Przesunięty przez: Firebee 20-05-2010, 10:40 |
INTER-CARS ... Ogólnopolski Dystrybutor części zamiennych |
Autor |
Wiadomość |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-05-2009, 10:42
|
|
|
no więc tak ...kwestia rabatów się nie zmieniła i wszystko powinno być ok.
Podałem przykład rozrządue-gen'a, i otrzymałem cenę 445 pln brutto (przy detalu 594pln).
Niestety osoba obsługująca nas pod względem handlowym nie potrafił wytłumaczyć, skąd mogą się brać przez Was wspomniane problemy. Zasugerował jedynie, że może handlowcy w oddziałach robią jakiś błąd przy potwierdzaniu naszych warunków ...
Podobno (bo osobiście tego nie widziałam) po wpisaniu naszego nr klienta 230948 na monitorze handlowca IC wyskakuje najpierw komunikat - że należy okazać kartę klubowicza, następnie, po zatwierdzeniu okienka wyskakuje drugie, w której handlowiec musi zaznaczyć formę dokumentu sprzedaży (czy jakoś tak) i w tym okienku MUSI KONIECZNIE ZAZNACZYĆ OPCJĘ PARAGON.
Następnie już powinny wyskakiwać ceny z naszym upustem.
Kolejną rzecz jaką jeszcze zrobił "Pan z IC" to zablokował możliwość zmian warunków rabatowych Mitsumaniaków przez inne oddziały.
No, więc teraz powinno wszystko być ok.
Jeśli ktoś ponownie (począwszy od dnia dzisiejszego) zauważy jakiekolwiek nieprawidłowości to proszę pisać., Wszystkie problemy będę wyjaśniał pod warunkiem podania kompletu poniższych informacji:
1. Proszę podać oddział, którego dotyczy problem (miasto, adres lub telefon)
2. Proszę podać nazwę i nr indexu IC części której dotyczy problem
3. Proszę o krótki opis problemu
4. Podaj nr klienta, jaki podawałeś/aś w oddziale IC |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
Ostatnio zmieniony przez akbi 24-11-2009, 16:29, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
turek61
Mitsumaniak Zgred :)

Auto: Outlander I Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lis 2006 Posty: 1694 Skąd: Szczecin/Police
|
Wysłany: 20-05-2009, 11:27
|
|
|
akbi, WIELKI SZACUN |
|
|
|
 |
adams12 [Usunięty]
|
Wysłany: 20-05-2009, 11:31
|
|
|
Tata odbierał dziś zamówione w poniedziałek części - upustu 0...
coprawda różnica w kwocie niewielka, ale następnym razem będę bardziej dociekliwy
podziękowania dla Akbiego |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 20-05-2009, 11:41
|
|
|
Proponuję, od razu przy podawaniu nr klienta mówić też, że "zakup na paragon".
Oczywiście nadal jak ktoś będzie miał potrzebę, to później przy kasie, po uregulowaniu płatności, może poprosić o wystawienie faktury na podstawie tegoż paragonu. |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 20-05-2009, 12:44
|
|
|
akbi napisał/a: | Podobno (bo osobiście tego nie widziałam) po wpisaniu naszego nr klienta 230948 na monitorze handlowca IC wyskakuje najpierw komunikat - że należy okazać kartę klubowicza, następnie, po zatwierdzeniu okienka wyskakuje drugie, w której handlowiec musi zaznaczyć formę dokumentu sprzedaży (czy jakoś tak) i w tym okienku MUSI KONIECZNIE ZAZNACZYĆ OPCJĘ PARAGON. |
dokladnie tak jest - sam widzialem
ponadto zawsze biore paragon a potem i tak mozna wystawic fakture do danego paragonu |
|
|
|
 |
tomusn
Mitsumaniak

