Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Gene
26-05-2009, 16:01
[PajeroIII] 3.2 DiD Lifting
Autor Wiadomość
pathrow 
Forumowicz

Auto: PAJERO III 3,2 DID LONG AUT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 36
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 21-05-2009, 12:52   [PajeroIII] 3.2 DiD Lifting

Witam

Wiem, że jest dużo o tym pisane ale tak, żeby to pozbierać do jednego worka to mętlik w głowie straszny (szczególnie jak ktoś nie jest mechanikowaty) i dlatego postawię kilka pytań. Jak są już odpowiedzi gdzie indziej to sorki i poproszę o przekierowanie.

1. Czy w III Pajero silnik 3,2 zmieniał się w okresie 6 lat ??
2. Jakie są wtryski w tych silnikach i czy drogie i awaryjne?
3. Jeżeli 1 tak to jakie były zmiany?
4. Czy pompa wtryskowa to już w standardzie pada po xxx przebiegu ?
5. Czy są jeszcze jakieś ciekawostki na które trzeba się szykować typu: fabryznie wadliwe ślizgi przy łańcuszku, możliwość uszkodzonejgruszki ABS, padająca pompa wtrysków i inne?

Oczywiście nie chodzi mi o kwestię, że ktoś nieba o samochód, bo czytałem dużo postów właścicieli dbających o samochody, a i tak niespodzianek nie uniknęli.

Wiem, że ten temat jest pewnie nie do końca w odpowiednim miejscu ale jak napisałem wyżej mam straszny już mętlik w głowie :( i szukam jak najwięcej informacji i podpowiedzi.

Proszę o wyrozumiałość :D
Ostatnio zmieniony przez Gene 26-05-2009, 16:20, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
SoffCar 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DID 2005
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 68
Skąd: Legionowo (prawie :)
Wysłany: 21-05-2009, 15:03   

Hej,
do listy możliwych tragedii :D dopisz sobie jeszcze padające piasty kół i krzywiące się (po ostrym hamowaniu w wodzie) tarcze
całą resztę chyba ująłeś właściwie

no może jeszcze dodałbym kamyki, które trafiają w ogromna przednią szybę :mrgreen:

Podobno silnik po 2002 roku został poprawiony, nie wiem jak ,
ale skoro Ty też nie jesteś mechanikowaty to co nas to obchodzi :biggrin:

Z tymi ślizgami to już chyba jakieś legendy powstają, bo - jeśli napinacz łańcucha działa jak należy to chyba ślizgi się tak strasznie nie wyjeżdżają...

Rozumiem, że chcesz kupić Pajero... i się zastanawiasz, czy brać, czy nie...
Auto nie jest awaryjne, a na tle innych wypada rewelacyjnie, ale jak coś walnie, to i części i serwis są drogie jak cholera.
Wypunktowanie listy możliwych awarii nic Ci nie da, lepiej skup się na szukaniu zadbanego egzemplarza z pewnej ręki.
Powodzenia,
S.
 
 
pathrow 
Forumowicz

Auto: PAJERO III 3,2 DID LONG AUT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 36
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 21-05-2009, 15:21   

Trafienie dobre z chęcią zakupu i mam jednego na oku tylko że .... ma już lekkie problemy z odpalaniem i też nie jest tak dynamiczny jak powinien być - po obczytaniu forum stawiam na początki końca pompy :( no i coś z rozpinaniem napędu z 4 na 2 . Ogólnie samochód zadbany tylko ma już 230 tyś km. no i tak się zastanawiam czy to brać wiedząc, że będzie robota czy szukać dalej bez żadnych gwarancji na lepszy egzemplarz :)

No i nadal pozostają te pytania o zmiany w silniku i wtryskiwacze?
 
 
 
SoffCar 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DID 2005
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 68
Skąd: Legionowo (prawie :)
Wysłany: 21-05-2009, 15:29   

Jak już na dzień dobry jest problem, to zapomnij szybko o tym egzemplarzu i szukaj spokojnie dalej.
Powodzenia !
S.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-05-2009, 16:27   

pathrow napisał/a:
Trafienie dobre z chęcią zakupu i mam jednego na oku tylko że .... ma już lekkie problemy z odpalaniem i też nie jest tak dynamiczny jak powinien być - po obczytaniu forum stawiam na początki końca pompy :( no i coś z rozpinaniem napędu z 4 na 2 . Ogólnie samochód zadbany tylko ma już 230 tyś km. no i tak się zastanawiam czy to brać wiedząc, że będzie robota czy szukać dalej bez żadnych gwarancji na lepszy egzemplarz :)

No i nadal pozostają te pytania o zmiany w silniku i wtryskiwacze?


