zapewne producent. Za dwa, trzy miesiące temat przycichnie aż do pojawienia się jeszcze lepszego specyfiku.
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 24-04-2009, 14:44   

No dobrze, 3 kolejne tankowania, jazda zróznicowana, miasto i tereny podmiejkie, ale bez zadnych szybkich tras, srednie spalanie 9,3l/100km, mogę teraz już z całą pewnościa stwierdzić, że u mnie specyfik zadziałał, bo do tej pory przy takiej jeździe spalałem 10,5-10,7l/100km.
Jest to jedyny efekt jaki zauwazyłem, jesli jest jakiś przyrost mocy, to tak niewielki, że nie jestem w stanie bez pomiaru tego stwierdzić... Ciekawy jestem jak długo utrzymam takie wyniki-producent zapewnia, że preparat działa przez 50tys km, czyli w moim przypadku 5 kolejnych wymian oleju...
Czekam teraz na wyniki z opla vectry, gdzie też została tym plynem zalana, ale jeszcze nie zrobiła dystansu potrzebnego do zadziałania modifikatora (ok 1000km).
Cymes dość drogi (140zł), ale wygląda na to że u mnie dość szybko się zwróci :) .
A, rozgrzany silnik też jakby stabilniej/równiej pracował, ale to już wrażenie subiektywne...
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14375
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-04-2009, 14:46   

A wziąłeś pod uwagę wyższe temperatury w ostatnim czasie?
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 24-04-2009, 14:55   

Oczywiście:) oraz to, ze jeżdze cały czas na oponach zimowych ;)
 
 
 
seir 
Mitsumaniak

Auto: Sprzedane
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 557
Skąd: Wr
Wysłany: 25-04-2009, 10:36   

Na początku maja też zalewam Modifikatorem i będę tu podawał spostrzeżenia :)
 
 
roch_27 
moderator
Nutrix Bi-Turbo


Auto: Arteon Shooting Brake R
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 05 Paź 2005
Posty: 2581
Skąd: POznań
Wysłany: 19-06-2009, 17:02   

tommyc1, napisz jak tam dalsze efekty Modyfikatora Plus - czy spalanie dalej masz mniejsze i jak sprawuje się silniczek.

pozdro
_________________
Legnum VR-4 Type S Twin Turbo - 26.01.12r - accident :(

ARMA PACIS FULCRA - Broń dźwignią pokoju
 
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 21-06-2009, 21:03   

Silniczek sprawuje się przyzwoicie, jeśli o spalanie chodzi, ustabilizowało się ono na poziomie 9,3l/100km przy średnio dynamicznej jeździe w warunkach podmiejsko-miejskich (warszawa i okolice), jak sobie pozwole troche poszalec to wzrasta do 9,6l :) Więc nadal widzę różnicę przynajmniej 1-1,5l/100km w stosunku do poprzednich wyników (sprzed zalania modifikatorem).
Poza tym cykanie, które było u mnie już naprawdę głośne, nawet po swieżej zmianie oleju, teraz znacznie przycichło (na ciepłym silniku prawie niesłyszalne).
Kilka dni temu rozmawiałem z właścicielem serwisu Toyoty, który pytał mnie właśnie o spalanie galanta i patrzył na mnie jak na głupka gdy mu powiedziałem, że pomykam sobie zdrowo i takie wyniki mam.:)

Za to inne rzeczy mnie zdołowały w tym aucie...ale to już pisałem w jakimś temacie...
 
 
 
AnoniM79
[Usunięty]

Wysłany: 21-06-2009, 21:17   

Hmm, coraz bardziej zastanawiam się nad tym magicznym specyfikiem :) . Jestem ok 2k km przed wymianą oleju i silnik staje się już nieznośny - na zimno jest cichutki a jak się rozgrzeje to zaczyna stukać. Czy warto wlać ten płyn teraz przed wymianą, czy czekać na płukanie silnika, zalanie nową "krwią" i dopiero wtedy dodać tego "modifikatora"?
Pzdr
 
 
tommyc1 
Mitsumaniak

Auto: Saab 9-3 TTiD kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2007
Posty: 1054
Skąd: warszawski zachodni
Wysłany: 22-06-2009, 10:23   

to nie ma znaczenia, mozesz wlac teraz, on sie nie wyplukuje z silnika-tylko przejedz chociaz 1000km po wlaniu, bo wg producenta tyle potrzebuje specyfik zeby sie dobrze rozprowadzic i "osiąść" w silniku. Podobno skuteczny jest na ok 50tys przebiegu, niezaleznie ile razy w tym czasie olej zmienisz...ja narazie mialem jedna zmiane oleju-sie przekonam niedlugo jak to dalej dziala...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.