Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Podmiana przepustnicy
Autor Wiadomość
lukszal 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-05-2009, 21:15   Podmiana przepustnicy

Panowie i Panie... pomocy potrzebuje :) ech
Mam problem, juz od dluzszego czasu z przepustnica w swojej carisme GDI (II). A w zasadzie, w tym momencie juz nie wiem czy to jest przepustnica.
Faluja mi obroty cos skutkuje zapalaniem sie kontrolki engine. Wszystkie diagnozy wskazuja na blad przepustnicy, wysłałem ja do regeneracji do kolegi z forum (Bartek), ktory uwaza ze przepustnice naprawil. Sek w tym ze w moim aucie sie nic nie zmienilo. Obroty jak lataly tak lataja. Jestem teraz w kropce. Zupelnie nie wiem co mam z tym zrobic. Nikt w naszym pieknym miescie nie chce sie tego czepiac... bo sa problemy z podpinaniem sie do GDI.

I... do sedna ... pomyslalem ze najlepiej by bylo jakbym podlozyl na chwile jakas inna przepustnica z takiego gdi i zobaczyl czy to rzeczywiscie w tym tkwi problem.
Czy ktoś z Was ma może na stanie taka wolna przepustnice, albo byłby sklonny za flaszeczke podlożyć na chwile swoja sprawna przepustnice?

Bylbym cholernie wdzieczny bo juz mam dosyc tej usterki....
 
 
pawela 
Mitsumaniak


Auto: 330i & ix20
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 45 razy
Dołączył: 01 Lut 2007
Posty: 3478
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-05-2009, 13:04   

jeśli Bartek powiedział, że naprawił, to tak zrobił, na pewno ;)

Bierz miernik i szukaj po kablach no przerwy w obwodzie
_________________
 
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-05-2009, 13:41   

J.w. - Bartek nie odwala kichy. A krokowy sprawdzany???
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
lukszal 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-05-2009, 13:51   

u mnie nie ma krokowca. Mam przepustnice magnetyczna.
A co do kabli to wszystko juz bylo sprawdzane. Przeze mnie i przez pare innych osob :/
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23-05-2009, 14:21   

lukszal, a gdzie tankujesz paliwo i czy może ostatnio dojechałes do stacji na głębokiej rezerwie ????
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
lukszal 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-05-2009, 14:27   

Staram sie tankowac na orlenie. Czasami mi zajezdzam na lukoila. I owszem zdarzylo mi sie na pewno dojechac na stacje na rezerwie, studencka kieszen, wiec rzadko leje do pelna :) A co to ma do rzeczy ?
 
 
Morfi 
Mitsumaniak
Street Hunter


Auto: Opel OPC i FORD KA
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 6530
Skąd: Chorzów
Wysłany: 23-05-2009, 14:39   

Przepustnice brudzi paliwo nie nalezytej jakości lub syf z dna baku, mozna w ten sposób załatwić pompe wysokiego ciśnienia.
Może masz coś z cisnieniem paliwa dostarczanego na wtryski.
_________________
Moje OPC http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=96694

Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydać się głupim, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
-----------------------------------------------
Mark Twain
 
 
lukszal 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDi 99r po lifting
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 52
Skąd: Lublin
Wysłany: 23-05-2009, 16:18   

aa no z tego zdaje sobie sprawe. Dlatego jakis czas temu wyjalem przepustnice po to zeby ja wyczyszcic. Od tamtej pory zaczely sie moje problemy. Tak jak juz wczesniej napisalem bylem na dwoch diagnozach pod komputerem (jedna w ASO, a druga u elektronika na poludniowej) i obie pokazaly blad "92 ETV MTR FB". Katalogowo jest to podobno mechanizm powracania przepustnicy do wolnych obrotow. Panowie sprawdzili przepustnice i stwierdzili ze nadaje sie do regeneracji. Wyslalem ja wiec do Bartka... po jego regeneracji, tak jak juz wspomnialem jest wszystko bez zmian : /
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.