Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
bum klapka
Autor Wiadomość
gronostaj 
Forumowicz


Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 97
Skąd: Trzemeśnia
Wysłany: 23-05-2009, 21:01   bum klapka

witam. mam pytanko..ponad pół roku temu dałem gala do zamontowania gazu,jednak mechanik nie założył mi właśnie bum klapki bo stwierdził iż nie ma miejsca na to..samochód odebrałem bo chodził ok..a że coś tam sie znam na majsterkowaniu to w domu założyłem ją sam w niecałą godzinke..i tu pytanie..czy blaszka która tam sie otwiera i zamyka ma się otwierać do góry czy na dół? ( ponieważ przed momentem trafiłem na posta, w którym mitsumaniak opisał inny montaż bum klapki i znikneły mu problemy z obrotami gdy silnik jest zimny, ktore u mnie wlaśnie sie pojawiły). Jednak podkreślam, że długi czas po zamontowaniu bum klapki (klapka otwierająca się do góry - np jak bagażnik) silnik chodził super bez żadnych zmian. Problemy zaczęły się po zmianie stacji beznzynowej- od tego momentu nie moge dojść do ładu z obrotami gala szczególnie gdy silnik jest zimny.
 
 
ptwardy
[Usunięty]

Wysłany: 24-05-2009, 18:09   

Dlaczego założyłeś stary system a nie sekwencyjny? W galancie mam III generację i muszę mieć bum-klapkę, tyle, ze mam gumową. Tak go kupiłem. W marei zamontowałem IV generację firmy Zenit i tu już nie potrzebuję bum-klapki, a silnik nie dusi się nawet przy 1000 obr. przy przyspieszaniu. W kadecie mam II generację też bez bum-klapki i nigdy jeszcze mi nie strzelił. W galancie zdarzyło to się przy przyspieszaniu na niskich obrotach kilka razy, ale zawsze przed wymianą świec i WN.
 
 
gronostaj 
Forumowicz


Auto: galant 2.0 v6 1995
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Wrz 2008
Posty: 97
Skąd: Trzemeśnia
Wysłany: 24-05-2009, 18:26   

cześć. niestety finanse na to nie pozwoliły, różnica tysiąca złotych to jednak dużo było dla mnie wtedy. i przyznam sie że niestety rzeczywiście przy dodaniu gazu od tysiąca obrotów szczela i cofa gazy ale musze powiedzieć że autko naprawde bardzo dobrze ciągnie na gazie nawet gdy rano zimny..negatywne jak narazie są tylko te cofniecia gazow
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.