Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
27-05-2009, 12:00
[1.8 GDI] Filtr Paliwa
Autor Wiadomość
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 10-05-2009, 15:59   [1.8 GDI] Filtr Paliwa

W piątek zapragnąłem a wynikało to z nurtującej i dręczącej mnie potrzeby fizycznej wymienić filtra paliwa jakoż przewidywałem iż poprzedni właściciel nie dokonał owego procesu. Zajeżdżam do Gamma [Kraków - Zakopianka] i objaśniam meritum zamierzenia. Pan z fikuśnym dywanem na karku a' la germanishe football player po 15 minutowym gmeraniu pod maską oraz pod podwoziem oznajmia szkokującą wiadomosć - " PANOCKU NIE MA FILTRA PALIWA!". Zdruzgotany faktem dzwonię do poprzedniego właściciela i on jakoby nieśmiało potwierdza iż nie przypomina sobie hasła "filtr paliwa" podczas serwisowania. Sympatyczny piłkarz ze stacji wymiany oleju uspokaja mnie iż jest multum modeli pokazdów bez filtra paliwa - jedyne zabezpieczenie to lichy filtr w samej pompie wtryskowej.

Myślę sobie iż to właśnie mogło być powodem śmierci mojej pompy wysokociśnieniowej w grudniu zeszłego roku - powód? Jakość paliwa. Gdy oznajmiono mi że układ paliwowy nie posiada innego zabiezpieczenia jak integralny mini filtr wewnątrz pompy paliwowej zwracam się do Państwa a szczególnie użytkowników Pajero Pinina 1.8 GDi benzyna z dwoma kwestiami:

1. Czy ktoś z szanownych użytkowników takowego pojazdu może potwierdzić fakt nie istnienia dodatkowego filtru paliwa na układzie?

2. Apel - tankujcie porządne paliwo na 1.8 Gdi benzynę, zaprawdę powiadam, nie bez powodu ten model został wycofany z produkcji na Europę.

Dziękuję serdecznie za uwagę i pozdrawiam wszelką masę użytkowników naszych kuriozów mechanicznych.

Ahah btw - w sklepie Accura (Kraków - Rondo Ofiar Katynia] bez problemu sprzedano mi filtr paliwa do Pinina, na szczęście za grosze, to pewno jakiś dalekowschodnio-zorientowany na azymut-Taiwanu zamiennik. Dziękuję w tym miejscu Panom ze sklepu Accura zaznajomienia ze swoją branżą jako specjaliści od sprzedarzy części samochodowych do pojazdów japońskich. Kłaniam się.
Ostatnio zmieniony przez Gene 27-05-2009, 12:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-05-2009, 08:28   

Podaj numer VIN to sie sprawdzi dokladnie. Moze tak byc jak powiedzial pan z gobelinem na plecach. Analogiczna sytuacja wystepowala czasami w Space Star'ach i chyba teraz jest tak w Colt'ach. Dlatego podanie VIN wszystko powinno wyjasnic. :wink:
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2009, 10:16   

Dzięki wielkie bracie, tak też uczynię i powrócę z numerem.

[ Dodano: 11-05-2009, 10:38 ]
VIN: JMP0NH66WYX019161

w dekoderach wychodzą kosmosy, nawet Mazda hyhy.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-05-2009, 10:39   

Sk00tie napisał/a:
Czy ktoś z szanownych użytkowników takowego pojazdu może potwierdzić fakt nie istnienia dodatkowego filtru paliwa na układzie?

mozliwe ze podobnie jak w niektorych Carismach i Space Starach filtr paliwa montowany jest przy zbiorniku paliwa :) Sprawdz bo nie jestem pewien jak to jest w Pininie :)
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 11-05-2009, 10:43   

Grzebali pod windą, przy zbiorniku niestety nic nie znaleźli zakładając że wiedzą co robią.
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-05-2009, 10:49   

Sk00tie masz filtr w pompie a calosc jest umiejscowiona w baku. Fabryka podaje, ze ta pompe powinno sie wymianiac co 150 tysi. Do baku mozna sie dostac od gory demontujac tylna kanape.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2009, 18:11   

[ Dodano: 07-06-2009, 18:07 ]
Wracam do tematu z genetycznie wrodzonej ciekawości. Pogmerałem w wyżej wymienionym module w zbiorniku paliwa i jedna rzecz mnie ciekawi - pal szcześć niskociśnieniową pompę paliwa, taki zamiennik dostane za grosze. Moją uwagę zwraca fakt tego zintegrowanego górnego korpusu opisanego w manualu jako FUEL FILTER ASSEMBLY - wygląda mi na to że tam mieszczą się główne filtry paliwa. Spisałem numery - to produkt DENSO o numerach:

MR373744

101961-5550

DENSO

Byłem na stronce Denso, nie znajduję takiego modułu nawet po numerach produktu. Jutro będę dzwonił po jakiś sklepach może coś namierzą z katalogu JC.

Załączam wycinek z manuala elementu z prawdopodobną lokalizacją zbioru filtrów paliwa.

 
 
willson1981
[Usunięty]

Wysłany: 31-07-2009, 16:32   

Powiem tak. Mam ten sam problem z filtrem, a właściwie jego brak. Po wyciągnięciu owej maskarady z baku, nie zauważyłem żadnego filtra paliwa. ZAKŁADAM że w niektórych modelach go nie ma. Filtr kupiony w sklepie jadę oddać. KROPKA
 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 01-08-2009, 21:49   

Witaj, z tego co się orientuję to bardzo analogowe silniki - z Carismy z resztą mam komputer sterujący wtryskami gdyż mój był padł. Jeśli jedyne zabezpieczenie to minifiltr w niskociśnieniowej pompie paliwa w baku to mogę spać spokojnie jeżdżąc na Shell V-Power Racing 100 Octane. Potwierdza się podejżenie że nie jest to silnik na europejskie paliwo.

Tylko wysokie importowane niemieckie oktany są w stanie nas uratować.

Pozdrawiam serdecznie.

Tomasz.
 
 
yanes 
Forumowicz

Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 111
Skąd: Podhale
Wysłany: 02-08-2009, 20:30   

Uratować to nas może tylko dodatkowy filtr paliwa na przewodzie za niskociśnieniową pompką.Żadne szwabskie paliwo tu nie pomoże,wiem bo miałem mojego pinina naprawianego cztery razy z tą samą usterką(kupiłem dwie pompy wysokiego ciśnienia). :evil: :twisted:
_________________

 
 
Sk00tie
[Usunięty]

Wysłany: 02-08-2009, 22:01   

Grobowym nastrojem kończymy temat. Gdy padnie następna pompa kupuje Polo.

Pozdrawiam serdecznie. Spokojnej nocy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.