Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C53A 1.6] zastany colcik
Autor Wiadomość
fisiu2 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1600 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 10
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 22-04-2009, 12:27   [C53A 1.6] zastany colcik

witam wszystkich .. jestem posiadaczem od przedwczoraj mitsubishi colta 1600 z 89r od przedwczoraj . kupiłem go za grosze bo autko stało ponad rok nie używane. i mam takie pytanko kompletnie nie wiem jakie oznaczenie ma moje autko niewiem czy to 1600 glx czy 1600 gti a oprucz tego mam adnotacje w karcie pojazdu o zmianie silnika 4g67kk6565 terazniejszy numer silnika ,silnik ładny z czerwonymi wsawkami na głowicy pisze DOHC 16v.. chciałem się zabrać i doprowadzić go do ładu(niema ładowania)chamulce zastane nie działają światła i mighacze szkoda go rozebrać na cześci bo jak się przejechałem to istna rakieta . może ktoś mi podpowie od czego zacząć bo słyszałem że najczęściej pada elektronika w tych autach . i czym może być spowodowany brakj ładowania??
 
 
harpagan 
Mitsumaniak
Jaśnie Wielmożny Pan


Auto: Colt CC5A 4x4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 42 razy
Dołączył: 30 Wrz 2005
Posty: 2470
Skąd: wawrzyszewowo
Wysłany: 22-04-2009, 12:54   

fisiu2 napisał/a:
jakie oznaczenie ma moje autko

GTi ;)
fisiu2 napisał/a:
mam adnotacje w karcie pojazdu o zmianie silnika 4g67kk6565 terazniejszy numer silnika

Silnik 1.6 ma oznaczenie 4G61
To co masz wpisane w karcie - 4G67 to 1.8
Obydwa były DOHC 16V

Popatrz na znaki na głowicy ( na lewym boku ponizej uszczelki dekla zaworów)
Na kolektorach i oczywiscie na bloku silnika
_________________
Frankenstein CC5A 4x4
 
 
 
fisiu2 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1600 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 10
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 22-04-2009, 12:58   

harpagan napisał/a:
fisiu2 napisał/a:
jakie oznaczenie ma moje autko

GTi ;)
fisiu2 napisał/a:
mam adnotacje w karcie pojazdu o zmianie silnika 4g67kk6565 terazniejszy numer silnika

Silnik 1.6 ma oznaczenie 4G61
To co masz wpisane w karcie - 4G67 to 1.8
Obydwa były DOHC 16V

Popatrz na znaki na głowicy ( na lewym boku ponizej uszczelki dekla zaworów)
Na kolektorach i oczywiscie na bloku silnika

w karcie pojazdu i w dowodzie rejs. mam napisanezmiana num silnika na 4g67kk6565 a pojemność 1.6 che che ... czyli mam chyba 1800gti ??
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 23-04-2009, 14:39   

Możliwe, że masz 1,8. Na początek hamulce.
Z przodu zdejmij koła, odkręć zaciski, nasmaruj smarem miedziowym tłoczki. Wciśnij je za pomocą jakiegoś klucza, łoma, potem włóż dwa klocki w zacisk i delikatnie wciśnij hamulec żeby wypchnąć tłoczek spowrotem. Powtórzy tą czynność ze 3 razy i powinno pomóc.
Z tyłu też trzymają?
Brak ładowania moze być spowodowany uszkodzeniem alternatora, uszkodzeniem regulatora napięcia, czasem to i to (regulator jest w alternatorze), być może skończyły się szczotki... Może bezpiecznik, może jakaś przerwa w obwodzie. Musiałbyś wszystko posprawdzać, ale jeśli nie znasz się zbytnio na elektryce, a wnioskuję z pytania, że tak jest to lepiej podjedź z tymo do jakiegoś elektryka, bo sam stracisz więcej nerwów.
Poza tym nie działają Ci światła. Tu też może być mnóstwo przyczyn. Może przekaźnik, może przełącznik, może kabelki, a może żąrówka... Teoretycznie możemy Cie naprowadzać, ale stracisz więcej czasu niż to warte.
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24-04-2009, 00:42   

Owczar napisał/a:
nasmaruj smarem miedziowym tłoczki.


Raczej niebardzo. Miedziowym jak już to prowadniki zacisków.
Do tłoczków jest specjalny smar
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24327
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-04-2009, 07:45   

same tloczki sklada sie na DOT
smar o ktorym pisze Andrzej jest pod gume na tloczku - smar silikonowy
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-04-2009, 10:59   

Rzeczywiście pomyliły mi się smary.
 
 
fisiu2 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi colt 1600 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 10
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 25-04-2009, 12:27   

Owczar napisał/a:
Rzeczywiście pomyliły mi się smary.


Dzięki .. faktycznie zaczne od chamulców , polerki a z elektrykom pojade do fachowca.. mam jeszcze takie pytanko czy do 1.6 gti pasuje głowica od 1.8 gti? bo może ktoś samą głowice przełożył..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.