 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Projekt Dodge Stealth |
Autor |
Wiadomość |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2009, 11:15 Projekt Dodge Stealth
|
|
|
Moj nowy nabytek pomału zostaje zkładany do kupy. Chciałem przedstawić jak to wygląda może komuś kiedyś bedzie łatwiej przy przeróbkach u siebie. Mile widziane komentaże i sugestie.
[ Dodano: 13-03-2009, 11:43 ]
Na początek kilka fotek z montażu Bi ksenonów.
Efekt początkowy.
A tak wygladał zestawik
I sam montaż
 |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 13-03-2009, 21:13
|
|
|
Tez przerabialem ten temacik,tylko w swiatlach w nowym modelu.
Pytam z ciekawosci.Jak rozwiazales problem z jednym zarnikiem i swiatlami krotkimi i dlugimi.Czy zarnik ktory posiadasz ma dwa wlokna czy cos takiego?Choc widzialem ze z przetwornicy do zarnika ida tylko 2 kable,czyli np tylko krotkie lub tylko dlugie. |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 13-03-2009, 23:16
|
|
|
Żarnik ma mocowanie w H4 i zmiana świateł polega na tym że jest tam cewka i jak dajesz długe palnik sie wysuwa zmieniając ogniskową. Poprostu przesuwa się do przodu o ta odleglość w jakiej sa oddalone włókna w H4.
Zrobię jeszcze LED dzienny to zapodam efekt końcowy |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 14-03-2009, 03:45
|
|
|
przyznasz ze szybka wymiana zarowek na trasie nie wchodzi w rachube |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 14-03-2009, 14:23
|
|
|
Absolutnie nie ale przy ksenonie wszesniej widać kiedy sie kończy. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 14-03-2009, 21:05
|
|
|
tak podejrzewalem z tym systemem zmiany ogniskowej.
Ja tez zmienilem i jestem zadowolony i tego tobie tez zycze!!! |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2009, 17:52
|
|
|
Wiosenna odsłona
Zaraz po Świętach fotki końcowe xenonów i świateł dziennych. |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 13-04-2009, 06:40
|
|
|
ale lsni w sloneczku |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-04-2009, 10:21
|
|
|
t0masz
Czy 1 zdjęcie to tradycyjne h4 a drugie to ChinaHID?
Jeśli tak, to wlasnie to zdjecie najlepiej pokazuje jakim szajsem są allegrowe HIDy. Swiatlo nierownomierne, zero prawidlowego odciecia i swiatlocienia. Oslepiasz tym ostro innych.
tabek napisał/a: | przyznasz ze szybka wymiana zarowek na trasie nie wchodzi w rachube
t0masz napisał/a: | Absolutnie nie ale przy ksenonie wszesniej widać kiedy sie kończy. |
|
Nieprawda. Te zestwa są tandetne. Zarnik nagle staje się stroboskopem, przetwornica się przepala nie wiadomo kiedy.
udi napisał/a: | Jak rozwiązałeś problem z jednym żarnikiem i światłami krótkimi i dlugimi.Czy zarnik ktory posiadasz ma dwa wlokna czy cos takiego?Choc widzialem ze z przetwornicy do zarnika ida tylko 2 kable,czyli np tylko krótkie lub tylko długie. |
Mniej więcej tak jak pisze t0masz. Caly żarnik jest obudowany osloną z blachy. Chodzi o to, ze blacha zasłania światło padające na wprost z żarnika na lampę. Światło z żarnika odbija się odbłyśnika lampy, po czym idzie na klosz, który powinien ukształtować snop światła na asfalcie. Jak widać na zdjęciu wyżej klosz nieprzystosowany do takiego rozwiązania zupełnie nie daje sobie rady ze światłem. Światła drogowe realizowane są tak, że żarnik się wsuwa (wysuwa spod osłon) przez co osłona absorbuje mniejszą ilość światła, czyli więcej go pada na odbłyśnik itp.
Jeśli chodzi o HIDy zdecydowanie lepiej sobie dają rade na gładkich lampach, gdzie odbłyśnik kształtuje światło a nie klosz. Ale i tak oślepiają.
Moim zdaniem te tandetne HIDy nadają się jedynie do lamp soczewkowych, gdzie możne je bardo ładnie ustawić tak aby nieoślepiały. |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
tabek
Forumowicz

Auto: 3000GT SL `92
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2007 Posty: 97 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 13-04-2009, 12:18
|
|
|
no to skoro staje sie stroboskopem to trzeba go wymienic |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-04-2009, 12:57
|
|
|
Tak, ale z moich obserwacji wynika, że oryginalne zarniki xenonowe zużywają się wraz z upływem czasu liniowo. Świecą co raz słabiej, w innej barwie, a pod koniec albo padają albo stroboskop. Mam spore doświadczenie z Chinskimi HIDami. Padają przetwornice i żarniki niewiadomo kiedy.
To jest tak, że palacz, który rzuci jest największym przeciwnikiem papierosów. Alkoholik, który przstał pić, jest największym przeciwnikiem alkoholu. Ja miałem HIDy i więcej tego szajsu nie zamontuję. Co z tego, że lepsze światło i więcej go skoro aby nie oślepiać musiałem przestawiać lampy w dół, czyli niewiele więcej widziałem. W mieście jeszcze ok bo i tak 90% miasta jest oświetlona i światła nie są dla mnie a dla innych, ale w trasie, albo ja nic nie widziałęm, albo gdy widziałem to dodatkowo, albo mryganie innych, albo różne teksty na CB. |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-04-2009, 13:44
|
|
|
t0masz byłeś może na premierze Szybko i Wściekle pod Multikinem w Krakowie? bo kojarze takiego Stealth'a własnie, więc moze to Twój. |
|
|
|
 |
t0masz [Usunięty]
|
Wysłany: 14-04-2009, 01:29
|
|
|
Obie fotki to H4
Pierwsza to światła mijania, a dróga to drogowe z HID - ów zdjęcia po Świętach.
Jak narazie nikt mi nie mryga, a światła o niebo lepsze. Zestaw odstąpił mi kolega, kupywał na ebay angielskim za 120 funtów. Zobaczymy jak się bedzie sprawował. |
|
|
|
 |
Kofi
moderator mitsumaniak Michał

Auto: Galant EA3W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 1242 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-04-2009, 11:44
|
|
|
Zrób podobne fotki z HIDami. Ciekawi mnie jak będą odcinały światło. Moje siały strasznie nierównomiernie a na regulacji nie dało się prawidłowo ustawić swiatłocienia
Po tym jak mi się zjarały na raz przetwornice i żarniki, oraz przez wcześniejsze przygody z HIDami na drodze, powiedziałem NIGDY WIĘCEJ |
_________________ "Mądrze jest skierować swój gniew na problem - nie na ludzi, skupić swoją energię na rozwiązaniach, nie wymówkach."
- William Arthur Ward
 |
|
|
|
 |
|
|