Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:16
prawdopodobnie nowe Outlanderki do poprawki w ASO
Autor Wiadomość
cebull 
Mitsumaniak


Auto: Pajero IV 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 207
Skąd: Warszawa / Gabon
Wysłany: 04-05-2009, 21:22   

wtw, my mamy przejechane polowe tego co Ty i ranciki tez sie da wyczuc na tarczach, jak mozna wyczytac na forum oryginalne klocki sa dosc twarde wiec to raczej nie jest nic nadzwyczajnego ze i tarcze ulegaja zuzyciu
 
 
didku 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Mar 2009
Posty: 141
Skąd: Wrocław-Zgorzelec
Wysłany: 04-05-2009, 23:27   

A może jednak producent chce zarobić na wymianie i tarcze są za miękkie?
_________________
jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 
 
piterc 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 05-05-2009, 00:32   

Też mogę dołączyć do grona buczących przednich prawych kół w outlanderze, w serwisie przeszlifowano mi klocki ale to nie pomogło. Zauważyłem że po myciu ciśnieniowym na krótki czas pomaga. W serwisie we Wrocławiu powiedzieli że jak nie pomoże wymiana klocków na mój koszt na bardziej miękkie.
Mało to mi się podoba, przejechałem wiele tysięcy kilometrów na różnych pojazdach i nie było problemu z klockami zamontowanymi przez producenta. :(
 
 
wtw 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.0 DID
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: Otwock
Wysłany: 05-05-2009, 02:39   

piterc a nie próbowałeś zasugerować pracownikom serwisu by wykonali czynności opisane parę postów wyżej przez Pe.te i tomekrvf. Co do hamulców to powiem tak, poprzedni samochód którym jeździłem kupiłem z przebiegiem 145000 był ściągnięty z Niemiec. Zrobiłem nim jeszcze jakieś 65000km i do hamulców ani razu nie zajrzałem bo sprawowały się dobrze. Dziwi mnie więc fakt, że po przejechaniu kilku tysięcy nowym samochodem element, który odpowiada w bardzo dużym stopniu za bezpieczeństwo jazdy zaczyna szwankować a ASO tłumaczy to zużyciem się klocków i traktuje temat jak by była to norma :roll: Dodam jeszcze, że w przypadku mojego Outka buczenie stało się jeszcze bardziej nieznośne wraz ze wzrostem temperatur na dworze. Aha i jeszcze jedno spostrzeżenie, nigdy nie występowało na zimnych hamulcach, zaczynało buczeć dopiero po przejechaniu jakiegoś 1km może mniej. Na podstawie tego sądzę, że za buczenie może odpowiadać też nieodpowiedniej jakości materiał z którego wykonane są elementy cierne hamulców i po prostu pod wpływem temperatury się rozszerzają czy deformują, a po wystygnięciu wracają do poprzedniego kształtu.

[ Dodano: 05-05-2009, 03:07 ]
Cebull ale 0,5 mm to jednak chyba dużo jak na taki element i taki przebieg. Wychodzi na to że przy 150000 rant będzie wysokości 5mm :shock:
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-05-2009, 19:03   

Przełożenie prowadników w zaciskach pomogło na "buczenie" w Outku mojego znajomego.
_________________

 
 
piterc 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 3
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 05-05-2009, 23:27   

Dzięki za podpowiedzi spróbuje to zrobić z godnie z radą. A mam jeszcze pytanko odnośnie radia czy zdarza się że radio ma różne poziomy pasma dźwiękowego co wpływa na głośność odsłuchu
 
 
Robercik64
[Usunięty]

Wysłany: 05-05-2009, 23:32   

no jasne ale to nie jest problem z radiem a temat nadawcy i róznej wielkości dewiacji i użytego procesora dźwięku ;) ale to inne forum i temat , pzdr
 
 
slaweko72 
Nowy Forumowicz

Auto: Out II 2.0 Int+
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Kielce
Wysłany: 07-05-2009, 15:08   

tomekrvf napisał/a:
Przełożenie prowadników w zaciskach pomogło na "buczenie" w Outku mojego znajomego.


U mnie przełożone w miniony wtorek. Na razie cisza :)

Pozdrawiam,
Sławek
 
 
 
wtw 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.0 DID
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: Otwock
Wysłany: 07-05-2009, 17:10   

Mam prośbę, czy możecie podać dokładny opis fachową nazwę elementów układu hamulcowego, które podlegają zamianie/przełożeniu? Niebawem wybieram się do serwisu i chciałbym umieć się dogadać z fachowcami z ASO, tak by oni mnie zrozumieli i żebym ja nie zrobił z siebie przy okazji idioty :oops: a niestety nie jestem obcykany w te klocki. Z góry dziękuję.
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 07-05-2009, 18:37   

Proszę. Nazywa się to coś prowadnikami zacisku hamulcowego.
_________________

 
 
wtw 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.0 DID
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: Otwock
Wysłany: 07-05-2009, 20:20   

Dzięki tomekrvf. To ciekawe, że elementy, które bezpośrednio nie mają styku z tarczą i klockiem mogą powodować takie rzeczy.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 07-05-2009, 21:12   

tomekrvf, przecież te zaciski produkowane są w niezliczonych modelach od 1989 roku...... czy po 20 latach usunięto jakąś ich wadę, czy cofnięto jakieś "usprawnienie"???
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
tomekrvf 
Forumowicz


Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy
Dołączył: 17 Maj 2005
Posty: 2309
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-05-2009, 12:48   

Bartek napisał/a:
tomekrvf, przecież te zaciski produkowane są w niezliczonych modelach od 1989 roku......

Wiem, mam takie w galancie. Jednakże kombinacja tarczy, zacisku i materiału klocka powoduje w Outlanderze CW takie a nie inne wrażenia dźwiękowe.
_________________

 
 
wtw 
Forumowicz

Auto: Outlander Intense 2.0 DID
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 31
Skąd: Otwock
Wysłany: 08-05-2009, 18:04   

Hehehe no i jestem po pierwszym przeglądzie mego Outka, ale wracając do tematu buczących hamulców, ASO zamieniło mi te prowadniki i wyczyściło hamulce no i nie buczą :D Co jest ciekawe, a właśnie to że pan, który przyjmował mój samochód do serwisu powiedział że owa zamiana jest zalecana przez importera naszych Outków. I jak się maja teraz czuć Ci wszyscy co wybulili kasę na nowe klocki bo serwis tak chciał :x

[ Dodano: 18-06-2009, 02:17 ]
No i jak na razie nic nie buczy :D
 
 
radek1111 
Nowy Forumowicz

Auto: bmw x5 3.0 d ,e70, 2007 rok
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sie 2009
Posty: 16
Skąd: szczuczyn
Wysłany: 31-10-2009, 17:37   

przy przebiegu 7000 pojawiło mi sie buczenie przy delikatym hamowaniu głownie po prawej stronie ,ale tez po lewej ,nie czekajac na pokretne tłumaczenia serwisu - sam zamieniłem prowadniki zacisków <to łatwe>- pomogło,moje pytanie czy wiesz na jak długo to pomoze ? czy na stałe?,bo rozumiem ze klocków pilnie wymieniac nie musze , dopiero jak sie zedrą,tak?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.