Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
jak odkrecic kierownice i zmienic jej polozene w l400?
Autor Wiadomość
krzywy24 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi l400 2,5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 13
Skąd: Luboń
Wysłany: 03-05-2009, 20:28   jak odkrecic kierownice i zmienic jej polozene w l400?

jak w temacie, tyle, ze jest poduszka: jak zmienic polozenie kierownicy by byla w poziomie i kola szly na wprost? z gory dziekuje za pomoc
pzdr
 
 
Vlad
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2009, 20:29   

lepiej zrob to na drążkach kierowniczych.
 
 
krzywy24 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi l400 2,5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 13
Skąd: Luboń
Wysłany: 04-05-2009, 00:29   

a moze ustawic geometrie?
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-05-2009, 00:43   

1. Parkujesz auto z kołami ustawionymi na wprost
2. Odłączasz klemy z akumulatora
3. Odłączone klemy zwierasz ze sobą i kluczyk w stacyjce przekręcasz na ACC (zapłon) tak na 30 sekund.
4. Zostawiasz auto z odłączonym aku na 30 minut
5. Odkrecasz boczne śrubki mocujące poduchę (najczęściej 2 x imbus)
6. Odłączasz wtyczkę poduchy
7. Odłączasz wtyczkę klaksonu (jeśli jest w poduszce)
8. Poduszkę odkładasz gdzieś z dala od auta
9. Zaznaczasz markerem pozycję kiery na kolumnie (pionowa linia idąca przez środek mocowania)
10. Odkęcasz śruby mocujące kierę (najczęściej 4)
11. Ściągasz kierę (jeśli idzie ciężko, to użyj ściągacza, takiego jak do swożni)
12.Mocujesz kierę tak by znak markera na niej rozjeżdżał się o kąt jaki ci nie pasował ze znakiem na kolumnie)
13. Postępujesz odwrotnie niż w procedurze ściągania.
14. Po skręceniu kiery i podłączeniu poduchy, poczekaj 10 minut zanim podłączysz aku.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
krzywy24 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi l400 2,5 td
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lut 2009
Posty: 13
Skąd: Luboń
Wysłany: 05-05-2009, 21:25   

wielkie dzieki za pomoc ! tak wlasnie zrobilem! pzdr
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 05-05-2009, 22:09   

Wersja dla niecierpliwych - wymienić minuty na sekundy w opisie swinks_UK :)
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.