Przesunięty przez: Gene 28-01-2009, 11:09 |
GAZ do outlandera II wersja USA |
Autor |
Wiadomość |
KkAaZz
Forumowicz otlander II 3,0
Auto: mitsubishi outlander II 3.0,6V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 77 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 29-11-2008, 18:46 GAZ do outlandera II wersja USA
|
|
|
Koledzy, juz wielokrotnie poruszano temat instalacji gazowej do Outlandera II, 3,0 wersja z USA. Czytałem na forum - SIĘ NIE DA!!!
Natomiast byłem w firmie instalujące gazy we Wrocławiu i powiedzieli MOŻNA!
Cały już głupi jestem, proszę o radę, bo samochodzik dość paliwożerny jest, ale jak gaz ,ma załatwić silnik, to chyba gra nie jest warta świeczki!!!
PROSZĘ!!! i DZIĘKI!!! |
_________________ Pozdrawiam KkAaZz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-11-2008, 18:59
|
|
|
KkAaZz napisał/a: | Czytałem na forum - SIĘ NIE DA!!! |
Czy to jest MIVEC? |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
Antyey
Mitsumaniak

Auto: BMW x1 xdrive20d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2008 Posty: 111 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 29-11-2008, 18:59
|
|
|
Bo widzisz, sęk w tym, że nikt tutaj nie twierdził, że się nie da. Pewnie, że się da - gazownik miał tu pełną rację. Problem w tym, czy jest to warte świeczki i potencjalnych kosztów remontu silnika
Ja osobiście nie zaryzykowałbym gazowania silnika Mivec. Ale żadnego doświadczenia w temacie nie mam, więc autorytetem w temacie nie jestem.
Swoją drogą wiesz... jak ktoś sprowadza samochód ze stanów, z 3l silnikiem to powinien się liczyć z tym, że 5l/100 km to pić nie będzie. Jak mieszkałem w Stanach to zauważyłem, że cokolwiek twierdzi producent to i tak spalanie w amerykańskich samochodach nigdy nie przekracza 25mpg, a zazwyczaj jest w okolicach 22-23 mpg (z góry zaznaczam były to wszystko prawie nówki, jak to w Hertz'u).
Hubeeert, jak już w wątku się wypowiadam to i za kolegę odpowiem Outlander Mk2 ma silnik 6B3 - 3L V6 SOHC MIVEC |
_________________ "... Nasz mały, chorobliwie duszny kraj... "
BMW X1 xdrive20d
Mitsubishi Outlander Instyle 2.4 CVT MY09 (poszedł ]:->)
Subaru Legacy 30th Anniversary Edition 2.2 MY99 (sprzedany ) |
|
|
|
 |
KkAaZz
Forumowicz otlander II 3,0
Auto: mitsubishi outlander II 3.0,6V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 77 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 29-11-2008, 19:03
|
|
|
Tak to MiVEC
[ Dodano: 29-11-2008, 19:05 ]
dzięki, dzięki, a jakie jest więc prawdopodobieństwo remontu?
[ Dodano: 29-11-2008, 19:06 ]
zresztą słyszałem, że on pali 13, a tu się okazało, że łyka 17l. To dość sporo i jeśli można by obniżyć koszty eksploatacji, to chetnie. Choć bez wątpienia nie kosztem remontu silnika |
_________________ Pozdrawiam KkAaZz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29-11-2008, 20:28
|
|
|
MIVEC ze względy na konstrukcję tego systemu ma gniazda zaworowe wykonane z miękkiego materiału - miękki jest dość relatywne oczywiście ale LPG spowoduje wypalenie gniazd zaworowych, |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
KkAaZz
Forumowicz otlander II 3,0
Auto: mitsubishi outlander II 3.0,6V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lis 2008 Posty: 77 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 30-11-2008, 00:30
|
|
|
a kiedy to wypalenie nastąpi? znaczy po jakim czasie? |
_________________ Pozdrawiam KkAaZz |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-11-2008, 01:04
|
|
|
Nikt Ci tego nie powie na 100%. Byłem kiedyś w MMC i dzwonili z "gazowni" w sprawie certyfikatu na silnik 2.4 MIVEC 4G69. Odpowiedź była jedna - NIE. A po tym wyjaśnili nam co i jak. Generalnie nie w ciągu pierwszych 100km - tyle mogą zagwarantować. Dalszych gwarancji nie udzialają. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
tkarla
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander II 3.0 Automat
Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 8 Skąd: Bielsko-Biała
|
|
|
|
 |
tomekrvf
Forumowicz

