Przesunięty przez: Hubeeert 23-04-2007, 20:00 |
[4G11]Gaznik w Colcie z 1982 roku jak ustawic? |
Autor |
Wiadomość |
xkumix [Usunięty]
|
Wysłany: 03-06-2006, 11:39 [4G11]Gaznik w Colcie z 1982 roku jak ustawic?
|
|
|
Witajcie mam kilka pytan jak dobrze ustawic gaznik w moim Colcie z 1982 roku zeby.:w miare dobrze jezdzil i w miare malo spalal. i jeszcze jedno....sa tam trzy srubki- 1... od regulascji ssania, 2 .. od obrotow(czyli chyba od ilosci paliwa a 3.. od ilosci powietrza w mieszance i do dzis nie wiem czy jak wkrecam srubke to wtey dostaje sie do mieszanki mniej powietrza czy wiecej...... wczoraj jak ja wkrecalem to zaczely spadac obroty czy to znaczy ze wiecej powietrza sie dostawalo i temu spadaly broty??
Z gory dzieki za pomoc...pozdrawiam wszystkich |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 23-04-2007, 20:02, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bartek_nkm [Usunięty]
|
Wysłany: 04-06-2006, 21:52
|
|
|
Napisz coś więcej na temat samochodu.
Na przyszłość: w profilu masz rubrykę Auto, którą radzę uzupełnić, bo nikt nie wie czym jeździsz i nie zawsze można udzielić uniwersalnej porady |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-06-2006, 22:36
|
|
|
No przecie napisał.
xkumix napisał/a: | jak dobrze ustawic gaznik w moim Colcie z 1982 |
Z Historii Colta wynika że może to być:
1200GL 40kW-55KM/5000 90Nm/3500 147km/h, ?, 4G11 OHC 12V? 810kg
1400GLX 51kW-70KM/5000 106Nm/3500 152km/h 14,5 4G12 820kg
1400Turbo 77kW-105KM/5500 155Nm/3500 180km/h ? ? 860kg
Coś takiego. Turbo to raczej nie jest |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
xkumix [Usunięty]
|
Wysłany: 07-06-2006, 14:18
|
|
|
Hehe sorrki.zaraz to uzupelnie.jezdze najslabszym z tych sprzetow czyli "Colt 1200GL 40kW-55KM/5000 90Nm/3500 147km/h, ?, 4G11 OHC 12V? 810kg"
Taki jak podal Hubeeert, na zdjeciu jest wlasnie ten model co ja mam i w identycznym kolorze:) ..... jeszcze jezdzi:) |
|
|
|
 |
ROMEL
Mitsumaniak wariat...misiowy

Auto: C53A, C58A, CJ0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 904 Skąd: Strzelin
|
Wysłany: 08-06-2006, 09:11
|
|
|
Hm... Z tymi gaźnikami to jest temat rzeka...
I na samym początku musisz wziąść pod uwage że mało kto potrafi to coś ustawić jak należy...
Pozdro |
_________________ COLT 1,8 16V GTI 91` C58
COLT 1,6 16V GTIS 91` C53
COLT 1,3 12V 96` CJ0
CHCIEĆ TO MÓC... MÓC TO CHCIEĆ... |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-06-2006, 11:22
|
|
|
ROMEL - nie marudź.
xkumix skąd jesteś? podaj miasto to znajdzie się dobrego fachmana od gaźników. Ten w Colcie nie może się bardzo różnic od innych. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
xkumix [Usunięty]
|
Wysłany: 08-06-2006, 12:40
|
|
|
Dobra spoko myslalem ze to jest moze prosta sprawa, ktora tylko mi sprawia klopot tym bardzije ze nie znam sie na samochodach (od nie dawna wiem gdzie znajduja sie jakie czesci w silniku ...myslalem ze moze z 3ma srobkami sobie poradze sam ale mam tez pod reka jednego b.dobrego mechanika ktory cos na to moze poradzi i ustawi go tak optymalnie zeby pracowal dobrze i spalal w miare malo.ale zdaje sobie tez sprawe z tego ze to nie bedzie takie proste ..jak by ktos mial jeszcze jakies pomysly to chetnie o nich poczytam. dzieki za pomoc.pozdrawiam wszystkich |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-06-2006, 12:47 Re: Gażnik - jak dobrze ustawic?????prosze o pomoc
|
|
|
xkumix napisał/a: | Witajcie mam kilka pytan jak dobrze ustawic gaznik w moim Colcie z 1982 roku zeby.:w miare dobrze jezdzil i w miare malo spalal. i jeszcze jedno....sa tam trzy srubki- 1... od regulascji ssania, 2 .. od obrotow(czyli chyba od ilosci paliwa a 3.. od ilosci powietrza w mieszance i do dzis nie wiem czy jak wkrecam srubke to wtey dostaje sie do mieszanki mniej powietrza czy wiecej...... wczoraj jak ja wkrecalem to zaczely spadac obroty czy to znaczy ze wiecej powietrza sie dostawalo i temu spadaly broty??
Z gory dzieki za pomoc...pozdrawiam wszystkich |
1. od ssania
jest jakaś linka, coś w kabinie do regulacji/załączenia ssania?
Jak nie to ssanie jest wyłączane samoczynnie elementem z bimetalu który jak się nagrzeje to prostuje się/wygina i zamyka dodatkową dyszę z paliwem.
2. od obrotów
Chyba od wolnych obrotów - tak masz rację - ta śrubka reguluje ilośc paliwa dla wolnych obrotów - ustawić na 800 i nie ruszać a jak nie masz obrotomierza ustawić na rozgrzanym silniku tak żeby się nie trząsł i zostawić.
3. ??? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Gitarra [Usunięty]
|
Wysłany: 13-06-2006, 13:49
|
|
|
Czy możesz zrobić fotkę twojego gaźnika? |
|
|
|
 |
|