Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:17
FELGI
Autor Wiadomość
dziku79 
Forumowicz


Auto: Out III 2.2 DID AT Int+ 2018
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11-05-2009, 15:28   

zbyszko_orzech napisał/a:
Witam

Mam takie pytanie:
Jak macie zabezpieczone flegi w swoich outkach? Czy macie nekrętki zabezpieczające z tzw "kwiatkiem" wewnątrz nakrętki czy na zawnątrz. W poprzednim aucie miałem zabezpieczenie z kwiatkiem na zewnątrz ale śruby był schowane w felge. A tu do orginalnych 18" chyba trzeba zastosować dla bezpieczeństwa wzorek wewnątrz nakrętki.


Zaproponowano mi w salonie kpl. nakrętek zabezpieczających do felg 18': MZ313736 (4 szt) - 241,00 zł brutto, z kwiatkiem wewnatrz nakretki jak sie nie myle... nie sa tak ladne jak firmowe nakretki, ale tez sluza czemu innemu :wink:
 
 
karol_alasz 
Mitsumaniak
01425/KMM

Auto: OII Instyle'09 Navi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 751
Skąd: Zachodnia Ukraina (Szczecin)
Wysłany: 11-05-2009, 20:07   

dziku79 napisał/a:
zbyszko_orzech napisał/a:
Witam

Mam takie pytanie:
Jak macie zabezpieczone flegi w swoich outkach? Czy macie nekrętki zabezpieczające z tzw "kwiatkiem" wewnątrz nakrętki czy na zawnątrz. W poprzednim aucie miałem zabezpieczenie z kwiatkiem na zewnątrz ale śruby był schowane w felge. A tu do orginalnych 18" chyba trzeba zastosować dla bezpieczeństwa wzorek wewnątrz nakrętki.


Zaproponowano mi w salonie kpl. nakrętek zabezpieczających do felg 18': MZ313736 (4 szt) - 241,00 zł brutto, z kwiatkiem wewnatrz nakretki jak sie nie myle... nie sa tak ladne jak firmowe nakretki, ale tez sluza czemu innemu :wink:


Osobiście przeszukiwałem troche zasoby internetu i jakiś czas temu jeszcze nie było odpowiednich śrub (a raczej nakrętek w naszym wypadku) zabezpieczających oprócz tych oferowanych przez Mitsu...Może nie było by problemu do stalówek(te z klinem) ale do alusków idą te z podkładkami i tutaj jeszcze nikt nie zdążył z wyrobem-teraz mogą być już dostępne ale ja bym i tak bym znowu wybrał oryginały.
 
 
 
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 11-05-2009, 21:01   

Ja kupiłem te , widziałem je również w Nordauto ale nie wiem za ile.

:axe:
Ponawiam prośbę : na jaki rozmiar zwrócić uwagę przy zakupie felg do Outka ??
Czy rozstaw śrub 5x114,3; ET40, szerokość 7x16 jest prawidłowy ??
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-05-2009, 21:59   

Mont, rozstaw śrub - 5x114,3 , ET38, 6,5x16 - to jest oryginał (o ile pamiętam).
Był też temat FELGI, tyle, że jest w Outku I, bo chyba od tego się zaczęło. Na temat II też tam było sporo.

[ Dodano: 11-05-2009, 22:00 ]
Co do ET40 i szerokości 7x16 to też bez problemu będzie.
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 12-05-2009, 08:04   

OKi, THX :notworthy:
 
 
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 12-05-2009, 14:41   

Hiszpan napisał/a:
Sam na jednym mam DOTZ Luxor, a na drugim MAK Mohave Polecam
obie w podobnej cenie, co ciekawe jeden mądrala ze sklepu "felgi...." przekonuje mnie , że producent nie zaleca do Outka :?
Skoro jednak Hiszpan założył....
Druga ma elementy chromowe i chyba nie bardzo na zimę się nadaje :(
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-05-2009, 15:12   

Mont napisał/a:
Druga ma elementy chromowe i chyba nie bardzo na zimę się nadaje :(
Jeżeli chodziło Ci o Luxor'a to jest raczej kolor farby "ciemny chrom" niż sam chrom. Chromowane bodajże są środkowe kołpaki w tych wersjach z dużym kołpakiem (na zdjęciach mały kołpak). Wspólnik kupił z małym, bo mu się duże nie podobały, poza tym duże wtedy akurat były niedostępne. :doubt:
Poza tym nie widać na nich żadnego wpływu zimy czy raczej soli. ;)
Moje po dwóch sezonach też nic się nie zmieniły. Natomiast bardzo ładnie śruby się zaśniedziały. Po zmianie na letnie musiałem je wyczyścić i rzucić na nie jakiś podkład. :doubt:
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 12-05-2009, 15:19   

Panowie, temat przenoszę do ogólnego, i scalę ze starym tematem, ponieważ tam przewijają się zarówno felgi do I jak i do II.
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 13-05-2009, 14:27   

Hiszpan napisał/a:
5x114,3 , ET38, 6,5x16 - to jest oryginał (o ile pamiętam).


