Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pękła sprzezyna zawieszenia przód. CARISMA 1,8 GDI
Autor Wiadomość
yoji 
Forumowicz


Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 106
Skąd: ok. Bochni
Wysłany: 14-04-2009, 20:37   pękła sprzezyna zawieszenia przód. CARISMA 1,8 GDI

Witam. Dziwna sprawa , wchodzac do garazu zobaczylem ze mam kapcia w przedniej oponie. Chciałem dobić kompresorem ale nici, wiec zmieniałem koło. Co sie okazało ? sprzeżyna pekła !? wbiła sie w nowiutka opone :( rozpieprzając ją. Pytanie : dlaczego mogła strzelić spreżyna ( samochód nie jezdzony był jakos od 2 tygodni cały czas stał.) i czy zawieszenie przednie w carismie (2000r Lifting) jest takie same jak przed liftingiem . dobrze ze nie stało mi sie to na drodze, mogło by być nie ciekawie.

Pozdrawiam
 
 
drd1812 
Mitsumaniak


Auto: Renault Latitude
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Cze 2008
Posty: 1231
Skąd: Lubin
Wysłany: 14-04-2009, 20:48   Re: pękła sprzezyna zawieszenia przód. CARISMA 1,8 GDI

yoji napisał/a:
dlaczego mogła strzelić spreżyna ( samochód nie jezdzony był jakos od 2 tygodni cały czas stał.) i czy zawieszenie przednie w carismie (2000r Lifting) jest takie same jak przed liftingiem


Po pierwsze jedno słowo z twojej wypowiedzi należałoby wykropkować,
po drugie sprężyna pękła ponieważ nastąpiło zmęczenie materiału (musiał gdzieś wahacz dobrze podbić na dziurze), po trzecie zawieszenia przed i po się różnią bynajmniej z przodu.
 
 
 
yoji 
Forumowicz


Auto: Carisma 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Kwi 2009
Posty: 106
Skąd: ok. Bochni
Wysłany: 14-04-2009, 20:52   

90000 km. i już zmęczenie? . jeszcze jedno. Wymienia sie kompletem ? czy można pojedynczo.
_________________

Colt CAO 1.3 2009-2014
Skodilak Fabia 2014-2014
Carisma 1.6 2014-2017
Opel Calibra 2017-2017
Renault Scenic I 2017-2017
Renault Scenic II 2017-Aktualnie
Mitsubishi Carisma GDI Elegance 2017-Aktualnie
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 17-04-2009, 02:41   

zmęczenie materiału poznać można po przełomie jeżeli jest powierzchnia przełomu spolerowana, powinno wymieniać się lewą i prawą stronę.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 17-04-2009, 14:48   

Sprężyny i amortyzatory zawsze wymieniasz na obie strony równocześnie
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.