Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaką wersję silnikową wybrać?
Autor Wiadomość
ramek89 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI '00
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: Malbork
Wysłany: 18-04-2009, 15:07   Jaką wersję silnikową wybrać?

Witam...
Właśnie zastanawiam się nad kupnem tej wersji galanta i nie wiem jaki wybrać silnik.... Nie mogę znaleźć nigdzie opinii na ten temat.... Opiszcie każdy silnik pod względem awaryjności, spalania i dynamiki... Będę bardzo wdzięczny. Z góry dzięki :)
 
 
 
gronostaj 
Forumowicz


Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 97
Skąd: Trzemeśnia
Wysłany: 18-04-2009, 19:12   

Jeśli chodzi o mnie to moge się wypowiedzieć w zakresie silnika 2,0 v6 bo taki posiadam od roku. Z tego co słyszalem silniki 2,0 i wyżej są ponoć mniej awaryjne, natomiast nie jest to moje osobiste zdanie, lecz nabyte informacje niezweryfikowane. Jesli chodzi o v6 to jest bajeczka polecam:
2,0 V6 DOHC 24V jeśli chodzi o spalanie gaz: jazda spokojna 11 l. powyżej 5 tyś obrotów ok.13 l. papusia:) a benzynka to np przy jeżdzie z Niemiec do Polski zjadł ok 8 l. Jesli chodzi o komfort jazdy to się płynie. Do tej pory nic grubszego mi sie nie stało w aucie. Jedynie wymiana rozrządu, płyny, wachacze to co podstawowe w aucie. 150- konny silnik ciągnie bardzo ładnie i płynnie. skrzynia biegów manualna bez zarzutu. To tyle z tego co przyszło mi do glowy. polecam i pozdrawiam.
 
 
Tomek15 
Forumowicz

Auto: Galant 96r e54 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 98
Skąd: Głogów
Wysłany: 18-04-2009, 19:20   

Podzielam zdanie gronostaja , silnik jest bardzo dynamiczny, bezawaryjny i trwały ,ja pomimo 220 tyś km nadal leje olej syntetyczny 5w50 mobila , zdecydowanie polecam silnik 2,0 v6 cudo pali mało spalanie mam jak gronostaj tyle że skrzynia automat.


pozdrawiam Tomek
_________________
Galant V6 2.0 automat sedan
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 18-04-2009, 21:48   

Przyłączę się do opini gronostaj'a i Tomek15 jest to najlepszy 150 konny silnik w tym modelu. Apetyt na poliwo umiarkowane w stosunku do komfortu jazdy i podróżowania. Ja natomiast miałam w manualu.
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
ramek89 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.4 GDI '00
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: Malbork
Wysłany: 19-04-2009, 08:47   

Mi się właśnie też tak wydawało, korciło, bo brzmienie V6 jest niezastąpione :P , ale bałem się o spalanie :P Teraz już wiem co najlepsze :) Dzieki za opinie.
 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 20-04-2009, 08:58   

a zwykłe 2.0 jest dużo słabsze? w końcu to tylko 20 kucyków...
jakie ma mniej więcej przyspieszenie do 100 ? mieści sie poniżej 10sec.?
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 20-04-2009, 09:30   

jarekrk napisał/a:
mieści sie poniżej 10sec.?
mieszczą się, wg. dancyh 8,9sek z tego co pamietam. Ja swoim myśle że wykręce 8sek
 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 20-04-2009, 10:23   

8.9 zwykłe 2.0?
przecież to ma ok 130 koni to dobry wynik jak na ta moc :)

kurcze bo sprzedaje swojego paliwożernego potworka i chce Galantcika znów kupić :)
 
 
czekoladka_1981 
Mitsumaniak


Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy
Dołączyła: 07 Maj 2007
Posty: 3375
Skąd: wrocław
Wysłany: 20-04-2009, 10:27   

jarekrk napisał/a:
8.9 zwykłe 2.0?
przecież to ma ok 130 koni to dobry wynik jak na ta moc

A dokładniej 137 kucy :)
_________________
Piszę poprawnie po polsku
.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 20-04-2009, 10:53   

jarekrk napisał/a:
8.9 zwykłe 2.0?

2,0 ma okolo 9,9s do 100km/h
2,4 GDI 8,9s
2,5 V6 8,7s
Katalogowe wartosci
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 20-04-2009, 11:26   

http://www.motofakty.pl/t...del=15&typ=4595

tu są wszystkie dane, wszystkich modeli, sedany osobno, H/B osobno, kombi osobno itd.
 
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 20-04-2009, 11:33   

no właśnie , bo jakoś nie chciało mi się wierzyć że 2.0 ma 8.9 a 2.5 tylko 8.4 :)

choć te 9.5 jak na dupowóz bedzie dawać rade nawet :mrgreen:

a eksploatacja tego silnika?
pobieralność oleju,nadmierne pocenie itp jak można opisać ?
 
 
szpala85 
Mitsumaniak

Auto: dwie skarbonki
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Sie 2006
Posty: 2156
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 20-04-2009, 15:26   

gronostaj napisał/a:
Jeśli chodzi o mnie to moge się wypowiedzieć w zakresie silnika 2,0 v6 bo taki posiadam od roku. Z tego co słyszalem silniki 2,0 i wyżej są ponoć mniej awaryjne, natomiast nie jest to moje osobiste zdanie, lecz nabyte informacje niezweryfikowane. Jesli chodzi o v6 to jest bajeczka polecam:
2,0 V6 DOHC 24V jeśli chodzi o spalanie gaz: jazda spokojna 11 l. powyżej 5 tyś obrotów ok.13 l. papusia:) a benzynka to np przy jeżdzie z Niemiec do Polski zjadł ok 8 l. Jesli chodzi o komfort jazdy to się płynie. Do tej pory nic grubszego mi sie nie stało w aucie. Jedynie wymiana rozrządu, płyny, wachacze to co podstawowe w aucie. 150- konny silnik ciągnie bardzo ładnie i płynnie. skrzynia biegów manualna bez zarzutu. To tyle z tego co przyszło mi do glowy. polecam i pozdrawiam.


dokładnie to co wyżej :mrgreen: + mój ma skrzynie automatyczną i tez jest bajka :mrgreen:
 
 
jarekrk 
Mitsumaniak


Auto: E46 323
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Kwi 2009
Posty: 376
Skąd: KRK
Wysłany: 07-06-2009, 15:47   

jednak kupie zwykłe 2.0 mam pytanko co sprawdzić dokładnie aby sie nie okazało że silnik to jest padaka i bedzie brał 2 litry oleju na tysiąc,

da się jakoś sprawdzić czy zalany jest doctor?

Oprócz tego czy chodzi równo, nie dymi, nie szarpie,odrazu reaguje na gaz
głównie chodzi mi o sprawdzenie silnika
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 07-06-2009, 16:00   

jarekrk napisał/a:
da się jakoś sprawdzić czy zalany jest doctor
da, po wymianie oleju :D
A tak poważnie, to jak zauważysz jakieś dziwne zachowanie silnika, szarpanie, nie równe obroty, że umyty lub zalany olejem to sobie takiego odpuść. Nie wiem jak zwykłe 2,0 ale V-ka nie zamula, nie szarpie, nie traci mocy podczas przyśpieszania czy na starcie, zawsze jest elastyczna. Obroty nie mają prawa sie zacinać
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.