6 x 16" jest oryginał.

Hiszpan napisał/a:
Co do ET40 i szerokości 7x16 to też bez problemu będzie


i pozostanie opona 215/70 R16 ??

Dealer w Rybniku bardzo profesjonalnie odradził mi nieoryginalne alu "bo to różnie bywa i czasem nie pasują, trzeba dobierać etc." :shock:
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-05-2009, 15:48   

Mont napisał/a:
6 x 16" jest oryginał.
:thumbright:
Pisałem - o ile pamiętam ;)
Mont napisał/a:
i pozostanie opona 215/70 R16 ??
Popatrz na galerię zdjęć http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=33458
Mont napisał/a:
Dealer w Rybniku bardzo profesjonalnie odradził mi nieoryginalne alu "bo to różnie bywa i czasem nie pasują, trzeba dobierać etc." :shock:
Nie wątpię. Sam, pracując w ASO proponowałbym tylko oryginały. Podejrzewam tylko, że żaden z nas nie ma drugiego kompletu alufelg kupionego u dealera. :roll:
Co do samego ET to z tego co wiem, niewielka różnica nie ma znaczenia. W większości zamienników ET wynosi chyba 40, więc i tak jest większe niż oryginalne ET38. Felgi z wyższymi ET najlepiej by było przymierzyć na samochodzie z docelową oponą. Zawsze lepiej sprawdzić. ;)
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 13-05-2009, 16:42   

MAK Mohave już nie do kupienia :evil:

Wycofane, podobno jakaś ukryta wada techniczna :roll: rozpadają się w temp.+28,5C, na zakręcie 120' w prawo przy nachyleniu drogi 35' :wink:
 
 
Hiszpan 
Mitsumaniak


Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 12 Wrz 2007
Posty: 1564
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-05-2009, 17:09   

Mont napisał/a:
rozpadają się w temp.+28,5C, na zakręcie 120' w prawo przy nachyleniu drogi 35' :wink:
:finga:
A to spoko, bo ja używam ich jako zimówki. :P
_________________
Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.

 
 
 
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 21-05-2009, 19:03   

Im dłużej jeżdżę tym bardziej zastanawiam się nad założeniem 16'' na sezon letni, miały byc do zimówek ale....
na trasie auto na 18'' spisuje się bardzo dobrze ale gdy zjeżdżam na mniej komfortowe boczne drogi na każdej dziurze serce pęka bo mam wrażenie, że mi alumy się łamią :roll:
Nie stać mnie było na typową terenówkę ale lubię się pewnie poczuć swoim Outkiem poza asfaltem. 18" są na to zbyt delikatne i tak myślę, czy by do zamówionych 16" nie dokupić letnich opon...
Kto z Was zdecydował się na jazdę na 16'' ??
 
 
sylb 
Forumowicz


Auto: OUTLANDER 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 593
Skąd: Małopolska
Wysłany: 21-05-2009, 21:33   

Mont napisał/a:
Im dłużej jeżdżę tym bardziej zastanawiam się nad założeniem 16'' na sezon letni, miały byc do zimówek ale....
na trasie auto na 18'' spisuje się bardzo dobrze ale gdy zjeżdżam na mniej komfortowe boczne drogi na każdej dziurze serce pęka bo mam wrażenie, że mi alumy się łamią :roll:
Nie stać mnie było na typową terenówkę ale lubię się pewnie poczuć swoim Outkiem poza asfaltem. 18" są na to zbyt delikatne i tak myślę, czy by do zamówionych 16" nie dokupić letnich opon...
Kto z Was zdecydował się na jazdę na 16'' ??

No, na pewno posiadacze wersji INVITE.
 
 
Mont 
Forumowicz


Auto: E82
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Mar 2009
Posty: 290
Skąd: dziura
Wysłany: 26-05-2009, 20:51   

Dotarły dziś zakupione MAK Extreme, wyglądają bardzo sympatycznie, a więc tak :



zdecydowałem się na nie ze względu na atrakcyjną cenę bo 365zł/szt ale po bliższych oględzinach :
1. na pierwszy rzut oka widać strukturę lakierowania, dziś przez przypadek widziałem Dezent F i wyglądają jakby wytoczone ze stali (robią wrażenie solidniejszych)
2. pierścienie dystansowe są plastykowe - pytam się czy tak ma być :shock:
3.otwory na śruby są tak wąskie, że nie ma mowy o przykręceniu śrub bez porysowania wewn.ścianek tych otworów :(
4. środkowy dekielek jest plastykowy i samoprzylepny :lol:

Generalnie Włosi jak zwykle odwalili robotę jak to mają w swoim zwyczaju
byle jakoś wyglądało, myślę, że na tej zasadzie produkują Fiata :mrgreen:
najbardziej obawiam się ich wytrzymałości na warunki zimowe :|
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.