 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: lukasz12 12-12-2009, 19:34 |
Potencjalna katastrofa w silnikach 12v !! |
Autor |
Wiadomość |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-04-2009, 14:02
|
|
|
na mojej WWW opisalem taki sposob - bez sciagania glowicy
w rzedowej 4-ce to godzinka roboty
narzedzia mialem od Bartka |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2009, 08:52
|
|
|
wszystko ok ale to nie rzędowy silnik tylko V6 gdzie tylna głowica jest mocno pochylona do tylu w kierunku ściany grodziowej
wojtas021180, wierze w ciebie jak to zrobisz daj znać ok! |
|
|
|
 |
Herdi [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2009, 09:02
|
|
|
Kosior a ty ile bierzesz za taką robotę ? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-04-2009, 12:24
|
|
|
kosior1975 napisał/a: | wszystko ok ale to nie rzędowy silnik tylko V6 gdzie tylna głowica jest mocno pochylona do tylu w kierunku ściany grodziowej |
to nie przeszkadza - naprawde urzadzenie Bartka sie sprawdza
mozna je uzywac rownolegle do grodzi a nie prostopadle
ew. jeszcze dodatkowe zabezpieczenia - jak przescieradlo z dziurka na zawor, zeby ew. zamki latwo znalezc; choc mam sposob rozpinania bez uderzania w sprezyne mlotkiem |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 22-04-2009, 23:28
|
|
|
Krzyzak, ja mam przyrząd do zdejmowania zabezpieczę ale zęby uderzać młotkiem????? ja mam taki''mechanizm'' montowany do głowicy na śruby do wciskania podkładek ze sprężynami na zasadzie dźwigni i spokojnie sobie szczypcami chirurgicznymi wyciągam zamki, ale ja nie robię tego na aucie tylko jak mam zdjęta głowicę
no cóż każdy ma jakieś swoje sposoby, ja prowadząc warsztat nie mogę sobie pozwolić na pomyłki bo 9razy się uda bez zdejmowania głowic a 10 już nie, a mnie nie stać na to by wykładać kasę z własnej kieszeni na remonty silników innych |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24298 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-04-2009, 08:03
|
|
|
za pierwszym razem to byla nasadka 19mm i uderzenie mlotkiem
potem juz sie okazalo, ze kilka razy wystarczy nacisnac przyrzadem o ktorym piszesz (czytales na mojej WWW? - tam jest fotka) i zamki sie 'odklejaja - bo tak czesto zawor chodzi gora/dol
mi po prostu szkoda byloby nawet sciagac glowice - oryginalne uszczelki zakladane na idealnie rowny i czysty silnik sa najlepsze
nie mowiac o oszczednosci czasu... - raz mi zawor wpadl (kumpel wylaczyl kompresor) i zamiast godziny trwalo to cala noc... |
|
|
|
 |
kosior1975 [Usunięty]
|
Wysłany: 23-04-2009, 12:50
|
|
|
Krzyzak, to wiec sam wiesz o co chodzi a przyzad nie musiałem czytać na twojej stronie używam go u siebie od ponad 10 lat a w sumie dzieki mojemu mechanikowi, stary wyjadacz
[ Dodano: 07-05-2009, 07:19 ]
a tutaj panowie zamieszczam ciąg dalszy śmierci 12V silnika[img] [/img]
[ Dodano: 07-05-2009, 07:24 ]
[img] [/img]
[ Dodano: 07-05-2009, 07:28 ]
a tutaj sigma bez serduszka i nowy silniczek przygotowany do transplantacji
i wywalony EGR
 |
|
|
|
 |
|
|