Podmiana przepustnicy |
Autor |
Wiadomość |
lukszal
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 22-05-2009, 21:15 Podmiana przepustnicy
|
|
|
Panowie i Panie... pomocy potrzebuje ech
Mam problem, juz od dluzszego czasu z przepustnica w swojej carisme GDI (II). A w zasadzie, w tym momencie juz nie wiem czy to jest przepustnica.
Faluja mi obroty cos skutkuje zapalaniem sie kontrolki engine. Wszystkie diagnozy wskazuja na blad przepustnicy, wysłałem ja do regeneracji do kolegi z forum (Bartek), ktory uwaza ze przepustnice naprawil. Sek w tym ze w moim aucie sie nic nie zmienilo. Obroty jak lataly tak lataja. Jestem teraz w kropce. Zupelnie nie wiem co mam z tym zrobic. Nikt w naszym pieknym miescie nie chce sie tego czepiac... bo sa problemy z podpinaniem sie do GDI.
I... do sedna ... pomyslalem ze najlepiej by bylo jakbym podlozyl na chwile jakas inna przepustnica z takiego gdi i zobaczyl czy to rzeczywiscie w tym tkwi problem.
Czy ktoś z Was ma może na stanie taka wolna przepustnice, albo byłby sklonny za flaszeczke podlożyć na chwile swoja sprawna przepustnice?
Bylbym cholernie wdzieczny bo juz mam dosyc tej usterki.... |
|
|
|
 |
pawela
Mitsumaniak

Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 3478 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-05-2009, 13:04
|
|
|
jeśli Bartek powiedział, że naprawił, to tak zrobił, na pewno
Bierz miernik i szukaj po kablach no przerwy w obwodzie |
_________________
 |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-05-2009, 13:41
|
|
|
J.w. - Bartek nie odwala kichy. A krokowy sprawdzany??? |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
lukszal
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-05-2009, 13:51
|
|
|
u mnie nie ma krokowca. Mam przepustnice magnetyczna.
A co do kabli to wszystko juz bylo sprawdzane. Przeze mnie i przez pare innych osob :/ |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 23-05-2009, 14:21
|
|
|
lukszal, a gdzie tankujesz paliwo i czy może ostatnio dojechałes do stacji na głębokiej rezerwie ???? |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
lukszal
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-05-2009, 14:27
|
|
|
Staram sie tankowac na orlenie. Czasami mi zajezdzam na lukoila. I owszem zdarzylo mi sie na pewno dojechac na stacje na rezerwie, studencka kieszen, wiec rzadko leje do pelna A co to ma do rzeczy ? |
|
|
|
 |
Morfi
Mitsumaniak Street Hunter

Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 23 Sty 2008 Posty: 6530 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 23-05-2009, 14:39
|
|
|
Przepustnice brudzi paliwo nie nalezytej jakości lub syf z dna baku, mozna w ten sposób załatwić pompe wysokiego ciśnienia.
Może masz coś z cisnieniem paliwa dostarczanego na wtryski. |
_________________ Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694
Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain |
|
|
|
 |
lukszal
Forumowicz
Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 52 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 23-05-2009, 16:18
|
|
|
aa no z tego zdaje sobie sprawe. Dlatego jakis czas temu wyjalem przepustnice po to zeby ja wyczyszcic. Od tamtej pory zaczely sie moje problemy. Tak jak juz wczesniej napisalem bylem na dwoch diagnozach pod komputerem (jedna w ASO, a druga u elektronika na poludniowej) i obie pokazaly blad "92 ETV MTR FB". Katalogowo jest to podobno mechanizm powracania przepustnicy do wolnych obrotow. Panowie sprawdzili przepustnice i stwierdzili ze nadaje sie do regeneracji. Wyslalem ja wiec do Bartka... po jego regeneracji, tak jak juz wspomnialem jest wszystko bez zmian : / |
|
|
|
 |
|