Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] Przewody WN
Autor Wiadomość
vrilya 
Nowy Forumowicz

Auto: była-Carisma 1.8GLS A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-01-2009, 14:58   [Cari 1.8] Przewody WN

Wiem wiem, bylo multum tematow na temat przewodów, ale jakoś nie znalazlem konkretnej odpowiedzi. Mam cari 1.8 z konca 95roku, i wg. katalogu NGK powinny pasowac przewody o symbolu RC-ME96. Zamowilem sobie je w motolargo, otwieram opakowanie a tam w srodku sa tylko 2 kabelki... Po wyslaniu dokladnych danych auta dostalem odpowiedz ze moga mi jedynie zaproponowac kable nipparts. I teraz zasadnicze pytanie: nie dobiore kabli NGK do tego modelu? Jakos nie chce mi sie wierzyc.
 
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 15-01-2009, 15:51   

na 100 % da sie dobrać jakieś, trzeba tylko dobrze poszukać

rozumiem że masz 1.8 SOHC (nie gdi) w takim przypadku przewody prawdopodobnie
pasują od 1.6 bo to bliźniacze silniki

tylko zwróć uwagę bo były montowane 2 rodzaje,
** 1 cewka + kopułka z palcem rozdzielacza
** 2 fajkocewki

sprawdź też te od galanta
Kod:
MITSUBISHI * GALANT V (E5_A, E7_A, E8_A)
1.8 (E52A)                02.94 - 08.96    85    116         4G93
2.0 GLSI (E55A)        11.92 - 08.96    101    137    1     4G63

MITSUBISHI * GALANT V Stufenheck (E5_A, E7_A, E8_A)
1.8 (E52A)                     02.94 - 08.96    85    116         4G93
2.0 GLSI (E55A)              11.92 - 08.96    101    137         4G63
2.0 GLSI 4x4 (E75A)        11.92 - 08.96    101    137         4G63


z silnikiem 1.8 miałem mało do czynienia wiec nie traktuj moich słów
bezkrytycznie, bo moge się mylić, ale raczej jako nakierowanie w poszukiwaniach ;)

[ Dodano: 15-01-2009, 15:54 ]
jak widac da sie dobrać
http://allegro.pl/item529...olt_galant.html
Kod:
Zastosowanie:
-MITSUBISHI CARISMA 1.6 16V
-MITSUBISHI CARISMA 1.8 16V
(BEZ DOHC)
--------------------==================---------------------
-MITSUBISHI COLT 1.6 16V 1992r-02.1996r
(OZNACZENIA SILNIKA 4G92)
--------------------==================---------------------
-MITSUBISHI GALANT 1.8 16V 11.92r-07.97r
(OZNACZENIA SILNIKA 4G93)


ZASTOSOWANIE W WERSJACH CZTERO PRZEWODOWYCH!
(WYSTEPOWAŁY TEZ WERSJE DWU PRZEWODOWE!)


ten link to tylko przykład, nie kupuj innych niż NGK

[ Dodano: 15-01-2009, 16:03 ]
poszperałem dalej na str NGK
Carisma 1.8 85 4 4 G 93 07.95 - . RC-ME96 szczegóły
Carisma 1.8 85 4 4 G 93 09.96 - . RC-ME79 szczegóły

jak widac szły dwa rodzaje - tak jak mówilem :P
 
 
vrilya 
Nowy Forumowicz

Auto: była-Carisma 1.8GLS A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 24
Skąd: Białystok
Wysłany: 15-01-2009, 17:37   

Dzieki za odpowiedz. Tez widzialem ze byly 2 wersje przewodow ale tak jak pisalem mam cari z konca 95 wiec wg. katalogu powinny pasowac te rc-me96. Ciekawi mnie tylko czy wystepowaly one w wersjach 2 i 4 przewodowych. Jak sie nic nie dowiem do jutra to najwyzej zadzwonie do japaneze moze on cos poradzi;)

Dostalem wlasnie odpowiedz od motolargo ze niby do tego modelu nie da sie dobrac przewodow ngk :\
 
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 20-01-2009, 20:03   

Od kiedy w Carismach 1.6 i 1.8 NIE GDI stosowano fajkocewki i czy są one takie same w 1.6 i 1.8 czy też różne i czy te z 1.6 przed liftingiem są takie same jak w 1.6 po liftingu .Dzięki za szybką odpowiedz !!!
_________________

 
 
adaśko 
Mitsumaniak

Auto: Chevrolet Cruze 2.0 163KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 590
Skąd: bielsk podlaski
Wysłany: 20-01-2009, 21:44   

no ja u siebie mam fajkocewki a moja cari jest z konca 1996 roku produkcji a dokladniej z grudnia
 
 
 
wolgaster 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 276
Skąd: Jelenia Góra City
Wysłany: 20-01-2009, 21:58   

OK czyli już wiem od kiedy są. Teraz pytanko czy od 1.8 nie GDI śą takie same jak w 1.6 jaki mam ja i czy od modelu po lifcie z silnikiem 1.6 są takie same jak w tym przed liftem ???

[ Dodano: 20-01-2009, 22:13 ]
Jutro trzeba by podzwonić po okolicach i rozpocząć szukanie więc proszę jeśli to możliwe jak ktoś wie o odpowiedź. Dzięki z góry.
_________________

 
 
tom1312 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 194
Skąd: Komorów/Rzeszów
Wysłany: 12-05-2009, 17:31   

Witam MM!
Mam zamiar wymienić przewody w mojej Cari (szarpie na zimnym silniku zarówno na benzynie jak i na gazie :( ). Pytałem w intercarsie i NGK kosztują po zniżce 200zl :? Są też Seiwy dużo tańsze bo 80zl ale z tego co czytałem nie mają zbyt dobrej opinii.U mnie dość krucho z kasą i w tej sytuacji zastanawiam się także nad używkami. Czy przewody od Cari 1.6 po lifcie podejdą do mojej 1.8?? Panowie co poradzicie, jest sens zakładać używki?? A może te Seiwy jednak, czy tylko i wyłącznie NGK?? A może coś takiego:
http://allegro.pl/item613...mitsubishi.html
Dzięki za odpowiedzi.
_________________
"Mitsu" i wszystko jasne :)
01388/KMM
 
 
leser
[Usunięty]

Wysłany: 12-05-2009, 17:45   

jak kupisz tani zamiennik, to po tygodniu wrócisz do starych kabli z wnioskiem, ze kasa poszła w błoto

więc brać nowe oryginały albo cos renomowanej marki jak NGK
 
 
jolly69 
Mitsumaniak


Auto: Carisma '99 1,6 GL +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Paź 2007
Posty: 267
Skąd: Pruszków
Wysłany: 12-05-2009, 20:03   

oczywiście NGK to najlepszy wybór, jednak faktycznie cena też najwyższa. Ja miałem w Colcie przez kilka lat polskie kable Sentech, kiedyś ktoś polecał na forum i spróbowałem, nie miałem najmniejszego problemu a cena duuużo niższa. O używkach to zapomnij- kabli, świec i tym podobnych rzeczy nie kupuje się używanych.
 
 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-05-2009, 11:01   

Ja mam Seiwy i już świecą. :D Dyskoteka się robi powoli. Co ciekawe, nie szarpie, spalanie w normie - na razie jeżdżę. :P
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.