Auto: Colt Z34A 6AMT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Maj 2005 Posty: 3975 Skąd: Żnin
|
Wysłany: 20-05-2009, 13:36
|
|
|
w programie do sprzedaży (przynajmniej w naszym - a wiem że IC ma to samo)
jest cennik detaliczny i hurtowy - prawdopodobnie ustawienie na początku opcji PARAGON ustawia odpowiedni cennik z "naszymi" zniżkami.
nieustawienie tej opcji nie wyklucza sprzedaży na paragon, jednak cennik może być bez zniżek.
wiem, że to dość pokrętne , ale czy SAFO jest proste? |
_________________ Tomek
Colt Colt Colt
 |
|
|
|
 |
Olek
Mitsumaniak Piotrek
Auto: lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 517 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 20-05-2009, 18:18
|
|
|
jak to w koncu jest z ta znizka bo mi powiedzieli za pompe sprzegla po rabacie 140zl a na stronie w katalogu jest 141,28?
Dzwoniłem do IC w Szczecinie na Emilii Plater, podalem nr klienta, nr karty i taką informację usłyszałem |
_________________ olek lancer 2.0 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-05-2009, 09:15
|
|
|
Ja wczoraj kupiłem filtr powietrza, przed rabatem 45zł, po rabacie 33 zł. Więc zniżka jest. Weźcie też pod uwagę to, że w e-katalogu są niższe ceny niż te jak wejdziesz z ulicy. Zniżka jest liczona od tych w sklepie. Przykład: wkładka filtra K&N
w e-katalogu: 201 zł
w sklepie: 212zł
po zniżce mitsumaniaków: 190zł
Kiedyś też kupowałem termostat. W e-katalogu był za 20zł+10zł przesyłka kurierem.
W sklepie chcieli za ten sam 65zł. Oczywiście kupiłem przez e-sklep z dostawą do domu... |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 21-05-2009, 09:30
|
|
|
Czemu właśnie są takie różnice cenowe? Przecież wszędzie powinno byc tak samo. Co to za różnica czy kupie przez net czy u nich bezpośrednio? Dziwne to troche. |
_________________ Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0 |
|
|
|
 |
viader
Mitsumaniak

