 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
brak mocy w did |
Autor |
Wiadomość |
endriup72 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2009, 17:30 brak mocy w did
|
|
|
Po dłuższej jeździe w korku i włączonej klimie następuje spadek mocy. Auto nie reaguje na przyśpieszenie, przy 2000 obrotów muli się. Wyłączam klime i idzie normalnie. |
Ostatnio zmieniony przez endriup72 07-05-2009, 21:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
czekoladka_1981
Mitsumaniak

Auto: EA5W 2,5V6 '98
Kraj/Country: Polska
Pomogła: 150 razy Dołączyła: 07 Maj 2007 Posty: 3375 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 01-05-2009, 20:40 Re: Klimatyzacja i brak mocy w did
|
|
|
endriup72 napisał/a: | Po dłuższej jeździe w korku i włączonej klimie następuje spadek mocy. Auto nie reaguje na przyśpieszenie, przy 2000 obrotów muli się. Wyłączam klime i idzie normalnie. |
Jest to normalny objaw. Klima zabiera 15% mocy silnika |
_________________
Piszę poprawnie po polsku.
pozdrawiam
Renata
EA5W

 |
|
|
|
 |
endriup72 [Usunięty]
|
Wysłany: 01-05-2009, 21:02
|
|
|
Tak to ja wiem ale na początku w czasie jazdy jakieś 10 kilometrów przy włączonej klimie było normalnie wkręcał się na obroty i szadł za gazem, później już tylko 2000 rpm i tak jakby turbo nie działało.
[ Dodano: 07-05-2009, 21:28 ]
Problem ze spadkiem mocy pojawił się dzisiaj bez włączonej klimatyzacji. Pierwszy raz po dłuższym postoju po pracy przy ruszaniu odczułem, że auto nie chce iść 2000 obr. pedał do dechy a tu nic toczy się bardzo powoli, przejechałem tak z 200 metrów i puściło jechał normalnie. Drugi raz wieczorem przymuliło go tak samo po chwili zaświeciła się lampka elektroniki silnika na ok minute zgasła i po jakimś czasie jechał normalnie. Coś się kończy, chyba będę musiał jutro wybrać się do serwisu. Dodam, że przewody sprawdzałem ok, czyściłem kolanko od vacumpomp tak jak gdzieś opisywał kolega ze space stara. Może jakieś sugestie od klubowiczów. |
|
|
|
 |
Niko23
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.9 DID 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 7 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 12-05-2009, 09:27
|
|
|
czesc
mam prosbe,moglbys mi napisac gdzie znajduje sie dokladnie vacupompa w did?
z gory wieeeelkie dzieki. |
|
|
|
 |
endriup72 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-05-2009, 22:02
|
|
|
Z prawej strony silnika, zdejmij obudowę plastikową silnika będziesz miał lepszy dostęp. Poszukj tematu spadki mocy did gdzieś tam kolega powstawiał zdjęcia gdzie i jak to wygląda. Najlepiej to manualu poszukaj.
Dzisiaj samochód zrobił mi psikusa i już wogóle szedł jakbym ciągną przyczepę od tira. Zaświeciła mi się lampka silnika i nie zgasła pomimo wyłączenia zapłonu. Udałem się do serwisu i niestety komputer pokazał egr. Pan z serwisu wyjął wtyczkę z zaworu i skończył się problem ze spadkiem mocy. Nowy w serwisie kosztuje 1200 zł. Muszę poszukać gdzieś indziej, może któryś z klubowiczów wie gdzie dostanę nowy. |
|
|
|
 |
|
|