Zadzwoń powiem ci czego to mogą byc objawy i na co masz zwrócić uagę. 602-673-905
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
siwy007 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 did 2001
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 6
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-05-2009, 21:57   

Mam Pajero z 2001 roku 3.2 DID krótki z chyba oryginalnym przebiegiem 130 000km i nie narzekam...super osiągi, super napędy (nawet Patrole na mostach nie dają czasem rady) itd. Ważny jest dobry i zadbany egzemplarz bo części niestety trochę drogie ale powiem tak, kolejne moje auto będzie nowym Pajero!!! Najlepiej w malowaniu REPSOLA:-)
 
 
pathrow 
Forumowicz

Auto: PAJERO III 3,2 DID LONG AUT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Maj 2009
Posty: 36
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 24-05-2009, 01:30   

siwy007 też bym tak chciał się cieszyć :) i mam nadzieję, że będzie mi to dane :mrgreen: ale ja jednak wolę longa - rodzinka i lubię wygodę :D mam nadzieję, że dołączę do szczęśliwych posiadaczy pajero :finga:
 
 
 
irzo 
Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 24-05-2009, 17:31   

SoffCar napisał/a:
Hej,do listy możliwych tragedii :D dopisz sobie jeszcze padające piasty kół


Racja, a koszta nowej piasty do ~1500 zł za jedną.

Poza tym, to jak nie masz ustawionej zbieżności, albo będziesz musiał przestawić, to często musisz wymienić pół zawieszenia! Bardzo często śruby mocujące koncówki wahaczy się zapieką i ich nie da się ruszyć, trzeba lecieć palnikiem, a palnik wypala gumy w dolnych wahaczach, których nie można kupić osobno. Wobec czego do ustawienia zbieżności jak masz pecha musisz kupić: (2-4)x wahacz dolny + 2 śruby => 2x1700zł (przód) + 2x170, tył to koszt około 2000 zł. Koszta duże, więc jak zobaczysz, że auto ściąga, a poprzedni właściciel nie ustawił zbieżności, to masz pewność, że się nie da tak łatwo.

Pozdrawiam
 
 
slawas1 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Lut 2009
Posty: 39
Skąd: gorzów wlkp.
Wysłany: 28-05-2009, 11:23   

nie zgodzę się z ostatnią wypowiedzią
można spokojnie kupić same tuleje, trzeba tylko poszukać
przerabiałem ostatnio tylne zawieszenie w pojarce - fakt że zawieszenie terenowe więc nie jest łatwo - większość śrub trzeba ciąć i dawać nowe

ale nie jest tak strasznie jakby się wydawało na pierwszy rzut oka
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-05-2009, 18:20   

slawas1 napisał/a:
nie zgodzę się z ostatnią wypowiedzią
można spokojnie kupić same tuleje, trzeba tylko poszukać
przerabiałem ostatnio tylne zawieszenie w pojarce - fakt że zawieszenie terenowe więc nie jest łatwo - większość śrub trzeba ciąć i dawać nowe

ale nie jest tak strasznie jakby się wydawało na pierwszy rzut oka

Święta prawda.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
irzo 
Forumowicz


Auto: Lancer X 1.8 CVT
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 31
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-05-2009, 21:37   

slawas1 napisał/a:
nie zgodzę się z ostatnią wypowiedzią
można spokojnie kupić same tuleje, trzeba tylko poszukać
przerabiałem ostatnio tylne zawieszenie w pojarce - fakt że zawieszenie terenowe więc nie jest łatwo - większość śrub trzeba ciąć i dawać nowe

ale nie jest tak strasznie jakby się wydawało na pierwszy rzut oka


masz rację, dopiero niedawno dowiedziałem się, że można same tuleje wymienić. Niedługo to przetestuje może na tyle.

Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.