[E57A 2.0D] TURBINA |
Autor |
Wiadomość |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 06-04-2009, 19:52
|
|
|
ha i tu mi sie ukazuje kolejny problem z elektryką bo mi nie świeci kontrolka od świec a żarówka dobra a jak w nocy jade na swiatłach mijania to żaży sie kontrolka od długich a jak je włącze to gaśnie
oj troche pracy w to autko musze włozyc niby drobnostki a jednak troche tego jest |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-04-2009, 22:21
|
|
|
Może coś w zegarach nie łączy. Będziesz miał troszke zabawy. |
|
|
|
 |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 07-04-2009, 19:40
|
|
|
mam jeszcze jedno pytanko czy turbine idzie rozebrac i wyczyścic ,jeśli tak to na co zwrócić uwage zeby jeszcze potem działała |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 07-04-2009, 21:44
|
|
|
Tego elementu lepiej nie ruszaj... |
|
|
|
 |
brzoza73
Mitsumaniak

Auto: E57A 2.0 TD '94 GALANT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Lip 2008 Posty: 86 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 29-04-2009, 19:55
|
|
|
Owczar napisał/a: | Tego elementu lepiej nie ruszaj... | się zgadza tego lepiej nie tykać w moim galu turbina się spsuła zakupiłem po regeneracji we Wrocławiu w firmie TURBOJULITA po 1500km autko bzyka aż miło koszt 1200 zeta |
|
|
|
 |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 29-04-2009, 22:20
|
|
|
no więc panowie sprawa sie rozwiązała ,jak pech to pech ,kupiłem autok zrobiłem 1000km i poszła uszczelka pod głowicą ,pod czas rozbierania wyciagłem turbine i rozebrałem na czynniki pierwsze no nie stety nadaje sie tylko do remontu ,praktycznie nie posiadała juz łożysk wszystko do wywalenia ,zastanawiam sie nad zestawem naprawczym choć jak mam dać 300zeta za sama ośke a za zestaw uszczelnień wraz z łożyskami 200zeta to jest dla mnie nie zrozumiałe kto ustala te ceny .No dzis wsadziłem sobie nowa uszczelke i w zasadzie silnik gotowy do odpalenia ,ale nieeee mam turbiny i nie wiem co z tym dalej robic bo częśći pewnie przyjda po długim wekendzie a jezdzic sie chce.
Narazie pozdrawiam wszystkich narka |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 29-04-2009, 23:29
|
|
|
DAREX2006, Pytałem Japaneze o możliwość regeneracji we własnym zakresie.
Powiedział,że to się nie uda.Trzeba mieć bardzo dokładne maszyny do wyważenia.
Obroty turbiny dochodzą do 100000,więc musi być wszystko idealnie.
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-04-2009, 00:51
|
|
|
Dokładnie, samemu nie zregenerujesz, co najwyżej wyrzucisz kasę w błoto. |
|
|
|
 |
DAREX2006
Mitsumaniak

Auto: GALANT 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Kwi 2009 Posty: 79 Skąd: CZECHOWICE - DZIEDZICE
|
Wysłany: 06-05-2009, 19:41
|
|
|
Witam no panowie zrobione uszczelka pod glowica wymieniona , glowica zplanowana a turbinke kupiłem uzywke ale w bardzo dobrym stanie no i nie poznałem autka ,kucyki sie obudzily teraz w droge
pozdrawiam wszystkich i dziekuje za porady |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14378 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 06-05-2009, 19:42
|
|
|
No to git, że już jest ok :] |
|
|
|
 |
|