 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[E52A 1.8] Check podczas jazdy na LPG |
Autor |
Wiadomość |
luki_84
Mitsumaniak

Auto: Galant E52A 1,8 16V B,G (4G93)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 131 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-05-2009, 08:18
|
|
|
U mnie CE zapala się jak obroty spadną w okolice 1000-mam inst. II GEN. |
|
|
|
 |
burst [Usunięty]
|
Wysłany: 06-05-2009, 08:30
|
|
|
Błąd wtryskiwaczy to standard, bez względu na rodzaj instalacji. Mam BRC Sequenta 24 i tez sobie nie radziła z emulacją. Dodatkowy emulator i problem rozwiązany, gdzieś na forum już opisywałem jak go podłączyć. ECU nie mierzy oporu wtryskiwaczy. Rezystory emulatora podłącza się w szereg z cewkami wtryskiwaczy, tak aby zmniejszyć płynący przez nie prąd, nie zmieniając przy tym magnetycznych właściwości cewki. CE zapala sie na wolnych obrotach bo tylko wtedy ECU sprawdza wtryskiwacze. |
|
|
|
 |
Maniu
Forumowicz
Auto: Galant 1,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Sie 2007 Posty: 53 Skąd: ~Włocławek
|
Wysłany: 06-05-2009, 22:18
|
|
|
luki_84 napisał/a: | tzn. mierzyłeś ją softem staga(jak tak-wrzuć screena) czy normalnie miernikiem? |
miernikim i zakres byl wlasnie ponizej 1V. A screena z wykresem moge wrzucic i odczyt sondy tez jakis tam jest.
http://img19.imageshack.u...lpgpoprawa1.jpg |
|
|
|
 |
|
|