 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
CHECK ENGINE - problem |
Autor |
Wiadomość |
RaiMAN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1988r 1,5 glxi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 4 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 17-05-2009, 22:23 CHECK ENGINE - problem
|
|
|
Witam, mam problem z coltem 1988r 1,5 glxi.(na wtrysku) podczas gdy chce go odpalic (czekam az zgascnie check engine) nie da sie , dopiero gdzies za 2,3,4,5,6 razem (a wczesniej odpalal mi za pierwszym razem). jak juz odpali to auto smiga fajnie, az do momentu gdy wyskoczy mi czerwona kontrolka CHECK ENGINE i po jakiejs chwili auto zaczyna robic zabke czyli sie buja i dusi , szczela mu z rury obroty mi skacza z 0 do 1000 obr. i wiecej nie ida bo szczela z tlumika ogniem... i dalej zabka i tak non stop. a i wymienilem sterownik modulu zaplonu i czujnik (jakis obok termostatu taka sruba) bo mechanik mi powiedzial ze to ten sterownik i okazalom sie ze nie to. nie mam juz sily to dego auta.. gdy nie wyskakuje ta kontrolka to auto chodzi supeerr/ ale cos go boli tylko nie weim co. a i jak czasami go odpalam to chodzi ledwo co, dam mu gazu i odrazu gasnie... POMOCY |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 17-05-2009, 22:38
|
|
|
Proponuje najpierw odczytać kody błędów jakie wyrzuca ECU.
Stawiam na TPS czyli czujnik położenia przepustnicy. Do tego może być problem z krokowcem.
Ale... Najpierw spróbuj wyczyścić dokładnie przepustnicę, opis znajdziesz na forum, brudna przepustnica może powodować błędy TPSa. Tak czy inaczej zacznij od odczytu błędów. |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
adammitsu
Nowy Forumowicz
Auto: colt glxi 8v
Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 30 Skąd: Łask
|
Wysłany: 18-05-2009, 07:56
|
|
|
a ja stawiam na walnienty komputer. |
|
|
|
 |
RaiMAN
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Colt 1988r 1,5 glxi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 4 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: 18-05-2009, 11:04
|
|
|
dzisiaj oddalem go do mechanika juz 2. i zobaczymy co mi powie i ile za to wezmie... |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 106 razy Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 18-05-2009, 12:08
|
|
|
nie oddawaj do mechaników, bo oni naprawiają metodą prób i błędów
chyba, że ten zna się na odczytywaniu kodów w mitsubishi
poszukaj jak odczytać kody migowe ECU, odczytaj błędy i dopiero podejmuj jakieś działania naprawcze |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Bukaj [Usunięty]
|
Wysłany: 18-05-2009, 12:18
|
|
|
ja miałem ten sam problem w CA0 1,6... ta śróba o której wspomniałeś to wydaje mi się że to jest czujnik spalania stukowego bo ja wymieniałem to samo u mnie... objawy takie same, skakały obroty i gasł silnik |
|
|
|
 |
|
|