4G92 + GT (Chojnacki) |
Autor |
Wiadomość |
RECHA
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 37 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 10-04-2009, 18:42 4G92 + GT (Chojnacki)
|
|
|
Tak sobie mysle czy bylby sens w przyszlosci zrobienia wersji GT u Pana Chojnackiego. GT legitymuje sie wzrostem o 12% wiekszym momentem i moc. Mniej wiecej powinno wyjsc finalnie 100 koni i 150 niutonometrow. Moze wowczas colcik zszedlby ponizej 10 sekund do 100km/h. |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 10-04-2009, 18:45
|
|
|
Zawsze jest sens probowac. Szczegolami tuningu, ich kosztem, a takze efektami pochwal sie na Forum. |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10-04-2009, 22:46
|
|
|
pytanie jaka cena...
też powiększa moc kompresor, czy turbo , zmiana filtrów, kata, tłumika |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 10-04-2009, 23:31
|
|
|
Misiek napisał/a: | pytanie jaka cena...
|
okolo 3tys. Pisze okolo ,poniewaz z reguly "cos wypadnie". |
|
|
|
 |
czarnuch23
Mitsumaniak Jaszczomp:>

Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 25 Cze 2006 Posty: 771 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 11-04-2009, 00:04
|
|
|
jak bylem na etapie "przemyslen" modow do 1.6 chojnacki zaspiewal mi dokladnie 2400 za modyfikacje GT z wymiana wszytkich uszczelek na oryginalne mitsubishi (oczywiscie sama gora) silnik 4g92 ale ca0 czyli o 180 stopni odwrocony i te 113km w serii ale nie byl tak optymistyczny zeby dac mi gwarancje 10% wzrostu:) bo stwierdzil ze 1.6 z 113km jest juz dosc dobrze zrobione......
Tuning silnikow wolnossacych jest kosztowny i malo wydajny... przykre ale prawdziwe.
Jesli masz 3000 na modyfikacje GT dozbieraj jeszcze i zaloz soft-turbo (kompressor bylby fajniejszy ale drogie sa ;( )
soft turbo pozwoli ci osiagnac spokojnie moc 130-140 koni z 1.6
Jesli juz bawic sie w mody bez dmuchania trzeba zrobic nie tylko glowice ale i dolot i wdech jak juz pwiekszy sie kanaly dobrze jest dac walki ktore to wykorzystaja i ecu ktore poradzi sobie ze zmianami.... Wykonalne ale drogie i duza ingerencja w silnik |
_________________ http://www.3xl.in.lublin....lcik-czarnuch23 |
|
|
|
 |
mkm
Forumowicz
Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy Dołączył: 26 Lut 2008 Posty: 14126 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 11-04-2009, 00:09
|
|
|
czarnuch23 napisał/a: |
Jesli masz 3000 na modyfikacje GT dozbieraj jeszcze i zaloz soft-turbo |
a jak zalezy Ci "tylko" na 100KM, to szukaj silnika po lifcie. Masz 103KM. W serii... |
|
|
|
 |
Misiek :)
Mitsumaniak Pan Misio

Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Lip 2008 Posty: 2954 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11-04-2009, 10:41
|
|
|
jak masz 3000 na wydanie to swój stary silnik sprzedasz, założysz poliftowy i zostanie na fajne opony dla przyczepności:)
jak taka cena to ja bym też myślał o turbo, ewentualnie jedno i drugie (turbo i inny silnik), i wtedy będziesz naprawde zadowolony |
_________________ kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany
08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 |
|
|
|
 |
RECHA
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 37 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 14-04-2009, 21:52
|
|
|
Jesli chodzi o silnik po lifcie to sie nie oplaca swap ktory da teoretycznie 13 koni wiecej no i musialbym zostawic skrzynie od 90 konnego poniewac ta od 103 ma dluzszy drugi bieg stad te same czasy od 0-100km/h. Myslalem o 4g93 bo czytalem, ze pasuje 100% plug&play. Ale znalezc silnik taki pozniej kupic nie odpalajac go to tez loteria.
Apropo soft-turbo.
http://cgi.ebay.co.uk/Mit...tem370183041044 i cena ladna choc chyba niekompletny kit. Pytanie czy mozna ustawic cisnienie doladowania na tylko np. 0.35 bara. Tak zeby dmuchnac 90 koni na 120 i 170Nm np. |
|
|
|
 |
Koyocik
Mitsumaniak Kuba

Auto: B12, CJ4A, EA3/5, EA2W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 23 Sty 2009 Posty: 631 Skąd: BB
|
Wysłany: 15-04-2009, 11:29
|
|
|
Silnik 4G93 z Carismy pasuje, byłem bliski swapowania, ale rozjechałem się na elektryce. Chciałbym, żeby wszystko działało (licznik, obrotomierz) prawidłowo i to mnie przerosło. |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 15-04-2009, 11:56
|
|
|
RECHA, Te turbo kity to jest ogolnie shit. Przerabiane na kilku forach, łącznie z streetracingiem. Za 3 TYS to najlepiej swapa zrobić na gti albo silnik z carismy gdi. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
zielas87
Nowy Forumowicz Rafał Zieliński
Auto: colt 97 1300
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sty 2009 Posty: 28 Skąd: Polska
|
Wysłany: 21-04-2009, 15:24
|
|
|
rozmawiałem dopytywałem, cilnik z carismy GDI1.8 gorzej wstawic niż np 2.4 v6 z galanta, ja takie coś będę chciał wykonać pod koniec przyszłego roku wiec może uda mi sie tym pochwalic:) pozdrawiam aha koszt szacuje z wymiana ok 8000zl ale to zmienna wartość |
_________________ Rafał Zieliński |
|
|
|
 |
RECHA
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 37 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 02-06-2009, 22:08
|
|
|
Wiec tak postawilem silnik seryjny 1.6, zalozylem wkladke filtra powietrza JR + katalizator sportowy 100 CPSI + koncowy tlumik Ulter Sport, auto zrobilo sie ciut mocniejsze.
Wykres z hamowni po zakupie auta.
http://img200.imageshack.us/i/dscn1071o.jpg/
Planuje poprawic dalej w nim glowice (o ile to mozliwe i jest z czego zabrac).
I na koniec chcialbym go zestroic ale tu zupelnie nie wiem co i jak... Zadowoli mnie efekt koncowy cos kolo 115 koni i 155Nm. |
|
|
|
 |
ictus
Forumowicz fotopstryk

Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2008 Posty: 379 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 03-06-2009, 18:28
|
|
|
RECHA napisał/a: | auto zrobilo sie ciut mocniejsze. | a masz na to wykres?? |
|
|
|
 |
RECHA
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt CJ0 1.6 97r.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 37 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 04-06-2009, 17:28
|
|
|
Nie nie mam, nastepny wykres bede mial po GT glowicy... a kiedy to nie wiem bo ide wakacje i moja sikorka chce troche polatac. |
|
|
|
 |
COLTER80 [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2009, 19:58
|
|
|
Zrób pomiar teraz i po modyfikacji.
Ale na hamownie jedź nie w to miejsce gdzie modyfikujesz samochód. |
|
|
|
 |
|