| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
		| Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 09:36
 | [EA2A 2.0] Instalacja haka - czy jest seryjna kostka |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Wiktor   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6, 99r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Sie 2006
 Posty: 331
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-05-2009, 15:52 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PLPynton napisał/a: |  	  | robi sie tak jak mowi logika, podlaczony wtyk do haka to pali sie kontrolka. w moim gniezdzie orginalnym mitsubishi jest kontrola obecnosci wtyku w gniezdzie, w starych tego nie bylo np. jak zrobisz tak bedzie i tyle. schematu nie ma w standartowych serwisowkach od EA, w ogole go nie bylo.
 | 
 
 masz gniazdo 7 czy 12 pinowe ??
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | PLPynton [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-05-2009, 19:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie to stare 7-pin, nowsze nie wiem ile jest pinow ale na bank wiecej niz 10 o juz mam na zdjeciu, 13 pinowe
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Wiktor   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6, 99r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Sie 2006
 Posty: 331
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19-05-2009, 19:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | a wiesz może jak ta kontrolka jest podłączona? bo chyba raczej nie trzeba od zegarów jej prowadzić. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | PLPynton [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-05-2009, 00:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | prowadzisz z lampki zegara wiazka deski (D) do konektora wchodzacego do wiazki idacej pod kokpitem (C) zaraz za przelacznikiem lusterek szary konektor zdaje sie 22 pinowy. Z niego poprzez wiazke C na puszke pod maskownica obok oparcia stopy kierowcy na jeden z 3 konektorow wchodzacych w wiazke podlogowa (E). dalej wiazka podlogowa przy lewym progu lecisz az do bagaznika i tam laczysz to z instalka haka. mozesz tez sobie zrobic mniej oryginalnie czyli puscic kabelek az do licznika. problem w tym ze nie bylo w instalacjach kabelka na lampke podpietego gniazda przy haku choc byla lampka w licznikach. trzeba rzezbic niestety ale dasz rade. nie pamietam tez dokladnie ale w moim wtyku bylo zwarte do masy przy podlaczonym wtyku co zdaje sie dokladne pasuje w te liczniki.
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Wiktor   Mitsumaniak
 
  
 Auto: Galant 2.5 V6, 99r
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 24 Sie 2006
 Posty: 331
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20-05-2009, 11:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | dzięki wielkie za opis i schemat, teraz na pewno będzie łatwiej. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |