 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
co powiecie na temat tej eclipse ?? |
Autor |
Wiadomość |
czarny.marcin
Mitsumaniak

Auto: Bądź Moją Walentynką :)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 420 Skąd: Bielsko-Biała/okolice
|
Wysłany: 17-05-2009, 22:50 co powiecie na temat tej eclipse ??
|
|
|
http://otomoto.pl/mitsubishi-eclipse-C8686408.html
czy ktos wie coś o tym miśku ?
Jak w ogóle sprawuje się motor 1.8 ? to 8V tak ?
jaka masa własna tego bolida
Zapewne napiszecie bym szukał 2.0 16V ale na ten silniczek podejrzewam iż nie będzie mnie stać na zalewanie go a LPG nie preferuje .
Dlatego może ten słabszy ??
automatyczne skrzynie także odpadają , więc drogą eliminacji padło na tą ale czy to dobry wybór ...
aha i musi mieć klimatyzacje |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-05-2009, 12:04
|
|
|
czarny.marcin napisał/a: | czy ktos wie coś o tym miśku ? |
Wersja USA, dość rzadki model w PL, problem z betami blacharskimi.
czarny.marcin napisał/a: | Jak w ogóle sprawuje się motor 1.8 ? to 8V tak ? |
4 cylindry, rzędowy, prawdopodobnie 4G67 czarny.marcin napisał/a: | Zapewne napiszecie bym szukał 2.0 16V ale na ten silniczek podejrzewam iż nie będzie mnie stać na zalewanie go a LPG nie preferuje . |
Różnica w spalaniu niewielka, moja 2l pali w mieście 11l/100km więc niewielw a 90KM w porównaniu do 150KM to już spora różnica czarny.marcin napisał/a: | automatyczne skrzynie także odpadają , więc drogą eliminacji padło na tą ale czy to dobry wybór ... | Jak napisałem, kup Pan wersję EURO 1G i bedziesz Pan zadowolony.
czarny.marcin napisał/a: | aha i musi mieć klimatyzacje |
No to już ewenement, tzn wszystkie mają ale w 90% niesprawną. |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 18-05-2009, 13:10
|
|
|
Adaho_krak napisał/a: | czarny.marcin napisał/a:
Jak w ogóle sprawuje się motor 1.8 ? to 8V tak ?
4 cylindry, rzędowy, prawdopodobnie 4G67 |
Mała poprawka silnik to 4G37, identyczne były w galach z lat 88-92. Podobno bardzo trwałe silniki. Mimo wszystko odpuść sobie ten silnik w eclipsie. Już wersja 150KM mocą nie imponuje a z silnikiem 90KM musi być naprawdę niezły zamulacz. Pamiętaj, że eclipse waży ok 1300kg. Wszyscy Cię będą objeżdżać ze świateł, w aucie o takiej sylwetce to naprawdę frustrujące...Dla oszczędności 1-2l/100km nie warto kupować tego silnika, 1,8 w takiej ciężkiej budzie napewno też oszczędny nie będzie. Eclipsów z tym silnikiem jest jak na lekarstwo, więc wrazie awarii będzie trudniej o części do niego. |
|
|
|
 |
Adaho_krak
moderator

Auto: Megane GTline
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy Dołączył: 06 Wrz 2006 Posty: 3214 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18-05-2009, 13:23
|
|
|
viader napisał/a: | Mała poprawka silnik to 4G37 |
Dziękuję za poprawkę, właśnie nie byłem pewny |
_________________ Nigdy nie mów, że czegoś się nie da zrobić. Ponieważ zawsze znajdzie się taki ktoś, co nie będzie wiedział, że tego się nie da zrobić, I TO ZROBI !!!
Renault Megane Gtline
Piszę poprawnie po polsku. - Przynajmniej się staram
Adam 00302/KMM |
|
|
|
 |
pawelec2410
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4G37
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 17 Skąd: Jedwabne
|
Wysłany: 19-05-2009, 11:18
|
|
|
czarny.marcin, u mnie pod maska siedzi taki własnie silnik i jestem z niego bardzo zadowolony, ogólnie jak na razie bezawaryjny przebieg 205 tyś mil lata na valvoline 10w40(bez dolewek od wymiany do wymiany) dobrze traktowany (nie katowany) nie powinien przyspożyć ci większych problemów.Wiadomo że przy takiej masie i takiej mocy furory nie zrobisz, ale czy to auto ma służyć tylko do tego żeby startować z każdym samochodem ze świateł.....???Jeżeli chodzi o spalanie to trasa 120-140km/h w granicach 7-7,5litra, miasto ok 9 litrów PB.A jeżeli chodzi o klime to tak jak napisał Adaho w 90% tych autek poprostu jest niesprawna Aha i jeżeli chodzi o części to jak do tej pory nie miałem problemu z dostępnością(paski, filtry, łożyska kół, klocki itd.)
Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem takiej wersji, to ja mam swoja na sprzedaż za dużo mniejsze pieniądze niż ta w ogłoszeniu(chce zmienic na 2G a brakuje pare groszy) jak coś to odezwij się na pw (sorki za OT) |
_________________
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 19-05-2009, 13:07
|
|
|
pawelec2410 napisał/a: | Jeżeli chodzi o spalanie to trasa 120-140km/h w granicach 7-7,5litra, miasto ok 9 litrów PB |
Czyli wersja 2.0 pali podobnie, może 1-2l więcej w mieście (przy dynamicznej jeździe). Moim zdaniem nie warto ze względu na oszczędność brać o tyle słabszego silnika. |
|
|
|
 |
pawelec2410
Nowy Forumowicz

Auto: Eclipse 1G 4G37
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 17 Skąd: Jedwabne
|
Wysłany: 20-05-2009, 10:42
|
|
|
viader, ale jeżeli chodzi o oszczędność to nie bierz pod uwagę tylko samego spalania ale koszty części eksploatacyjnych np.rozrząd, bo z tego co się orientuje koszt zmiany rozrządu(części) w 4g63 (czyt. 2.0) jest sporo wyższy niż w 4g37 (1.8), oraz masa innych rzeczy również różni się dość sporo jeżeli chodzi o ceny |
_________________
 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 20-05-2009, 11:16
|
|
|
To ile kosztuje rozrząd do 1,8? Do 2.0 jakieś 800-1000zł (kompletny, a nie same paski) plus robota. Poza silnikiem wszystkie części są identyczne, więc gdzie różnica w kosztach? |
|
|
|
 |
|
|