Auto: EA5W, VTR 1000, HIENA, AR 147
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 48 razy Dołączył: 17 Maj 2005 Posty: 2309 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14-02-2009, 21:27
|
|
|
Prędzej czy później padną zawory i gniazda. Musisz wykonać prosty rachunek:
-zawór wydechowy 180PLN x 12
-zawór ssący 180PLN x 12
- gniazdo zaworowe EX 178PLN x 12
-gniazdo zaworowe IN 178PLN x 12
- uszczelka pod głowicę 260PLN x 2
Do tego jeszcze inne uszczelki (kolektory ,pokrywy zaworów itp)
Zanim padną głowice, musisz regularnie regulować luzy zaworowe na zaworach ssących (wydechy mają HLA)
Czyli przez jakiś czas będzie taniej a później 3 x drożej |
_________________
 |
|
|
|
 |
petrov
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander 07 3.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lut 2009 Posty: 4 Skąd: Bialystok, Londyn
|
Wysłany: 02-03-2009, 12:11
|
|
|
Trzeba policzyc czy to sie wogole oplaca, trzeba wszystko przekalkulowac sam osobiscie mialem taki zamiar ale zrezygnowalem gdyz autko mi pali miedzy 11 a 14 litrow na 100 takze nie jest zle, koszt dobrej instalacji do tego auta to okolo 4 tys bo sa i tansze mozliwosci ale moga byc problemy. Nawet gazownik mi odradzil instalacje. Pozdrawiam |
|
|
|
 |
isic
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 9 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 14-05-2009, 10:36
|
|
|
Czy ktokolwiek wogóle ma założony gaz w Outlanderze? I ile już na tej instalacji przejechał?
Zastanawiam się nad kupnem Outlandera 3.0 7-osobowego - ale nie wiem czy znajdzie sie miejsce na zbiornik - bo dwa siedzenia są składane w podłogę.
Czy ma ktoś gaz w 7-osobowej wersji????????
Thanks from the montains
Isic |
|
|
|
 |
Student
Mitsumaniak
Auto: Avensis 1.8VVTi , 11r. Premium
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 44 razy Dołączył: 24 Cze 2005 Posty: 2986 Skąd: Marki
|
Wysłany: 14-05-2009, 11:45
|
|
|
Przepraszam ale dla mnie to jakaś paranoja.
Gaz do Outka, jak was nie stać na utrzymanie fury za 100tyś. to na Fokusa się przesiąść po co ten szpan.
Za przeproszeniem gdzie wstawisz ten gaz do 7-osobowej (z tyłu butlę 60-80l aby starczyło na 400km) a co z bagażnikiem, nie będzie gdzie reklamówki z marketu postawić przy takiej krowie.
Co do samej instalacji: można wszystko zrobić, nawet do GDI, na ok. 100-150tyś, będzie ok, pod warunkiem że trafisz "dobrego" gazownika bo "DOBRY" nie wstawi i nie da ubogiej mieszanki , bo jak przesadzi z oszczędnością to szybciej powypala gniazda i remont na całego. Oczywiście jest z tego wyjście , sprzedać samochód jakiemuś frajerowi który nie zna marki i będzie chciał jeździć tanio.
Może będziecie mięli szczęście i nowy właściciel kikutów wam nie połamie jak się dowie w jaką minę go wsadziliście.
Powodzenia w gazowaniu. |
_________________ Avensis 1.8 T27 11r. 147KM Premium |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 14-05-2009, 15:34
|
|
|
Student napisał/a: | Gaz do Outka, jak was nie stać na utrzymanie fury za 100tyś. to na Fokusa się przesiąść po co ten szpan. | Student - przerabialiśmy to w temacie EVO i LPG - "każdy orze jak może" i jego sprawa co robi ze swoimi pieniędzmi więc Twoja uwaga jest lekko nie na miejscu. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Hiszpan
Mitsumaniak

Auto: Outlander II Int+ Honda ST1100
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 12 Wrz 2007 Posty: 1564 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 14-05-2009, 16:36
|
|
|
Student, wyluzuj i postaraj się nie obrażać nikogo.
Wolny kraj i każdemu można robić co się podoba. Kto chce i ma kasę może kupić samochód z silnikiem HEMI i go zagazować. Wolno mu - wolno, a że to bez sensu to już zupełnie inna bajka.
Poza tym gość jest nowy, to jego pierwszy post. Niewiele tematów jeszcze przeglądał i bardziej na razie pyta o gaz niż go zakłada.
Więc daruj sobie.
P.S. Niezłe powitanie |
_________________ Pewien motocyklista z Tarnowa do policjanta: Paaanie! Diabeł mnie opętał...
Staram się pisać poprawnie po polsku
Nigdy nie dyskutuj z idiotą, bo najpierw zniży Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem.
 |
|
|
|
 |
isic
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 9 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 14-05-2009, 19:26
|
|
|
Dzięki Hiszpan za wstawiennictwo.
Ja narazie nie jestem studentem-mitsubsiakiem:-))) ale kto wie, może niebawem zacznę studiować to co Wy?
Moje pytanie wynikło z faktu, że miałem do tej pory dwa "zagazowane" auta i oprócz wymiany pompy paliwa (albo "aż" ) nic sie nie działo - a w sumie zrobiłem jakieś 120tys na gazie. Ale macie rację - nie każdy silnik się do tego nadaje.
Na swoją obronę mam tylko to że nabijam paredziesiąt tysięcy kilometrów rocznie ...wyliczenie kosztów remontu silnika w jednym z postów nieco ostudziło moje zapędy
Ufff, i wten sposób dopracowałem się drugiego posta |
|
|
|
 |
|