[Cari 1.8 GDI] Nie odpala silnik. |
Autor |
Wiadomość |
marcinos1979 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2009, 17:56 [Cari 1.8 GDI] Nie odpala silnik.
|
|
|
Witam ! Proszę Was o pomoc !
Podczas grzebania w instalacji elektrycznej klimatyzacji zwarłem przez przypadek w niej dwa kabelki i nie mogę już uruchomić autka. Oczywiście rozwarłem je i nadal nie mogę go odpalić. Rozrusznik kręci się. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce wszystkie lampki kontrolne gasną po kolei tak jak przed tą awarią. Resetowałem też komputer.
Co się stało ?! |
|
|
|
 |
demeone
Mitsumaniak

Auto: Carisma '98 1.8 GDI
Kraj/Country: UK
Pomógł: 16 razy Dołączył: 06 Wrz 2008 Posty: 598 Skąd: Szczecin/Manchester
|
Wysłany: 10-04-2009, 18:00
|
|
|
sprawdziles wszystkie bezpieczniki: te pod maska oraz pod kierownica? (pod kierownica musisz sciagnac oslonke) |
_________________
 |
|
|
|
 |
marcinos1979 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2009, 18:02
|
|
|
Były sprawdzane, ale są OK niestety.
[ Dodano: 10-04-2009, 19:35 ]
Czy mógł paść komputer, sterownik lub immobiliser w kluczyku ?! |
|
|
|
 |
chmielu115
Forumowicz
Auto: vw. passat b5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Lis 2008 Posty: 104 Skąd: DZG (ZGORZELEC)
|
Wysłany: 10-04-2009, 21:13
|
|
|
witam niecę cie straszyc ale umnie jak mechanik (partacz) grzebał przy lambdzie to zrobił zwarcie i padł komputer. ale ja na twoim miejscu wpakował bym auto na lawetę i jechał na kompa.POZDRAWIAM |
|
|
|
 |
marcinos1979 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2009, 09:02
|
|
|
A jakie miałeś objawy padniętego komputera ? |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-04-2009, 10:04
|
|
|
na 85% padł ECU. PO tym jak szukałem przebiegu kabli, których Ty nie masz przy klimie (inny temat), to wyczytałem, że przekaźniki są powiązane z ECU |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
marcinos1979 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2009, 10:11
|
|
|
To zarąbiście ! Co mnie podkusiło... ! Można odratować ECU ? A gdzie znajdują się te przekaźniki przez które mogło dojść do zwarcia ? Jakiś bezpiecznik między czasie nie zdążyłby zadziałać ?
[ Dodano: 11-04-2009, 10:14 ]
I w ogóle jak można dostać się do ECU, bo widziałem że jest do niego bardzo trudny dostęp. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 16-04-2009, 12:10
|
|
|
Chyba trzeba będzie wymontować boczek, poprzeczkę od półki i półkę... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
marcinos1979 [Usunięty]
|
Wysłany: 16-04-2009, 14:43
|
|
|
OK. Serdeczne dzięki wszystkim za pomoc !
Pozdrawiam ! |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 16-04-2009, 21:40
|
|
|
udało sie ruszyć auto ?? |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
marcinos1979 [Usunięty]
|
Wysłany: 17-04-2009, 14:52
|
|
|
Autko wylądowało w serwisie mitsubishi. Okazało się, że jest uszkodzony jakiś podzespół w ECU i zmostkują mi układ tak, żeby odpalało autko. Zobaczymy co to da i na jak długo... |
|
|
|
 |
|