Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
02-05-2009, 18:20
[CA5A 1.8] Colt 1.8 16v 92-96
Autor Wiadomość
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 02-05-2009, 15:20   [CA5A 1.8] Colt 1.8 16v 92-96

witam jestem nowy na forum.mam zamiar kupic mitsu colta GTi 1.8 16v 140km z lat 92-96.
mam takie pytanie.jakie jest fachowe oznaczenie tej jednostki?;]
oraz chcialbym zapytac jaki jest jej potencjal?tzn jakie moce osiagaja takie silniki u nas w kraju bez doladowania?
moje obecne auto clio f7p 1.8 16v 140km jest malo rozwojowym motorem i mam zamiar zmienic je na wlasnie takiego colta.
dzieki za podpowiedzi
pozdrawiam

[ Dodano: 02-05-2009, 15:37 ]
4g93 o tym silniku mowimy tak?
_________________
nice..
Ostatnio zmieniony przez karolgt 04-05-2009, 13:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 03-05-2009, 11:35   

tak 4g93... a tutaj dowiesz sie ze to jest ten silnik moze miec tylko 140km i ani grama wiecej
 
 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 03-05-2009, 11:39   

to identycznie jak moje f7p-z workiem kasy wyciagniesz 160kucy
nie ma nikogo kto wyciagnal w polsce wiecej niz to seryjne 140 kucy z tego silnika 4g93

[ Dodano: 03-05-2009, 11:39 ]
??
_________________
nice..
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-05-2009, 11:42   

ictus napisał/a:
silnik moze miec tylko 140km i ani grama wiecej

może mieć więcej, ale trzeba wstawić turbo, albo sprężarke, a to jest już spory wydatek...
proponuje poczytać forum, użyć opcji szukaj...
jak chcesz colta z rozwojowym silnikiem, to kup colta i swap 4g63. Wtedy prędzej się pobawisz (koszt jak zdrowe gti i turbo, lub nie wiele większy)
niestety do golfów czy civiców jest sporo gratów, a do mitsu trzeba się naszukać i nieraz wykosztować
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 03-05-2009, 12:16   

czytalem bardzo duzo na forum i kazdy poleca ta opcje tego silnika 4g63
tylko sa dwie zasadnicze sprawy
po pierwsze interesuje mnie N/A czyli bez doladowania
a dwa ze chce zeby silnik byl oryginalnie zamontowany a nie SWAP'owany
dlatego moje pytanie czy ktos widzial na forum 4g93 ktore mialo wiecej kucy niz to seryjne
mialem cicha nadzieje ze ktos zrobil z tego rodzynka 170 kucy
_________________
nice..
 
 
ictus 
Forumowicz
fotopstryk


Auto: CA0 GTI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Cze 2008
Posty: 379
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 03-05-2009, 15:20   

rob walek u swiatka, obrobke glowicy, kolektory i 170 peknie... nie ma sily zeby bylo inaczej...
albo dajesz mivecowa glowice i na ITB 200 tez peka...
 
 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 03-05-2009, 16:10   

ictus napisal o silniku 4g63...zaczne sie interesowac bardziej nim
ale czy ktos wyczarowal w polsce minimum 170 kucy z tego 4g93?<bez doladowania>
_________________
nice..
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 03-05-2009, 16:36   

przy 4G93 lepiej nie grzebać, ja mam troszke dłubaną głowice ale auto wcale jakos super przez to nie jeździ:)
Ps mam kilku znajomych w klubie clio, kolega właśnie robi silnik w cliówce swojej, zobaczymy jak mu to wyjdzie
_________________

 
 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 03-05-2009, 16:50   

kartomaniak-czytalem twoj post jak kupiles colta za tysiac z haczykiem i zaczles zabawe z dwoma silnikami i magikami zajmujacymi sie nimi.
troche poszperalem na tym forum
i wydaje mi sie ze bede musial sie zgodzic z twoja wypowiedzia ze lepiej przy nim nie grzebac.bo narazie nikt nie napisal o min 170 konnym colcie gti n/a
a jeszcze jedno pytanie.a jak sie nazywa twoj kolega z krc?i jaki silnik szykuje?

[ Dodano: 03-05-2009, 17:14 ]
a mam jeszcze pytanie co d tych silnikow 1.6 16v 160 kucy colt do 91 i 1.6 24v 140 kucy po 91
co wiecie o nich?
_________________
nice..
 
 
Misiek :) 
Mitsumaniak
Pan Misio


Auto: Galant EA5A
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 2954
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-05-2009, 17:30   

raich napisał/a:
1.6 16v 160 kucy colt do 91 i 1.6 24v 140 kucy po 91
co wiecie o nich?

było 160 czy 175 kucy z 1,6, tylko na japonie, i ponoć nie były żywotne, Mirage (Colt) Cyborg (ca0, cj0). Ja osobiście bym z chęcią poszedł w turbo, soft turbo. Wtedy można charakterystyke silnika regulować, turbo od dołu bierze i masz lepszy start.
z tym, że do tuningu bym musiał mieć drugi samochód, a na to narazie mnie nie stać:(
mi osobiście 113kucy starczy z seryjnego 4g92 (jak na codzienną jazde)
_________________
kierowca - obywatel drugiej kategorii
05.2005-nadal Colt CZ5 1,1 (Kosiarka)
07.2008-08.2010 Colt CA4A
09.2010-2011 Galant gti E33A pancernik
04.2011-03.2019 Sir Lancelot CS9A V6 6A13
03.2012-06.2014 Galant E33A GTI - Joann
06.2013-01.2019 - Lancer CB4W
01.2014-07.2018 Słoneczny Ponton Proton 418 LRS (CA5A coupe) - skasowany

08.2018-nadal Mitsubishi Mirage 1995 1,5 A/T
03.2019 -Nadal Violett6 Galant EA5A
09.2022 - Nadal Maniek Pajero Sport K96
 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 03-05-2009, 18:02   

jesli mialbym isc w turbo wolalbym punto gt turbo-tez duzy potencjal...ale chce miec mocne n/a do pojemnosci 1.8/jedno juz mam ale nierozwojowe.
dlatego myslalem ze ktos juz smiga po kraju takim 170 <min> konnym coltem
_________________
nice..
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 03-05-2009, 21:29   

hehe temat juz oklepany 1000 razy, tylko sport walek i gora pieniedzy :)
 
 
raich 
Nowy Forumowicz

Auto: clio ph1 f7p
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 28
Skąd: zgierz
Wysłany: 03-05-2009, 23:47   

rozumiem browar;] tylko odpowiedz mi na jedno pytanie;] czy ktos ma juz to 170 kucy w colcie 4g93 w n/a?;]
_________________
nice..
 
 
kartomaniak gti 
Forumowicz
stary kartingowiec


Auto: CA5A ,Corsa B, Star 28 :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 05 Paź 2008
Posty: 1073
Skąd: wrocław
Wysłany: 04-05-2009, 00:05   

Robert - ma żółto-niebieską cliówke rajdową :D
_________________

 
 
 
Browar
[Usunięty]

Wysłany: 04-05-2009, 09:12   

raich, rozumiem browar;] tylko odpowiedz mi na jedno pytanie;] czy ktos ma juz to 170 kucy w colcie 4g93 w n/a?;]


nie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.