[Cari 1.8] Przewody WN |
Autor |
Wiadomość |
vrilya
Nowy Forumowicz
Auto: była-Carisma 1.8GLS A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15-01-2009, 14:58 [Cari 1.8] Przewody WN
|
|
|
Wiem wiem, bylo multum tematow na temat przewodów, ale jakoś nie znalazlem konkretnej odpowiedzi. Mam cari 1.8 z konca 95roku, i wg. katalogu NGK powinny pasowac przewody o symbolu RC-ME96. Zamowilem sobie je w motolargo, otwieram opakowanie a tam w srodku sa tylko 2 kabelki... Po wyslaniu dokladnych danych auta dostalem odpowiedz ze moga mi jedynie zaproponowac kable nipparts. I teraz zasadnicze pytanie: nie dobiore kabli NGK do tego modelu? Jakos nie chce mi sie wierzyc. |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 15-01-2009, 15:51
|
|
|
na 100 % da sie dobrać jakieś, trzeba tylko dobrze poszukać
rozumiem że masz 1.8 SOHC (nie gdi) w takim przypadku przewody prawdopodobnie
pasują od 1.6 bo to bliźniacze silniki
tylko zwróć uwagę bo były montowane 2 rodzaje,
** 1 cewka + kopułka z palcem rozdzielacza
** 2 fajkocewki
sprawdź też te od galanta
Kod: | MITSUBISHI * GALANT V (E5_A, E7_A, E8_A)
1.8 (E52A) 02.94 - 08.96 85 116 4G93
2.0 GLSI (E55A) 11.92 - 08.96 101 137 1 4G63
MITSUBISHI * GALANT V Stufenheck (E5_A, E7_A, E8_A)
1.8 (E52A) 02.94 - 08.96 85 116 4G93
2.0 GLSI (E55A) 11.92 - 08.96 101 137 4G63
2.0 GLSI 4x4 (E75A) 11.92 - 08.96 101 137 4G63 |
z silnikiem 1.8 miałem mało do czynienia wiec nie traktuj moich słów
bezkrytycznie, bo moge się mylić, ale raczej jako nakierowanie w poszukiwaniach
[ Dodano: 15-01-2009, 15:54 ]
jak widac da sie dobrać
http://allegro.pl/item529...olt_galant.html
Kod: | Zastosowanie:
-MITSUBISHI CARISMA 1.6 16V
-MITSUBISHI CARISMA 1.8 16V
(BEZ DOHC)
--------------------==================---------------------
-MITSUBISHI COLT 1.6 16V 1992r-02.1996r
(OZNACZENIA SILNIKA 4G92)
--------------------==================---------------------
-MITSUBISHI GALANT 1.8 16V 11.92r-07.97r
(OZNACZENIA SILNIKA 4G93)
ZASTOSOWANIE W WERSJACH CZTERO PRZEWODOWYCH!
(WYSTEPOWAŁY TEZ WERSJE DWU PRZEWODOWE!) |
ten link to tylko przykład, nie kupuj innych niż NGK
[ Dodano: 15-01-2009, 16:03 ]
poszperałem dalej na str NGK
Carisma 1.8 85 4 4 G 93 07.95 - . RC-ME96 szczegóły
Carisma 1.8 85 4 4 G 93 09.96 - . RC-ME79 szczegóły
jak widac szły dwa rodzaje - tak jak mówilem |
|
|
|
 |
vrilya
Nowy Forumowicz
Auto: była-Carisma 1.8GLS A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 24 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15-01-2009, 17:37
|
|
|
Dzieki za odpowiedz. Tez widzialem ze byly 2 wersje przewodow ale tak jak pisalem mam cari z konca 95 wiec wg. katalogu powinny pasowac te rc-me96. Ciekawi mnie tylko czy wystepowaly one w wersjach 2 i 4 przewodowych. Jak sie nic nie dowiem do jutra to najwyzej zadzwonie do japaneze moze on cos poradzi;)
Dostalem wlasnie odpowiedz od motolargo ze niby do tego modelu nie da sie dobrac przewodow ngk :\ |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 20-01-2009, 20:03
|
|
|
Od kiedy w Carismach 1.6 i 1.8 NIE GDI stosowano fajkocewki i czy są one takie same w 1.6 i 1.8 czy też różne i czy te z 1.6 przed liftingiem są takie same jak w 1.6 po liftingu .Dzięki za szybką odpowiedz !!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
adaśko
Mitsumaniak
Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 12 Lis 2008 Posty: 590 Skąd: bielsk podlaski
|
Wysłany: 20-01-2009, 21:44
|
|
|
no ja u siebie mam fajkocewki a moja cari jest z konca 1996 roku produkcji a dokladniej z grudnia |
|
|
|
 |
wolgaster
Mitsumaniak

Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 01 Lis 2006 Posty: 276 Skąd: Jelenia Góra City
|
Wysłany: 20-01-2009, 21:58
|
|
|
OK czyli już wiem od kiedy są. Teraz pytanko czy od 1.8 nie GDI śą takie same jak w 1.6 jaki mam ja i czy od modelu po lifcie z silnikiem 1.6 są takie same jak w tym przed liftem ???
[ Dodano: 20-01-2009, 22:13 ]
Jutro trzeba by podzwonić po okolicach i rozpocząć szukanie więc proszę jeśli to możliwe jak ktoś wie o odpowiedź. Dzięki z góry. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tom1312
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 194 Skąd: Komorów/Rzeszów
|
Wysłany: 12-05-2009, 17:31
|
|
|
Witam MM!
Mam zamiar wymienić przewody w mojej Cari (szarpie na zimnym silniku zarówno na benzynie jak i na gazie ). Pytałem w intercarsie i NGK kosztują po zniżce 200zl Są też Seiwy dużo tańsze bo 80zl ale z tego co czytałem nie mają zbyt dobrej opinii.U mnie dość krucho z kasą i w tej sytuacji zastanawiam się także nad używkami. Czy przewody od Cari 1.6 po lifcie podejdą do mojej 1.8?? Panowie co poradzicie, jest sens zakładać używki?? A może te Seiwy jednak, czy tylko i wyłącznie NGK?? A może coś takiego:
http://allegro.pl/item613...mitsubishi.html
Dzięki za odpowiedzi. |
_________________ "Mitsu" i wszystko jasne
01388/KMM
 |
|
|
|
 |
leser [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2009, 17:45
|
|
|
jak kupisz tani zamiennik, to po tygodniu wrócisz do starych kabli z wnioskiem, ze kasa poszła w błoto
więc brać nowe oryginały albo cos renomowanej marki jak NGK |
|
|
|
 |
jolly69
Mitsumaniak

Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 267 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 12-05-2009, 20:03
|
|
|
oczywiście NGK to najlepszy wybór, jednak faktycznie cena też najwyższa. Ja miałem w Colcie przez kilka lat polskie kable Sentech, kiedyś ktoś polecał na forum i spróbowałem, nie miałem najmniejszego problemu a cena duuużo niższa. O używkach to zapomnij- kabli, świec i tym podobnych rzeczy nie kupuje się używanych. |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13-05-2009, 11:01
|
|
|
Ja mam Seiwy i już świecą. Dyskoteka się robi powoli. Co ciekawe, nie szarpie, spalanie w normie - na razie jeżdżę. |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
|