Lancer strasznie kopci, nie tyle co ja ale zawsze. |
Autor |
Wiadomość |
Pawel`85
Forumowicz Lancerniety

Auto: Lancer 1,6 2005 Kombi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lut 2007 Posty: 295 Skąd: 3 Miasto
|
Wysłany: 14-07-2007, 14:48 Lancer strasznie kopci, nie tyle co ja ale zawsze.
|
|
|
Witam. Mój lancerek glxi `91 12v strasznie kopci.
CO prawda zdemontowalem katalizator ale to raczej nie w tym rzecz bo zanim jeszcze to zrobilem bylo podobnie. Generalnie takie kopcenie zaczyna sie kiedy wlancza sie wentylator chlodnicy i wydaje mi sie to dziwne. Dym ma kolor niebieskawy. Myslicie ze wymiana uszczelek w silniku pomoze?
Silnik na wolnych obrotach kreci sie kolo 600-700rpm w momencie wlaczenia wentylatora nie zauwazylem jakiegos zwiekszenia sie obrotow.
Jakies sugestie co to moze byc? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21947 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 14-07-2007, 15:59
|
|
|
Pawel`85 napisał/a: | Dym ma kolor niebieskawy | Spala olej. Jeśli na rozgrzanym silniku tak dymi to masz zużyte pierścienie. Pawel`85 napisał/a: | Myslicie ze wymiana uszczelek w silniku pomoze? | Nie. Jesli to wina pierścieni tłokowych to ich wymiana na dobre jakościowo dopiero pomoże. |
|
|
|
 |
West
Mitsumaniak Mitsubishi forever!

Auto: Mitsubishi Grandis 2.4, 2005r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Paź 2006 Posty: 195 Skąd: Gryfów Śląski
|
Wysłany: 27-07-2007, 13:00
|
|
|
Obroty prawidłowe. Zdemontowanie kata czy nie - nie robi różnicy. : Przykładam się do zdania kolegi. |
_________________ Był Lancer, był Galant jest Grandis
 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 27-07-2007, 15:04
|
|
|
Uszczelniacze zaworowe w glowicy - to po pierwsz, a potem pierscienia na tlokach. Podaj orientacyjne zurzycie oleju. |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
duniorek
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi lancer 1998 1.3 12v
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 4 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 24-03-2009, 09:33
|
|
|
Misiek stracił swoją moc POMOCY
[ Dodano: 24-03-2009, 09:37 ]
co robić co może być przyczyną tej utraty mocy,niskie wolne obroty ,ciężko wchodzi w górną partie obrotów no i prędkoś max 60 km/h ,spalanie 10l/100km, jak sie go przegazuje slychać powietrze jak przy zastosowanym stożkowym filtrze powietrza
[ Dodano: 24-03-2009, 09:38 ]
lancer 1.3 12V 1998r |
|
|
|
 |
xon
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi space wagon 2,4gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2009 Posty: 16 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 17-04-2009, 09:44
|
|
|
kolego jak spadła moc to wymien uszczelke pod głowica bo mogła sie przepalic i masz moc z 2 baniaków potem wymien pierscienie przedewszestkim pierwsze od dołu smarujace i od głory zbierajace agary uszczelniajace to tesz greoszowe sprawy i tez by pasowało nie szlifuj wału baniaków ani nic popatrz po kturym jest szlifie(na wale powinno byc nabite) i idz do sklepu kup pierscienie nadwymiarowe i podaj cyferke z wału np nadymiar 3:D uszczelke pod głowica pierscienie olej i filtry powietzre i olej biorac pod uwage ze wszystko musisz rozkrecic to uszczelke pod miska olejowa i powinno byc ok przedewszstkim kontorluj wode w chłodnicy i poziom oleju bo zrobisz jak ja 500km bez wody i oleju:D jechał do puki sie nie zatrzymałem na swiatłach za mna ciemno temp w czerwonym polu i juz nie pojedzie nie zapali itd:D |
_________________ LANCER AUTOMAT PO NIEWIELKIM TUNINGU OK150KM:D
Lancer poszedł w zapomnienie teraz Space Wagon 2,4 GDI 110 kW 150 Km |
|
|
|
 |
|