[2.0TD] Kontrolka od oleju silnikowego (świeci i mruga). |
Autor |
Wiadomość |
Yaasiek [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2009, 21:23 [2.0TD] Kontrolka od oleju silnikowego (świeci i mruga).
|
|
|
Jaka może byc przyczyna, jak po rozgrzaniu silnika mruga i swieci czerwona kontrolka od oleju, ale tylko na wolnych obrotach? (olej jest do kreski max). |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-05-2009, 01:06
|
|
|
Czy silnik wydaje niepokojące odgłosy?tzn.dokładnie mnie interesuje dół silnika.
Jeśli jest cicho,to padła pompa oleju.Jeśli klamocze,są uszkodzone panewki wału
korbowego,a możliwe że i sam wał.
Pozdro. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-05-2009, 09:09
|
|
|
Dokładnie tak jak napisał jacek11. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
Yaasiek [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2009, 09:25
|
|
|
Silnik chodzi cicho i równo. |
|
|
|
 |
jacek11
Mitsumaniak Yatsu~eku
Auto: EA2W Żółwik, Outlander CW8W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 122 razy Dołączył: 07 Lis 2007 Posty: 11174 Skąd: Radomsko
|
Wysłany: 02-05-2009, 10:14
|
|
|
Yaasiek napisał/a: | Silnik chodzi cicho i równo. |
A więc przyjrzałbym się pompie oliwy |
_________________
 |
|
|
|
 |
Yaasiek [Usunięty]
|
Wysłany: 02-05-2009, 13:24
|
|
|
Ja myślalem, że to jakiś czujnik poziomu oleju albo cos w tym stylu.
Można narazie tak jezdzić czy odrazu musze gonić do mechanika z tym? |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 02-05-2009, 17:26
|
|
|
ja bym nie zwlekał i na początek sprawdził u jakiegoś mechanika ciśnienie oleju, żeby wykluczyć winę czujnika/styku - może po prostu coś tam na niskich obrotach gdzie są styki nie kontaktuje z racji większych wibracji silnika. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
|