 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
napinacz paska rozrządu - hydrauliczny |
Autor |
Wiadomość |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 13-05-2009, 15:32 napinacz paska rozrządu - hydrauliczny
|
|
|
może to was zainteresuje -- więc tak napinacz hydo wytrzymuje około 130 tys.km potem puszcza ....efekt sami wiecie .mi puścił na postoju ...ale kręciłem rozrusznikiem i przeskoczył pasek o 3 zęby .w silniku 6g72 nie ma miejsca na błedy i już z doświadczenia wiem że trzeba wymienic go jak przychodzi czas.przy wymianie pozwoliłem sobie minąc ten temat bo napinacz wydawał sie extra a ostatnia wymiana była ok 90 tys.kompletna -rozrządu -wg ks.serwisowej .do tych 90 tys. dorobiłem 35 tys. i samochodzik stoi w warsztacie. teraz wymieniam wszystko .wiem że to nie 3000Gt ale silniki mamy te same.i napinacze też . |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24297 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 13-05-2009, 22:07
|
|
|
moze masz przekrecony licznik
znam przypadek, ze hydronapinacz wytrzymal 360 tkm, znam tez takie, ktore bez problemu przejezdzily ponad 200 tkm - tyle mniej/wiecej powinien wytrzymac |
|
|
|
 |
zbyszek05
Forumowicz balcer
Auto: mitsubishi sigma 3.0 v6 24 M/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 1236 Skąd: Zambrow
|
Wysłany: 14-05-2009, 15:16
|
|
|
raczej w licznik nie wierzę coż ...ale od nowości auta nie mam - po prostu pech |
_________________ 6g72 - DOHC - sprzedana - ale rozgladam się za następną Obecnie Yaris 1.5 VVT-i turbosport 150KM
 |
|
|
|
 |
pavulon
Mitsumaniak

Auto: Pajero III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 93 Skąd: pyrlandia
|
Wysłany: 14-05-2009, 16:13
|
|
|
ja zauważyłem że po postoju pasek rozrządu jest luźniejszy niż zaraz po odpaleniu i zgaszeniu silnika. Czy to by wskazywało że napinacz traci Ciśnienie.
A może powinien trzymać napięcie paska cały czas nieważne ile stoi? |
_________________
 Sprzedam pajero 3.2 DID 2002r. |
|
|
|
 |
udi
Forumowicz

Auto: GTO MR mk3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 233 Skąd: Lututow/Luxemburg
|
Wysłany: 14-05-2009, 20:47
|
|
|
Tez przerabialem ten temt.Pierwsza rzecza po kupnie auta byla kotrola paska i okazalo sie ze mialem przestawione o jeden zabek na 3 kolach walka rozrzadu.Na szczescie nic nie pogiete.Oczywista wymiana napinacza.
Pavulon--zgadza sie ,jak jest zimny to pasek jest luzniejszy ,jak goracy to naciagniety.I wlasnie to sklonilo mnie do kontroli paska.Ale na nowym napinaczu jest podobnie.Moim zdaniem to normalne w tak dlugim pasku,a ma to zwiazek z rozszezaniem sie metalu pod wplywem ciepla,dlatego przed butem wazniejsze jest dogrzanie silnika.
Dodam ze ustawialem pasek zgodnie z manualem i kontrolowalem dosc czesto,jest tak jak byc powinno |
_________________ GTO MR-niebieskie
Blow off HKS,Turbo Timer HKS,filter powietrza HKS twin mushroom,zmodyfikowany downpipe 2w1,calkowity wydech ZESS,zawiecha gwint Tein SuperStreet,magnacor KV85,,polerowany Y-pipe,bixenon,Wallbro 255,regulator paliwa,MBC i 0,95 bara,NGK Iridium,
 |
|
|
|
 |
|
|