Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[1G 90-94] Problem z obrotami !!
Autor Wiadomość
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 14-04-2009, 15:27   

też prawdopodobne z tą nieszczelnością... można sprawdzić dziwną metodą ale testowaną, w innym aucie ale też z silnikiem na wtrysku, 4rema kółkami i kierownicą...

papierosem albo jakimś kadzidełkiem podczas pracy silnika badać, w miejscach gdzie może zasysać fałszywe powietrze, dymiącym się kadzidłem gdzie zacznie "wsysac" dym z kadzidła/papierosa, najlepiej wieczorem, w pozamykanym garażu i jedną zapaloną małą lampką skierowaną na dymiący się "przyżąd"

jak jest nieszczelne na tyle żeby miał takie obroty na bank zobaczysz jak ubywa dymu i gdzie go zasysa

tak zdiagnozowałem audi b4 1992r, paliłem peto i się zastanawiałem co zrobić,,, myśleliśmy o uszczelce kolektor dolotowy/głowica... przystawiłem papierosa, włączył się wentylator na chłodnicy ale potem się wyłączył, patrze a dym z peta ciągnie pod uszczelke, wykręciliśmy i okazało się trafne w 100% :)

głupie nie? ale skuteczne...

ciekawe jak chińczyki wpadli na wynalazek co sie sraj-taśma nazywa...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Siekiera 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 1G GS 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 219
Skąd: Szczecin
Wysłany: 23-04-2009, 14:16   

Więc tak wymieniłem silniczek krokowy i tym razem były za wysokie obroty ;/ skakały między około 1100 - 1500 :x A teraz uspokoiło się i jak odpalam to skacze mi do 2000 i powoli spada tak do 1100, a z czasem do 900. Na ciepłym silniku jest tak że są na 1100 i powolutku spada na 900.

Mam takie pytanie czy ten silniczek musi się ułożyć, czy co, bo im więcej jeżdżę to on jakby ustawiał się tak jak ma być :|

Zapominałem dodać ze przejechałem około 50 km i dopiero silniczek zaczął w miarę pracować tak jak wyżej napisałem :)
_________________
93' Mitsubishi Eclipse 1G 2.0 GS - SPRZEDANY :(
01' Skoda Fabia 1.9 SDI (złomek :P )
07' VW Touran 1.9 TDI
Ostatnio zmieniony przez Siekiera 23-04-2009, 19:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zenek_bb 
Mitsumaniak
Moderator


Auto: Eclipse 1G 7bolt '93 Stag300+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 975
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 23-04-2009, 18:14   

chyba nie do końca dobrze ustawiłeś wolne obroty....

ustaw jeszcze raz w taki sposób:

silnik rozgrzać do temp roboczej, zmasować złącze ustawiania zapłonu oraz 10 pin w złączu ALDL (diagnostycznym) odpalić silnik, śrubą do ustawiania wolnych obrotów ustawić obroty na 850, na obrotomierzu będzie jakieś lekko ponad 900 wtedy pokazywać. jak ustawisz to odłączyć te kable od ZUZ i ALDL, odłączyć minusową kleme od akumlatora na 5 minut, podłączyć i czekać najlepiej do następnego dnia nie odpalając auta żeby sie silnik całkiem sch.łodził. na drugi dzień odpalić i pozwolić mu samemu na wolnych obrotach rozgrzać się aż włączą się wentylatory, wtedy wyłączyć silnik na chwile i gotowe.... lepiej sie nie da...
_________________
Jeżeli założysz temat, za post który Ci pomógł daj autorowi "Pomógł", pod postem jest guzik!
<-Kliknij, pooglądaj : )

Znasz Hymn MitsuManiaków! Nie słyszałeś go jeszcze? Klikaj :D

Kocham mojego czerwonego misia.... "to auto jest najpiękniejsze na świecie, a teraz przechodzi w twoje ręce, zaopiekuj się nim tak jak kiedyś ja..."
Nie zawiedziesz się na mnie tato...

Moderator nie nabija postów –moderator ma wiele do przekazania!
Pokaż serce!!! Kliknij dzisiaj Pajacyka i Polskie Serce i wpisz swoje kliknięcie w tym temacie!!! Razem pomagajmy!!!
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 23-04-2009, 21:56   

Siekiera napisał/a:
Mam takie pytanie czy ten silniczek musi się ułożyć, czy co, bo im więcej jeżdżę to on jakby ustawiał się tak jak ma być :|

Zapominałem dodać ze przejechałem około 50 km i dopiero silniczek zaczął w miarę pracować tak jak wyżej napisałem :)


dokladnie tak - u mnie czasem trwa to nawet 2 tygodnie, zanim wroci do normy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.