Auto: Alfa Romeo 166 FL 2,4 JTDM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2007 Posty: 770 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-05-2009, 09:52
|
|
|
W wielu sklepach przez internet jest taniej, założenie jest takie, że jak wchodzi frajer z ulicy to się nie zna i przepłaci. Poza tym kupując przez neta nie zajmujesz czasu pracowników itp. Poprostu przyjeżdza kurier i bierze z magazynu. Pamiętam jak kupowałem kiedyś kartę pamięci przez internet. Odbierałem obobiście w sklepie, zapłaciłem za nią 45zł. Pamiętam minę klienta, który kilka sekund wcześniej wszedł do sklepu i zapłacił za taką samą "cenę półkową" 100zł . |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21-05-2009, 10:18
|
|
|
olekolek21 napisał/a: | jak to w koncu jest z ta znizka |
Cytat: | kwestia rabatów się nie zmieniła i wszystko powinno być ok. |
Cytat: | Jeśli ktoś ponownie (począwszy od dnia dzisiejszego) zauważy jakiekolwiek nieprawidłowości to proszę pisać., Wszystkie problemy będę wyjaśniał pod warunkiem podania kompletu poniższych informacji:
1. Proszę podać oddział, którego dotyczy problem (miasto, adres lub telefon)
2. Proszę podać nazwę nr indexu IC części której dotyczy problem
3. Proszę o krótki opis problemu |
i powtórzę jeszcze raz;
W INTER-CARSIE NIE PODAJEMY NUMERU KLUBOWICZA Z KARTY NP 00167/KMM!!! |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
Olek
Mitsumaniak Piotrek
Auto: lancer 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 517 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 21-05-2009, 13:52
|
|
|
już się dziś wszystko wyjaśniło po właściwie kilku telefonach do wawy i szczecina
części w końcu zamówiliśmy przez konsultanta w wawie
sprawa ogólnie wyglądała tak
koleś w szczecinie podał nam na dobra sprawę jeden jedyny model pompy i to najdroższy chyba jaki mieli
dzwonie dziś rano w sprawie zestawów naprawczych do pompy i wysprzęglika do sklepu w szczecinie zestawów nie maja ale kosztują 35zl
dzwonie do wa-wy. koleś mówi, ze są takie zestawy jeden za 14 drugi około 15zl (w tych okolicach:) ), po rabacie na nr klienta 230948 podał ceny 11 i 12zl
pompa sprzęgła w szczecinie 140, wa-wa 108 po rabacie bo inna i tańsza
wysprzęglik około 75zl ale akurat nawet wawa nie ma na stanie, w szczecinie nawet nie wspomnieli o tym tańszym
pompa również znalazła się ta za 108 w szczecinie gdy powiedziałem ze wawa widzi ja u nich także
w końcu zamówiliśmy zestawy naprawcze do pompy i wysprzęglika, a pan mówi ze można odebrać za 15min w sklepie na miejscu bo na stanie są (wcześniej w szczecinie nic nie mieli)
tel do sklepu w szczecinie z pytaniem czy jest sens jechać bo znowu się jeszcze okaże ze nie maja
słyszę ze nie ma u nich nic takiego, moja odpowiedz była ze przed chwila typ z wawy powiedział ze za 15 min mogę odebrać bo na stanie jest i kolejne moje pytanie czy może mają jakieś "wirtualne stany" na magazynie
znalazły się w cudowny sposób
o 17 odbieram bo mam transport
morał z tego taki
chcecie kupić części i mieć wybór? dzwońcie do wawy. na stronie jest 5 numerów, można zamówić części, podadzą ci jakie są, ich ceny i ile po rabacie. wybierasz co chcesz i do którego sklepu maja dostarczyć, nie dopłacasz nic za transport. oczywiście podajesz nr klienta 230948. z reguły na drugi dzień już są.
najwyraźniej pracownicy w sklepach robią takie cyrki i podają to, co im jest na rękę a raczej do kasy lepsze
akbi a co do podawania nr-u karty to zażądał jego typ ze szczecina, ten z wawy zapytał o nr klienta i powiedział, że odbiór z kartą |
_________________ olek lancer 2.0 |
|
|
|
 |
Jogurt
Mitsumaniak

Auto: CA4A & EA5W
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2006 Posty: 2554 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 21-05-2009, 22:45
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | ponadto zawsze biore paragon a potem i tak mozna wystawic fakture do danego paragonu | nie da rady, na nasz nr klienta mogą wystawić fakture jedynie na Mitsubishi Klub Polska. i właśnie mam pytanie bo raz mi koleś stękał że mam karte z MM a oni rabat mają na MKP, o co kaman ? Rabaty mają oba kluby czy jak ? |
_________________ CA0
Galant II |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24327 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2009, 07:59
|
|
|
Jogurt napisał/a: | Krzyzak napisał/a: | ponadto zawsze biore paragon a potem i tak mozna wystawic fakture do danego paragonu | nie da rady |
no to Cie zaskocze - mam juz 4 faktury na swoje dane z rabatem klubowym |
|
|
|
 |
akbi
I Love SPEEDway

Auto: Subaru Forester 2.0XT .. 18r
Zaproszone osoby: 65
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Mar 2006 Posty: 12275 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22-05-2009, 09:10
|
|
|
Jogurt napisał/a: | rzyzak napisał/a:
ponadto zawsze biore paragon a potem i tak mozna wystawic fakture do danego paragonu
nie da rady, |
następnym razem jak będziesz miał taki problem to dzwoń do mnie bezpośrednio z kasy IC.
Darek ma rację, kwestia otrzymania faktury wygląda dokładnie tak jak Darek opisuje, osobiście sprawdzałem i też mam już parę faktur. |
_________________
   
Subaru Legacy 10MY 2.5 GT 2014 IV - 2018 III
Galant EA5W SE '99 2007 IV - 2015 III
Lancer CB4W GLXi '94 2005 XII - 2007 V |
|
|
|
 |
|